- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink buffe gast..zeker als hij daadwerkelijk natty is..anders natuurlijk ook, maar dan was het volgens velen hier makkelijk te bereiken door een beetje te pompen..
Zeker natty, coole gast. Maar leuke ervaring gister dus?Flink buffe gast..zeker als hij daadwerkelijk natty is..anders natuurlijk ook, maar dan was het volgens velen hier makkelijk te bereiken door een beetje te pompen..
Was zeker voor herhaling vatbaar...Zeker natty, coole gast. Maar leuke ervaring gister dus?

Het popcorn gehalte van de discussie valt nog een beetje tegen. Of moet het nog losbarsten?![]()

Geen idee..heb genoeg voer gegeven..Het popcorn gehalte van de discussie valt nog een beetje tegen. Of moet het nog losbarsten?![]()

wees welkom 'know it all powerlifter'

Respect? Kom op ik maak gewoon een grapje
Ik begrijp gewoon echt totaal niet hoe je onderzoek niet kan geloven. Hoe kun je nu totale schijt aan de wetenschap hebben? Leven we in de middeleeuwen? En in plaats daar van naar totaal ongefundeerde verhaaltjes van een dude luisterd omdat hij buff os

ik claim niet alles te weten en ben al helemaal geen powerlifter maar bedankt
Ok leg jij nou eens uit hoe je volgens de wetenschap z.s.m groot word. En ik ben serieus.
progressive tension overload icm een schema samengesteld uit oefeningen die passen bij de lifter en zijn/haar doelen op voor hem/haar nuttige intensiteit/volume/frequentie

Maar uit onderzoeken blijkt dat dit helemaal niet zo is, bijvoorbeeld het bloedgroep dieet, net zo iets. Mensen willen graag dat bodybuilding iets heel speciaals is en verzanden in dat soort details terwijl in feite het zo simpel is als Pleurklaat hierboven gewoon beschrijft 
graag gedaanik claim niet alles te weten en ben al helemaal geen powerlifter maar bedankt
Ben benieuwd..Ok leg jij nou eens uit hoe je volgens de wetenschap z.s.m groot word. En ik ben serieus.
wat is er mis met haribo?
Bedankt..Wow, sterke SLDL's Marv! Lekker gegeten ook zie ik. Ga zo door!
Laat die mensen met hun kutfysieken maar lullen hoor, je bent goed bezig!
gr jan

was zeker motiverend!Marvin, ik zou voortaan gewoon niet meer reageren op die zielige sarcastische reacties. Zijn blijkbaar kleine kinderen en ze vinden het juist heerlijk als jij serieus ingaat op hun trollreacties of 'ik weet het beter want ik gebruik de wetenschap' reacties.
Aan je verhaal te lezen was het een mooie meet. Altijd motiverend om met iemand als Wesley te trainen lijkt me.
ik ga er ook op in omdat ik wel hou van een beetje discuseren en mijn mening spuien..Ongelooflijk!!
Zwanenburg..
door het semi wetenschappelijk te benaderen maak je er niet iets speciaals van? Ik durf te betwijfelen of je die progressieve overload altijd nodig hebt..zoals ik eerder vandaag al aangaf kun je met bijvoorbeeld squatten doodgaan met 60kg maar ook met 120kg..en denk niet dat je spieren het verschil zullen opmerken.
verder is ook wel de 80/20 regel van toepassing. Door gewoon volume op bv curls te doen maar je wel 80% van de gains, of dat nou een bicep curl is voor de buitenkant bicep met focus op piekcontractie in superset met een cable curl met focus op mind muscle connectie of een gewone dumbell curl. Maar ja het ene klinkt veel spannender dan het andere dus zal dat wel meer gains opleverenMaar uit onderzoeken blijkt dat dit helemaal niet zo is, bijvoorbeeld het bloedgroep dieet, net zo iets. Mensen willen graag dat bodybuilding iets heel speciaals is en verzanden in dat soort details terwijl in feite het zo simpel is als Pleurklaat hierboven gewoon beschrijft
![]()