Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, visolie en multivitJUp..dit is btw de eerste keer in 3 jaarIk zeg altijd maar zo; deload schmeload.
Maar wel nodig van tijd tot tijd...

Goed idee...ik ga vanavond voor super, superstricteGewoon focussen op techniek dit weekje en beetje mind muscle connectie verbeter oid
Een week is zo om ... trouwens, als je +65% blijft van je 1RM groei je ook![]()
shit!Ok...en nee: die cardio-interval is niet erg.
Vind je het al bijna leuk?![]()
nee leuk wordt het nooit!
!!

Hmm..ik vind niet dat bb heel mijn leven moet gaan bepalen, dus wil niet teveel bezuinigen op 'andere'dingen...Zelf ben ik ook vet veel geld kwijt aan voedsel. Maar ik werk en krijg nog mn stufi + ik woon nog thuis dus heb het makkelijk. Je zou bij de groothandel massaal inkopen kunnen doen voor je vlees. Dan moet je wel een bigass vriezer hebben. Maargoed die vriezer is dan een diepte investering. Hetzelfde geldt voor rijst. Ze verkopen vast wel ergens van die grote 20 kilo zakken. Groente heb ik liever vers maar je zou potjes kunnen halen. Voor de rest zou ik het ook niet weten. Ja misschien bezuinigen op andere dingen? Misschien salarisverhoging vragen![]()

Al mijn bodybuilding voer wel, men neme per dag:
Jup...ik had laatst kwark bij aldi voor 0.25euro...maar heb geen Aldi in oudewater..dus haal het meeste bij de golf..en dat is wel wat duur! Maar ga dan toch maar vaker in Woerden bij de Aldi kijken! Woon gelukkiig niet op mezelf nog...blijf nog maar even thuis wonen..anders wordt ik nooit grootWat ik zelf per dag zelf betaal: 2 pakjes vleeswaren (bij elkaar 2,75 Aldi), bak kwark (0,65 Aldi), blikje tonijn (0,79 Aldi), 100 gram kip (biologisch, weet bedrag niet) en supps zoals NightProtein, Whey etc. Rest betalen vriend en ik samen.
Rijst koop ik bij de toko in een 20kg zak - zo'n 25 euro (basmati) (betalen vriend en ik samen). Groente zo'n halve kilo per dag, ene keer uit de vriezer bij de AH, andere keer vers - ligt er een beetje aan wat uitkomt en waar ik zin in heb.
Voor supps ben ik de ene keer meer kwijt dan de andere keer - houd het niet heel netjes bij
Helpt dit je een beetje?

Thanks Lennart!

)BB kost gewoon zwaar geld, al dat eten, de gemiddelde bodybuilder eet per dag voor een heel gezin weg. Maarja, ain't nothing to it but to do it, als je je niet aan je voeding houdt ben je voor jack shit aan het trainen.
Zat gisteravond een biefstukje te eten, dan eet je gewoon 4 euro per meal weg.
Maar aan de andere kant; een 200kg deadlift eruit knallen terwijl iemand naast je met 5kg aan het dumbbell curlen is, is toch gewoon priceless.