MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zit er niet iets specifiek in die Monstertroep die je altijd drinkt wat een mooie molecuulstructuur heeft? Cafeïne vind ik wel wat makkelijk gekozen.. Maar ik bemoei niet hoor, is jouw bicepje :kiss:

Eigenlijk moet er gewoon een apekop op :D

Nice ink, strakke belijning ook!

of het logo van monster:P

Ik heb niet veel met tattoo's. Maar moet wel eerlijk zeggen dat deze er mooi strak uit ziet. Dat is geen beunhaas!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.286
Zit er niet iets specifiek in die Monstertroep die je altijd drinkt wat een mooie molecuulstructuur heeft? Cafeïne vind ik wel wat makkelijk gekozen.. Maar ik bemoei niet hoor, is jouw bicepje :kiss:
True, true..caffeine is ook niet de meest spannende structuur. Testosteron is al beter..of oxytoxine ofzo..

Eigenlijk moet er gewoon een apekop op :D
Heel klein zou ik nog wel hilarisch vinden eigenlijk:roflol:
Nice ink, strakke belijning ook!
Thanks!
Haha..vreselijk..

195056.jpg

en nog meer van dat:

https://www.google.co.uk/search?q=m...PRoKHZLEDDQQ_AUIBygB&biw=1280&bih=865#imgrc=_
Ik heb niet veel met tattoo's. Maar moet wel eerlijk zeggen dat deze er mooi strak uit ziet. Dat is geen beunhaas!
Thanks Neet!:D

Lekker op je voorhoofd :roflol:

Zieke mensen heb je er ook bij:eek:

Mooie tattoo Marvin, ziet er top uit!
Houd je eigenlijk na het laten zetten van een tattoo rekening met trainen? Wellicht domme vraag, maar wil zelf toch ook nog een keer 'beklad' worden.. Als in: heeft bijvoorbeeld zweten invloed op het helingsproces wanneer je geen rust neemt?

Houd je eigenlijk na het laten zetten van een tattoo rekening met trainen? Wellicht domme vraag, maar wil zelf toch ook nog een keer 'beklad' worden.. Als in: heeft bijvoorbeeld zweten invloed op het helingsproces wanneer je geen rust neemt?

Zweten is geen ramp, het prikt hooguit een beetje de eerste 1/2 dagen.

nice ink

• #22.292
Zieke mensen heb je er ook bij:eek:
Zo inderdaad!
Thanks!

Hmm..ik ben bewust deze week twee keer onder de zonnebank geweest, want moet toch zeker drie weken uit de zon blijven en haat wit zijn (ik word grauw als ik wit ben..net of ik ziek ben). Verder vandaag wel bewust een rustdag en morgen train ik borst en rug..

Weet niet precies wat de regels zijn, maar hou ehm zowieso zeer goed schoon en smeer bepanten zalf erop. Ga ook bewust niet morgen snoeihard mijn triceps pompen of uberhaupt keihard trainen.

Het is ook een beetje aanvoelen, want het laatste wat je wilt is met een verneukte tattoo rond te lopen..

Zweten is geen ramp, het prikt hooguit een beetje de eerste 1/2 dagen.
Thanks voor de input:D
Merci:D

Heb je zo'n mooi lichaam, doe je er een tat op :(

Ja, ik heb weinig met tats :o

Vette tat man! Zelf op 2 april bovenarm ook eens laten bewerken

• #22.298
Haar acc is helaas afgeschermd! Het lijkt mij best een gek idee dat je niet weet wat er precies wordt getatoeerd van te voren man :P
Oeie is haar profiel, hier haar pagina: https://www.facebook.com/Mtattoo-662632533783262/?fref=ts

Wel we gaan op voorhand even praten hoe en wat en dan begint ze eraan. Gf was echt niet te vinden voor tatt tot ze de stijl van deze artieste zag, was ze er direct voor te vinden :D Dus heb er best veel vertrouwen in :D

Terug
Naar boven