- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Kun je ook ABN?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oeps..ik dachrt stiekem ook telkens als rambo reageerde op fb dat dat neet was haha.

Sorry..haha..
Goede suggestie..ik neem het mee.
Ik was er ook blij mee!

We know..vond je er ook al zo jong uitzien..Ik ben trouwens ook nog geen 55 jaar oud zoals Neet![]()

wat?
goede vraag..
En de voeding voor zover ik weet vandaag..
)
), 12 (top!)
)
)
)
)
)
)Nu ik het een aantal keer gelezen heb beginnen de woordgrapjes(??) binnen te komen..
Ook wat waard toch..Ik Volg er niks meer van, maar het is nu iig duidelijk dat nlNeet niet Rambo is.![]()

Pijntjes zijn nog steeds aanwezig helaas! Zowel onderrug als een plekje in beide liezen zeurt..Toch wel weer zwaarder squaten ja? Hoe is het met de pijntjes of is dat over?
Nu heb ik ook zin in friet![]()
Dus misschien gewoon volume omlaag van de squats en niet ineens weer 130+ kg gaan squatten.
klopt..heel slap. Net ook nog een stuk of 10 snoepjes en een glas gewone cola.

misschien wel beter..groeien doen ze toch nietGewoon weer terug naar 1/4 squats joh das veel beter voor je pijntjes![]()

Jij liever dan ik. Maar het is wel goed af en toe mijn comfortzone uit te stappen15 reps een hell? Heb 3 maanden lang 30reps kaatsu squats gedaan, toen ik last van mijn knie had. Kapot gaan is dat
He! 54 pas hoorIk ben trouwens ook nog geen 55 jaar oud zoals Neet![]()

Nee. Je moet een maandje uit je comfort zone gemept worden.Echt verschrikkelijk dit! Ben echt aan het overwegen weer zwaarder te gaan squatten..![]()
Kaatsu15 reps een hell? Heb 3 maanden lang 30reps kaatsu squats gedaan, toen ik last van mijn knie had. Kapot gaan is dat
Er komt natuurlijk een dag dat er iemand dood neerdondert tijdens Kaatsu training door een embolie.Lekkere trainingen!
Lijkt me wel een struggle op zo weinig foods..
kan me wel voorstellen dat je wat meer nodig had
ovenfriet nemen. kan je wat meer eten.![]()
Ok..ok valt goed mee

Is al gedaan door Mustafa..nu een beetje aanpassen naar mijn wensNee. Je moet een maandje uit je comfort zone gemept worden.

ken ik niet..morgen eens kijkenKaatsuEr komt natuurlijk een dag dat er iemand dood neerdondert tijdens Kaatsu training door een embolie.
thanks..ik ben inmiddels wel aware..Lekkere squats!
Niemand trouwens aware over no ff neet? Zou toch wel moeten gezien de hoeveelheid links daffy post van z'n carnavalshits..
ik had zeker meer nodig. Friet was niet meegerekend. Maar de training en mijn algemene verbruik vergde wat meer dan ik dacht. Hoopte weg te komen met wat shakes vanmiddag..Lekkere trainingen!
Lijkt me wel een struggle op zo weinig foods..
kan me wel voorstellen dat je wat meer nodig had
ovenfriet nemen. kan je wat meer eten.![]()