Misschien een idee om weighted planks te doen als je toch ruim 2minuten kan planken?
Mogelijk..maar die 2 minuten en meer is echt op mijn tanden bijten..sta dan trillend als een idioot
Geniet van je rustdagje vandaag Marv!
Thanks! Dat is helemaal gelukt!
Vraagje; hoe reageert jouw lichaam op suikers tov 'complexe koolhydraten'? Ik zie dat je af en toe moeilijk veel snoep en fruit eet, maar tegelijkertijd weet ik ook dat jij het hele jaar ripped wilt zijn met al je strafcardio.
Ben ook niet het hele jaar ripped! Zou ik graag willen, maar dat is met mijn levenstijl een beetje utopie.
Denk dat ik wegkom met dat overmatige snoepen, doordat ik best veel compenseer. Zowel met cardio of dagen met minder kcals (zoals gister). Als ik weer echt shredded zou willen worden moet ik de snoep in ieder geval wat minderen en in de laatste fase gewoon niet nemen.
Als ik kijk hoe mijn lichaam reageert op zoveel snoep, dan denk ik dat ik vaak de dag erna wat harder sta (glycogeen goed vol). Echter als ik echt teveel heb gesnoept gaat de training de dag erna waardeloos...ben dan vaak moe en futloos of heb te snel een pomp die meer in de weg zit..dan dat ik er wat aan heb..
wat was het 850kcal avondeten?
Gister was dat aardappels, spinazie met een gekookt eitje en 5 vissticks met mosterd
De planning voor vandaag!
Rug+biceps:
Pull ups:
3x8
Lat pulldown:
5x12-15
Barbell row:
3x10
Dumbell row (goed op spanning):
4x12
Cable curl:
4x12
Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):
Evt. Cable fly’s (pomp):
3sets
Lichte squats/legpresses/leg extentions!
3-4sets
En de voeding! Mijn gf eet niet thuis vandaag, dus vreet lekker een stuk zalm, want daar houdt ze niet van
Voeding, dinsdag 23-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 90g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop hemorage + C4
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:30 200g zoete aardappel uit de oven + 300g broccoli + 175g zalm (~760kcals) + 25g nightprotein
~2335kcals, E/K/V = 200g (34%) / 240g (41%) / 65g (25%)