dikkemick079
Cool Novice
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m79
lol wtf 38cm maar? Ik 43 koud. Had wel groter verwacht bij jouGeloof iets van 38cm (koud). Maar al even niet gemeten
Thanks Marina!!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol wtf 38cm maar? Ik 43 koud. Had wel groter verwacht bij jouGeloof iets van 38cm (koud). Maar al even niet gemeten
Thanks Marina!!![]()
True..
yes..protein & preworkoutsMini marvin is going to be fed with proteinshakes..![]()
Als ze er maar groot uit zien. Kreeg vanmiddag nog een compliment in de gym van een man die me al een tijd niet had gezien. Hij vroeg of ik een paar kilo zwaarder was en vond mijn armen er groot uit zien..nice! Is die mmc toch nog ergens goed voor..lol wtf 38cm maar? Ik 43 koud. Had wel groter verwacht bij jou

), 8 (top MMC), 5+3 (rest-pause)
)
)
)
)
)
)

.Nee, mijn ma gaat niet mee, maar vond het deze keer wel zo eerlijk haar op de hoogte te stellen. Had ik vorige keer niet gedaan namelijk..Zal wel flinke pomp hebben gehad nie?
Gaat je moeder mee voor je tattoo
Succes straks!

Snap ik..van het juiste merk zijn het net milkshakes..Haha is echt zo. M'n dochter is trouwens ook gek op proteïne shakes![]()
Niet helemaal vol he je arm....je bent al mooi genoeg zo![]()
Ik had jou trouwens verward met @neet61 op facebook. Jij bent Rene of niet..
Ik wil ook net zo groot en knap worden als @PillzDit begint wel Pillz zijn logje te lijken met al die fancy shmancy woorden bij de oefeningen![]()
Komt wel

Ik ben ook wel benieuwd naar je tattoo! Gelijk een reden om een fysiek update te geven![]()
Ik heb deze week nog een filmpje en foto gepost..Die M&M's..een apenkop is ook nice. Staat al een leeuwenkop op mijn schouder. Komt nu een soort compasroos op mijn tricep. Dan wil ik nog een tekst op mijn bicep (nog geen idee wat) en verder weet ik nog niet..die bovenarm moet vol..4apenkopen nice.
watvoor tatoo update word het een apenkop?
of:
![]()
Oehhh, lekkere training!
Succes met je tattoo, moest hard lachen om het appje van je moeder..
Deed me denken aan toen ik tattoo liet zetten en per telefoon liet weten dat ik toch maar voor doodskop met vlammen in kleur was gegaan in plaats van een kleine, 'lieve' tattoo.. Heb haar nog nooit zo snel voor mijn deur gekregen.
Lekker je ma op de stang jagen

dan wil ik nog een tekst op mijn bicep (nog geen idee wat)
no ff neet ?Ik ben trouwens ook nog geen 55 jaar oud zoals Neet![]()
unawarambo