Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Jep. In voor beschuit met muisjes binnenkort?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het ging ook niet om het stukje dat je anders verwoord had en enigszins klopte![]()
Volgens mij begrijpt Bas het welGewoon even lezen, dan begrijp je het vanzelf. Het is ook geen ramp, alleen er is al zoveel gepapagaaij hier op dbb waar het om AAS en aanverwante middelen gaat. Dus het is gewoon fijn als de informatie, helder en correct is.
Al is het natuurlijk altijd beter naar zo origineel mogelijke info bronnen te kijken, ipv na-papagaaien. Het stuk over gebruik samen met oestrogeen receptor antagonisten was overigens niet bekend bij mij 
Hoe is je gebit trouwens onder dit alles?Laat ik wel eerlijk blijven over mijn voeding...was net in de stad en kon me niet beheersen bij de kruidvat
Strafcardio incoming...(morgen)
Voeding, vrijdag 19-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:00 stuk of 20-25 snoepjes
11:00 95g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
13:00 250g schepsnoep..
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop the Force
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:00 25g nightprotein
19:45 Rauwe andijvie stamppot met opgebakken spekjes (~800kcals)
~3580kcals, E/K/V = 230g (26%) / 530g (60%) / 60g (15%)
Oeps..

Volgens mij begrijpt Bas het welAl is het natuurlijk altijd beter naar zo origineel mogelijke info bronnen te kijken, ipv na-papagaaien. Het stuk over gebruik samen met oestrogeen receptor antagonisten was overigens niet bekend bij mij
![]()

Zo even lezen..
Nou..dat vind ik eigenlijk best lekker!
Ik ook..
Toch weet ik bijna zeker dat het invloed heeft..maar ik ben een bro-scientist pur sang''Het is voor de bodybuilder van cruciaal belang om het natuurlijke testosteron na een kuur met anabole steroïden zo snel mogelijk terug op normaal niveau te brengen, om de gewonnen spiermassa voldoende te behouden. Zonder een snelle terugkeer van het normale natuurlijke testosteronniveau, is het bijna niet mogelijk om de verworven spiermassa grotendeels te behouden.''

..Het ging ook niet om het stukje dat je anders verwoord had en enigszins klopte![]()
..
Dat papagaaien klopt helemaal hier op DBBGewoon even lezen, dan begrijp je het vanzelf. Het is ook geen ramp, alleen er is al zoveel gepapagaaij hier op dbb waar het om AAS en aanverwante middelen gaat. Dus het is gewoon fijn als de informatie, helder en correct is.
Maar dat betreft zowat alle topics..Hmm..ben nu toch wel benieuwd..Volgens mij begrijpt Bas het welAl is het natuurlijk altijd beter naar zo origineel mogelijke info bronnen te kijken, ipv na-papagaaien. Het stuk over gebruik samen met oestrogeen receptor antagonisten was overigens niet bekend bij mij
![]()
Niet al te best, maar dat is die nooit geweest. Heb altijd snel gaatjes gehad, maar mijn moeder (tandartsassistente) zegt dat ik geen abnormaal slecht of goed gebit heb.

Het is een heel goed artikel! Er staan zeker dingen in die ik niet wist, maar de basis kende ik wel idd![]()
Zo inderdaad! Liefst wel Jamin overigens...is een stuk verser.

Jup, maar niet ivm AAS. Ongeval in het verleden toch @Basma
)
)
)
Beste excuus ooit om een hele zak apenkoppen tegelijk naar binnen te wolven: dat is beter voor mijn gebit dan een voor eenNiet al te best, maar dat is die nooit geweest. Heb altijd snel gaatjes gehad, maar mijn moeder (tandartsassistente) zegt dat ik geen abnormaal slecht of goed gebit heb.
Veeel tandartsen denken in eet-momenten...dus het is goed dat ik mijn tanden gister slechts twee keer heb aangevallen met een berg 'suikers'![]()

Na de legpresses ging het toch vies moeizaam! Die squats zijn echt bikkelen..97.5kg is qua gewicht niet bijzonder, maar op die hoeveelheid reps!!Dat volume, lekker man, kon je nog lopen na die squats?
Vond ik ook!

Die squats zijn dodelijk! Zulke volumes doe je gewoon niet voor je lol!t*ring! Nette training zeg. Die squats moeten echt killing zijn na dat pompwerk vooraf.
De reden dat ik het gebruik is idd het ongeval met als gevolg een ontsteking wat resulteerde in 6 operaties en een hoop medicatie + gewichtsverlies.
Door dit alles is mijn hypofyse er hoogstwaarschijnlijk mee opgehouden om op natuurlijke wijze te werken.
Thanks Bric!
Hele nette training.... goed begin van weekend.
Beste excuus ooit om een hele zak apenkoppen tegelijk naar binnen te wolven: dat is beter voor mijn gebit dan een voor een![]()
vind het een topexcuus!
Vreselijk is het! Daarom had ik ook geen zin om te trainen..Ja, shit.. Eerst zoveel oefeningen voor je squat en dan nog 15 reppers doen. RIP legs.

Probeer het eensWordt al misselijk als ik aan 15 reppers denk op squat![]()

), 12 (gecontroleerd smijten..
)
)
), 12 (beetje powershrugs)
)