Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
GODVER...toch weer een mega-quote in de morgen..
...is een dag zonder zorgen
Quoting!

Verder is het ook net doen of de gains enkel uit een spuitje komen en dat is niet (helemaal) waar..

1 daarvan is x% van je 1RM, maar dat is er slechts 1...

Iemand die er zo uitziet (no offence...of wel) ga ik mij niet laten vertellen wat ik moet doen voor gains..
Ik ga toch ook niet naar de obesitas kliniek met vragen over spiermassa?

met Trenno Henselmans als sekte leider..
En nee..daar gaat die kuur niet bij helpen, want:
Zeau! En nu weer terug tot de orde van de dag...
Weging vanmorgen...beetje teveel lopen vreten zaterdag..
Weging en meting (01-03-2016):
Gewicht: 81.9kg (+0.9kg)
Taille: 74.0cm (+1cm)
De planning..
Back & biceps:
Pull ups:
3x8
Lat pulldown:
5x12-15
Barbell row:
3x10
T-bar row/cable row:
4x12
Cable curl:
4x12
Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):
Lichte squats/legpresses/extentions (pomp):
3sets
Voeding, dinsdag 01-03-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
9:45 75g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop mTORC1 (flut PWO)
Post-workout: 30g whey iso + 1 scoop amino-X + 25g nightprotein
19:00 Spelletjesavond: avondeten (~850kcals)
~2285kcals, E/K/V = 195g (34%) / 250g (44%) / 60g (22%)
...is een dag zonder zorgen

Quoting!
Lijkt mij dus wel, maar daar draait het hele gezeik om hierIets lang vasthouden wel, zoals planks of farmers, een oefening langzamer uitvoeren lijkt me niet echt. Misschien als je het elke keer langzamer doet maar dat lijkt me niet al te nuttig.

+1
Tja..ik snap het wel een beetje. Het is vragen naar de bekende weg. 1 op 1 hadden sommige best wel antwoord gegeven, maar niet in een algemene vragenronde.Wel vreemd dat je naar een trainingseminar bent gegaan met eigenlijk alleen roiders en dat er geen openheid in principe gegeven is Hoe en wat er voor nodig is om op dat niveau te komen zoals @Punjab heel goed over zichzelf heeft aangegeven vandaag. Dan tast je eigenlijk nog in het duister.
Verder is het ook net doen of de gains enkel uit een spuitje komen en dat is niet (helemaal) waar..

Lach maar..een eetstoornis is een serieus probleem..

dit dus..Nee dat weet iedereen toch wel dat je uiteindelijk iets zwaarder moet gaan om progressie te boeken? De manier waarop is juist waar de discussie over gaat.
en ditHangt van je doel af; Klokov doet een hele langzame excentrische fase bij de squat bijvoorbeeld om specifiek kracht te trainen voor de catch in de snatch en clean. Mijn benen stonden er in de dagen na zijn seminar prima bij, veel voller dan normaal na squats bijvoorbeeld.![]()
Je moet wat om een oefening erin te slijten..Hoeveel paused snatches hebben jullie die dag gedaan? Lijkt alsof ie niks anders doet afgaande op z'n instagram posts.

Thanks Rambo

Variatie is key..er zijn zoveel factoren om mee te spelen binnen een training.Dan is dat toch de overload? Ik bedoel meer dat t onzin is om year round bijvoorbeeld langzaam 60 x 8 te benchen en dan denken dat je vooruitgang boekt terwijl je al die tijd hetzelfde doet..
1 daarvan is x% van je 1RM, maar dat is er slechts 1...
Gebruikte ik maar Turbobrandstof..dan was ik wel wat groter geweest..Denk t wel.. Ik train heel hard enzo
Maar jij gebruikt ook turbobrandstof als ik zo zie?

..
En als je dan het gewicht iets verlaagd dat je alsnog een goed werkvolume hebt...Tja, meeste onderzoeken geven voor zover ik weet aan dat een langere TUT zorgt voor een kleinere toename in kracht ten opzichte van normaal uitvoerde reps. Hypertrofie kan ik even niet zo gauw iets over vinden. Waar het in ieder geval zeker voor zorgt is dat je veel minder herhalingen op een bepaald gewicht kunt doen en daarmee direct het totale werkvolume naar beneden gooit.

Graag gedaan!ik voelde me best ziek vandaag maar de momenten dat ik dit topic las ging het iets beter
gr
Haha..thanksTussen de "roid rage" opmerkingen door...
een nette training met die 4 apekoppen!![]()

Een van de meest nuttige opmerkingen op de laatste 8 bladzijden. Iets gelijks zal ook voor pauzed reps gelden....
En de abercrombie opmerking van Lloyd wil ik nomineren voor de leukste.

ontzettend

Hier kan ik niks onzinnigs aan ontdekken..Heh, thanks Neet. Paused reps hebben dan wel weer nut op bijvoorbeeld bench of squat, zeker voor powerlifting waar dit competitielifts zijn. Paused squats zijn bijvoorbeeld heel nuttig om je zwakke punt (zoals bij de meesten) onderin sterker te maken.
Iedereen die waarde hecht aan empirisch onderzoek, niet de juiste bloedgroep heeft, te dikke benen heeft en/of meer squat dan 150 kg. oprotten uit dit topic!

Wat?Hoe zijn je 1 (1/×2) deadlifts gegaan. Leek toen ik ze deed veels te veel maar ging wel goed opzich.
Dat zal het zijn. Stuur Mustafa anders even een berichtje..Die komen rechtstreeks uit de hel, maar misschien ligt het aan m'n bloedgroep hoor.

Die stats boeien me eigenlijk geen f**k..of eigenlijk wel..Die wil ik even in het midden laten, maar het pist wel sommigen af wat hij squat en DL met zijn 74 kg![]()
Iemand die er zo uitziet (no offence...of wel) ga ik mij niet laten vertellen wat ik moet doen voor gains..
Ik ga toch ook niet naar de obesitas kliniek met vragen over spiermassa?
...Zeker. Maar voor hypertrofie wordt het plaatje wel ingewikkeld, als je 5 pauzed reps kan met een bepaald gewicht, maar wel 8 gewone per set, dus veel meer volume.
Als het zo simpel was..Indirecte carry over. Je wordt er sterker door op je gewone squats, waardoor je weer meer gewicht kunt pakken en dus weer wat meer massa.
Eet smakelijk en goedemorgenlekker 5 pagina's aan gerustle lezen bij het ontbijt
heerlijk vers wakker worden dit

Nooit..ik vind Buyasian zo ongeveer de irritantste term die ik me kan bedenken...
met Trenno Henselmans als sekte leider..
Heeft de gemiddelde bodybuilder niet een probleem met eten..of uberhaupt met zichzelf? Hoeveel gasten die kuren zijn of waren niet ontzettend onzeker?
En nee..daar gaat die kuur niet bij helpen, want:
Zeau! En nu weer terug tot de orde van de dag...
Weging vanmorgen...beetje teveel lopen vreten zaterdag..
Weging en meting (01-03-2016):
Gewicht: 81.9kg (+0.9kg)
Taille: 74.0cm (+1cm)
De planning..
Back & biceps:
Pull ups:
3x8
Lat pulldown:
5x12-15
Barbell row:
3x10
T-bar row/cable row:
4x12
Cable curl:
4x12
Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):
Lichte squats/legpresses/extentions (pomp):
3sets
Voeding, dinsdag 01-03-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
9:45 75g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop mTORC1 (flut PWO)
Post-workout: 30g whey iso + 1 scoop amino-X + 25g nightprotein
19:00 Spelletjesavond: avondeten (~850kcals)
~2285kcals, E/K/V = 195g (34%) / 250g (44%) / 60g (22%)

) gedaan worden om zo effectief mogelijk te zijn. Ik denk niet dat setjes van bijvoorbeeld 3x8x70 bench met een lange TUT je hetzelfde resultaat zullen geven als 3x8x100 met normale reps.