XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Effe deloaden hoort erbij Marv !

deload :P haha - balen!

Verstandig bezig even een deload erin gooien!

Het is deloaden of helemaal rusten dus je kan kiezen ;)

Moet zeggen dat ikzelf mijn 2 weken niets doen goed doorgekomen was :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Gelukkig mag ik maandag weer echt aan de bak! vandaag deload dag 2 van 4...

DELOAD dag 2: Borst + Triceps + buik
Incline dumbbellpress (60°): 4x10
Benchpress: 4x10
Incline fly’s (45°): 3x10

Tricep extention (incline): 4x10
Pressdown: 3x10

Machine crunch: 3x10
Side machine crunch: 3x10

+ wat cardio als ik dat nodig vind.

Voeding dinsdag 09-03-2010::meal:
7:15 52g brinta + 42g whey + 30g rozijnen, 4 trekdrop:orly:, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kalkoenfilet (66g) + 2 filet (25g))
11:00 200ml halfvolle melk + 42g whey + 15g pinda’s
12:15 3 boterhammen (1 kalkoenfilet (33g), 2 filet (25g)) + appel
15:00 50g basmati rijst + 230g kipfilet + 50g sperzibonen + appel
17:30 Aardappels + 200g groente en 125g schnitzel
20:00 35g dextrose + 5g CEE
20:30 40g whey + 200ml halfvolle melk
21:15 50 basmati rijst + 230g kipfilet + 50g sperziboneni
~22:30 250ml magere kwark + zoetstof + visolie + 25g pinda’s

~3925kcals: E/K/V = 375g (38%) / 425g (43%) / 79g (18%)

Ik zeg altijd maar zo; deload schmeload.

Maar wel nodig van tijd tot tijd...

Gewoon focussen op techniek dit weekje en beetje mind muscle connectie verbeter oid ;)
Een week is zo om ... trouwens, als je +65% blijft van je 1RM groei je ook :D

en nee: die cardio-interval is niet erg.
Vind je het al bijna leuk? ;)

• #2.269
Ik zeg altijd maar zo; deload schmeload.

Maar wel nodig van tijd tot tijd...
JUp..dit is btw de eerste keer in 3 jaar;)

Gewoon focussen op techniek dit weekje en beetje mind muscle connectie verbeter oid ;)
Een week is zo om ... trouwens, als je +65% blijft van je 1RM groei je ook :D
Goed idee...ik ga vanavond voor super, superstricte :sd: shit!

en nee: die cardio-interval is niet erg.
Vind je het al bijna leuk? ;)
Ok...:D nee leuk wordt het nooit!

Mensen geef me even een kick! Mijn discipline is namelijk ver te zoeken...loop trekdrop te vreten, oreo koekjes..etc:mad:!!

Voor straf minimaal 15 minuten cardio na mijn kt!

Oja even wat anders..wat kost bb jullie per week/maand! want mijn geld verdwijnt als sneeuw voor de zon:eek:

Zelf ben ik ook vet veel geld kwijt aan voedsel. Maar ik werk en krijg nog mn stufi + ik woon nog thuis dus heb het makkelijk. Je zou bij de groothandel massaal inkopen kunnen doen voor je vlees. Dan moet je wel een bigass vriezer hebben. Maargoed die vriezer is dan een diepte investering. Hetzelfde geldt voor rijst. Ze verkopen vast wel ergens van die grote 20 kilo zakken. Groente heb ik liever vers maar je zou potjes kunnen halen. Voor de rest zou ik het ook niet weten. Ja misschien bezuinigen op andere dingen? Misschien salarisverhoging vragen :p

• #2.271
Zelf ben ik ook vet veel geld kwijt aan voedsel. Maar ik werk en krijg nog mn stufi + ik woon nog thuis dus heb het makkelijk. Je zou bij de groothandel massaal inkopen kunnen doen voor je vlees. Dan moet je wel een bigass vriezer hebben. Maargoed die vriezer is dan een diepte investering. Hetzelfde geldt voor rijst. Ze verkopen vast wel ergens van die grote 20 kilo zakken. Groente heb ik liever vers maar je zou potjes kunnen halen. Voor de rest zou ik het ook niet weten. Ja misschien bezuinigen op andere dingen? Misschien salarisverhoging vragen :p
Hmm..ik vind niet dat bb heel mijn leven moet gaan bepalen, dus wil niet teveel bezuinigen op 'andere'dingen...

Maar wat ben je zoal kwijt...(ik woon btw thuis en werk fulltime)

Moet je al je eten zelf betalen?

Wat ik zelf per dag zelf betaal: 2 pakjes vleeswaren (bij elkaar 2,75 Aldi), bak kwark (0,65 Aldi), blikje tonijn (0,79 Aldi), 100 gram kip (biologisch, weet bedrag niet) en supps zoals NightProtein, Whey etc. Rest betalen vriend en ik samen.
Rijst koop ik bij de toko in een 20kg zak - zo'n 25 euro (basmati) (betalen vriend en ik samen). Groente zo'n halve kilo per dag, ene keer uit de vriezer bij de AH, andere keer vers - ligt er een beetje aan wat uitkomt en waar ik zin in heb.
Voor supps ben ik de ene keer meer kwijt dan de andere keer - houd het niet heel netjes bij :o
Helpt dit je een beetje?

• #2.275
Moet je al je eten zelf betalen?
Al mijn bodybuilding voer wel, men neme per dag:

200g vleeswaren
80g whey
500g (kip/vis/tartaar)
100a200g groente
~30g ongekookte rijst
~25g pinda's
250g magere kwark
35g dextrose
5g CEE

De rest betalen mijn ouders

Wat ik zelf per dag zelf betaal: 2 pakjes vleeswaren (bij elkaar 2,75 Aldi), bak kwark (0,65 Aldi), blikje tonijn (0,79 Aldi), 100 gram kip (biologisch, weet bedrag niet) en supps zoals NightProtein, Whey etc. Rest betalen vriend en ik samen.
Rijst koop ik bij de toko in een 20kg zak - zo'n 25 euro (basmati) (betalen vriend en ik samen). Groente zo'n halve kilo per dag, ene keer uit de vriezer bij de AH, andere keer vers - ligt er een beetje aan wat uitkomt en waar ik zin in heb.
Voor supps ben ik de ene keer meer kwijt dan de andere keer - houd het niet heel netjes bij :o
Helpt dit je een beetje?
Jup...ik had laatst kwark bij aldi voor 0.25euro...maar heb geen Aldi in oudewater..dus haal het meeste bij de golf..en dat is wel wat duur! Maar ga dan toch maar vaker in Woerden bij de Aldi kijken! Woon gelukkiig niet op mezelf nog...blijf nog maar even thuis wonen..anders wordt ik nooit groot;)
Thanks Lennart!

Heb me best gedaan...

Deload training 2: borst, triceps & buik:
Inlcine dumbbellpress (60°): 3x10x20kg, 10x18kg
Benchpress: 4x10x50kg
Incline fly's: 10x10kg, 2x10x12kg (45°), 10x8kg (60°)

Inlcline tricep extention: 10x15kg, 3x10x20kg

Machine crunch: 4x10x43kg

Side machine crunch SS Pressdown: 3x10x47.5kg SS 10x23kg (normal), 10x18kg (reverse), 10x27kg (close grip), 10x18kg (reverse grip)

Fietsen: 15 minuten 'verrassing" a 154kcals...:rolleyes:

• #2.276
Vandaag is weer een rustdag! Alle broodmaaltijden waren in de ochtend, want was onderweg met de auto!

Bij deze dus de voeding:D

Voeding woensdag 10-03-2010::meal:
7:15 52g brinta + 42g whey + 30g rozijnen, banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen kalkoenfilet (95g)
11:00 4 boterhammen kalkoenfilet (95g)
12:15 50g basmati rijst + 190g kipfilet + 50g sperzibonen + appel
15:00 50g basmati rijst + 190g kipfilet + 50g sperzibonen + appel
17:00 20g dextrose + 5g CEE
17:30 Witte rijst + 125g kipfilet + paprika/abrikoos/ui/doperwetten (vaag recept uit mij ouders hun dieet boek:eek:)
19:00 25g whey + 150ml halfvolle melk + 7g brinta
21:30 25g whey + 150ml halfvolle melk + 7g brinta
~22:30 250ml magere kwark + zoetstof + visolie + 25g pinda’s

~3650kcals: E/K/V = 322g (35%) / 459g (50%) / 57g (14%)

Ik geef ook aardig wat geld uit aan eten, maarja, ****it, daar ga ik niet op besparen, dan maar een avondje extra werken in de week.

Wat ik zelf goed vind qua prijs/kwaliteit is bv die zakken diepvrieskip van de aldi, 5 euro per kg. Pangasius filet is goed te betalen, van de appie. Dat zijn ook van die ingevroren stukken. Elke dag een stuk kip en een stuk pangasius ontdooien.

Verder vind ik het raar dat je al je eten zelf moet betalen als je nog thuis woont. Ik zou het wel weten, pleiten daar en lekker op jezelf gaan wonen. Dat is natuurlijk sowieso zwaar te preferen boven thuis wonen.

En maak je geen zorgen om wat trekdrop baas! Je bent al zo lang zo goed bezig, zuip je een keer lekker klem en vreet de snackbar leeg, ff een mental relief man!

BB kost gewoon zwaar geld, al dat eten, de gemiddelde bodybuilder eet per dag voor een heel gezin weg. Maarja, ain't nothing to it but to do it, als je je niet aan je voeding houdt ben je voor jack shit aan het trainen.

Zat gisteravond een biefstukje te eten, dan eet je gewoon 4 euro per meal weg.
Maar aan de andere kant; een 200kg deadlift eruit knallen terwijl iemand naast je met 5kg aan het dumbbell curlen is, is toch gewoon priceless.

BB kost gewoon zwaar geld, al dat eten, de gemiddelde bodybuilder eet per dag voor een heel gezin weg. Maarja, ain't nothing to it but to do it, als je je niet aan je voeding houdt ben je voor jack shit aan het trainen.

Zat gisteravond een biefstukje te eten, dan eet je gewoon 4 euro per meal weg.
Maar aan de andere kant; een 200kg deadlift eruit knallen terwijl iemand naast je met 5kg aan het dumbbell curlen is, is toch gewoon priceless.

Damn right Loo! Zo is het maar net. Ik werk graag wat uurtjes extra voor mijn eten, een avondje in de kroeg staan kost ook 30 euro, daar kan ik weer 3 dagen goed van eten. Mja, helaas doe ik het dan allebei...

Dan ben je niet slim bezig ik eet veel vlees&vis maar geef weinig uit, koop alles in de aanbieding.

Terug
Naar boven