Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Godver, kijk anderhalve dag niet en er wordt weer pagina's lang alleen maar gereld :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.169
Ik denk dus dat je manier van trainen/trainings stijl voor een naturel een stuk belangrijker is en dus verantwoordelijk zou zijn voor een hoger percentage(kijkend naar jouw post).

@Rah Rah Man goede post wel hierboven
Dat eerste is zeker waar..maar genen is en blijft numero uno..

niemand zegt oo kdat je als een powerlifter moet trainen en teringzwaar al helemaal niet. Het zou alleen goed zijn wat structuur in je trainingen te implementeren ipv te focussen op dingen als mmc. Je kan ook gestructureerd "pompen"

Maar ja vooral door gaan met wat je doet als je dat leuk vind.
Voor die kilo gains die ik daarmee ga pakken? Ik ben van meningf dat die structuur niet nodig is.

Misschien ben ik daarmee een uitzondering, maar heb er vooralsnog een prima fysiek mee opgebouwd..
Snap ieder hun kant wel, maar Marvin heeft al tig keren aangegeven dat hij niet anders wilt eten + trainen. Het blijft op deze manier leuk voor hem, waar het uit eindelijk toch om gaat.
+1
ja prima maar hij moet niet dan tegen mij zelf gaan beginnen dat als ik eens op MMC focus ik mischien eindelijk eens wat gains maak :roflol:
Dat komt omdat jij overal zo betweterig aan het doen bent ;)
Dat heb ik niet mee gekregen, maar probally een beetje frustratie wat vanuit hem komt ( Na al dat pl vs bb gejank)
dit dus..

nee dat was hoe deze hele discussie startte ;)
Klopt..al weet ik het niet zeker en heb ik geen zin 10 pagina's terug te bladeren:roflol:
Met jou zijn er altijd en overal discussies over onzinnige onderwerpen :haha:
..
Oostenrijk is niet de andere kant van de planeet.
zie post hieronder:roflol:
Dat ligt eraan waar jij je bevind op de planeet..
dit dus:roflol:
O :o Dan is dit gedoe van een afstand helemaal vermakelijk :)
Dat denk ik ook wel..
Godver, kijk anderhalve dag niet en er wordt weer pagina's lang alleen maar gereld :roflol:
Haha..precies wat ik elke keer denk als ik mijn eigen log zie..

Is @Hell93 nog actief eigenlijk hier?

Dat eerste is zeker waar..maar genen is en blijft numero uno..

Voor die kilo gains die ik daarmee ga pakken? Ik ben van meningf dat die structuur niet nodig is.

Misschien ben ik daarmee een uitzondering, maar heb er vooralsnog een prima fysiek mee opgebouwd..

+1

Dat komt omdat jij overal zo betweterig aan het doen bent ;)
dit dus..

Klopt..al weet ik het niet zeker en heb ik geen zin 10 pagina's terug te bladeren:roflol:

..

zie post hieronder:roflol:

dit dus:roflol:

Dat denk ik ook wel..

Haha..precies wat ik elke keer denk als ik mijn eigen log zie..

Is @Hell93 nog actief eigenlijk hier?

Ga haar nou niet Taggen :treuren:

@Skatermarvin post eens een up to date foto van je fysiek ben wel benieuwd

• #22.173
Op de vorige pagina* staat een foto van de meet...in t-shirt..

:trollface:

* of een paar pagina's terug:roflol:

• #22.175
Staat er goed bij marv. Nog steeds droger dan mij:p

Terug
Naar boven