Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n laatste heavy workout is morgenochten, dus heb er gelukkig nog 1 beuktraining in het verschiet (want deload trainingen lijken me vreselijk, maar het is gewoon even nodig, want m'n polsen, ellebogen en knieen werken niet helemaal meer meeKEUN zegt; geniet van je laatste heavy workout!!
ben je nu trouwens aan het cutten Marvin, want je ziet toch op aardig veel kcal's, en vandaag hoger als gister.
)

True, true! Helaas wel wat spierpijn in m'n hams (de straf voor mijnMet een deload in het verschiet, kan je je natuurlijk helemaal naar de kl* trainen
Let's get nasty![]()
instelling!)Valt te bezien...het wordt minimaal 1, maximaal 2 weken deload...btw geen volledig rust, ga gewoon op 50-60% draaien..
ik zou gewoon op 70-80% van je 1rm in je deload week doen, of gewoon high reps maken 12-15.M'n laatste heavy workout is morgenochten, dus heb er gelukkig nog 1 beuktraining in het verschiet (want deload trainingen lijken me vreselijk, maar het is gewoon even nodig, want m'n polsen, ellebogen en knieen werken niet helemaal meer mee)
Ik ben nog niet aan het cutten, dat staat gepland voor begin april, dus vandaar dat ik nog tussen de 3500-4000 zit ongeveer..tijdens de cut moet dat toch echt iets omlaag inderdaad...
Hier even mijn van GroteSjaak gestolen strijd plan:
huidig gewicht 90-91kg bij 13% (bij benadering)
januari t/m maart - (clean) bulk --> eind maart: 92 kilo @ 13%
april - dieet aanpassing, carbs omlaag (onderhoudt ~3260kcals)
mei - carbs zelfde als april + cardio toevoeging + PWO
juni - cardio opvoeren + PWO
juli -> 85-87 kilo @ 10% topshape!
Of het lukt/realistisch is, dat valt te bezien...gaat m'n cut te hard, dan eet ik wat meer, gaat het te langzaam eet ik wat minder/voer ik mijn cardio op/in...
Heb nog nooit goed gecut..dus ben erg benieuwd...ben van plan te gaan carbcyclen, maar moet nog even degelijke eetschema's maken..Heeft iemand misschien voorbeelden...![]()
PWO = pre workout (crack, nox pump...)ik zou gewoon op 70-80% van je 1rm in je deload week doen, of gewoon high reps maken 12-15.
wat houdt PWO in?
en die eetschema's zou ik gewoon die van sjaakie rippen, ik heb zelf ook een paar maaltijden van hem in een word bestandje, en van andere mensen toch wel intressant voor later.
ga je trouwens weer mee doen aan de contest? en vakantie plannen deze zomer met je meisje?
*hoe gaat het momenteel met haar als ik vragen mag?
(RESPECT hoor Sjaak!)...
Kijken of we daar wat aan hebben!

...(was m'n valentijns cadeau...)...
Hmmm..ik heb inderdaad zin om te knallen...Valentijnscadeau en zin om te knallen: begrijpelijk![]()

...maar ik wil zeker niet meer als een kilo per week kwijt inderdaad...maar zet eigenlijk in op zo'n 86kg...val liever niet helemaal terug naar 80...

Trust me, als je nou eenmaal wat droger begint te worden dan heb je de smaak wel te pakken. Kijk, cutten is voor mij gewoon even alles inzetten op trainen. Geen alcohol, elke maaltijd klopt, maximaal discipline. Zoiets moet gewoon niet te lang duren. Paar maanden en dan kan je er echt ****it gemeen uit zien. Die kilo's die je kwijt raakt kan je ook echt wel relatief snel weer terug hebben. En met 80kg en 7% zie je er buffer uit dan 85 kg en 10%. Je bent dan een bikkel in schaapskleding. In je shirtje lijkt het wel mee te vallen, maar je trekt het uit en mensen beginnen te kotsen van afgunst. Je loopt over het strand en om je heen schieten de squirt fontijnen de lucht in, de vrouwtjes worden wild man![]()

maar natuurlijk!PWO = pre workout (crack, nox pump...)
En nee ik rip niet Sjaaks schema..niet dat ik er geen vertrouwen in heb of niet ideeen daar op doe, maar zero carbs..daar kan ik niet op functioneren!(RESPECT hoor Sjaak!)...
Post anders dat Word bestandje eens...Kijken of we daar wat aan hebben!
Uiteraard doe ik weer mee met de contest...ik ben geen winnaar, maar vind het competatieve gewoon erg leuk!![]()
Verder nog geen vakantieplannen, wordt een last minute dit jaar! Met m'n vriendin gaat het wat met ups en downs...momenteel wat meer downs, omdat ze hard aan het strijden is tegen haar ziekte..en veel uitdagingen moet aangaan...het is duidelijk te merken dat haar mood daar niet zo best van wordt...
Maar waarschijnlijk morgen weer een up-momentje..als ik haar s'middags ophaal om naar heerhugowaard te gaan...lekker hoteletje en sávonds naar het concert van Kane...(was m'n valentijns cadeau...)...
AAAAAH zin om te knallen![]()

Trust me, als je nou eenmaal wat droger begint te worden dan heb je de smaak wel te pakken. Kijk, cutten is voor mij gewoon even alles inzetten op trainen. Geen alcohol, elke maaltijd klopt, maximaal discipline. Zoiets moet gewoon niet te lang duren. Paar maanden en dan kan je er echt ****it gemeen uit zien. Die kilo's die je kwijt raakt kan je ook echt wel relatief snel weer terug hebben. En met 80kg en 7% zie je er buffer uit dan 85 kg en 10%. Je bent dan een bikkel in schaapskleding. In je shirtje lijkt het wel mee te vallen, maar je trekt het uit en mensen beginnen te kotsen van afgunst. Je loopt over het strand en om je heen schieten de squirt fontijnen de lucht in, de vrouwtjes worden wild man![]()