XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Begrijp ook heel da instagram nie, maar dat snapchatten vind ik nog een tikkeltje erger:rolleyes:

insta n snapchat = life

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.384
Instagram vind ik echt iets voor aandachtsgeile paupers...
@hoxyz
Begrijp ook heel da instagram nie, maar dat snapchatten vind ik nog een tikkeltje erger:rolleyes:
Snapchat heb ik niet, maar is onder vrienden/vriendinnen best lollig volgens mij..
Ik mag ook niks zeggen..ik gebruik facebook als een soort combinatie van instagram en twitter..:roflol:

Ik zou dat iifym niet kunnen zoals sommige het doen... Hamburgers en snoep zou voor extreme cravings zorgen :(

• #22.387
Ik zou dat iifym niet kunnen zoals sommige het doen... Hamburgers en snoep zou voor extreme cravings zorgen :(
Dit heb ik ook...als ik eenmaal begin aan dat gesnaai is het eind zoek..

Voor mij niet, zolang ik m'n vezels binnenkrijg uit groenten e.d. is er niks aan de hand hoor :P
Het maakt ook wel een verschil of je onderhoud 2500kcals of 4500kcals is.. ;) Maar sommige kunnen IIFYM makkelijker handelen dan anderen..

Meh, prima te doen
ml7cdt.png

• #22.389
Lekkere speculaas gains!!

3 speculaasjes en een energydrink is wel wat anders als wat ik sommige zie doen hoor...

Dan is het meer een hele oreo-taart met een bakslagroomijs en drie shakes voor de eiwitten..
Ik bewaar altijd 3 a 400 kcal voor na het sporten. Eerst een bakje kwark, en dan kleine treat. Goed vol te houden zo

Gooi je die choco dingen in de blender :cool:?

• #22.394
Wel lekker speculaas...maar ja...slechts 3..:o
Ik bewaar altijd 3 a 400 kcal voor na het sporten. Eerst een bakje kwark, en dan kleine treat. Goed vol te houden zo
Hmm..heb ik ook geprobeerd, maar werkt helaas niet. Heb nogal een alles of niets mentaliteit.

Zo heb ik vanavond spelletjesavond met vrienden. Daarvoor 950kcals uitgetrokken, maar weet al dat we als toetje vianetta biscuit caramel hebben..

Alleen al die gedachte doet me denken dat ik een plak van 10cm dik ga nemen en ik daarna ook nog wel wat koekjes in mijn mik kan duwen..

Als ik eenmaal slecht bezig ben is het eind vaak zoek..

Ook niet verkeerd..

Ben je ongesteld? ;)
Gooi je die choco dingen in de blender :cool:?
:roflol:

Heb wel een rood broekje:o

• #22.400
Die dingen zijn vooral lekker door de structuur. Doodzonde om in de blender te smijten :o
+1
whatever it takes u unaware!!
Niet iedereen is ecto en kan eten wat die wil :(
True...:sad:
Goffer, speculaas :eating: dat heb ik al tijden niet meer gehad. Thanks :)
Rent naar de supermarkt en haalt zo'n brok..:eating:

Enfin..ik begin toch een beetje ziek te worden. Vanmorgen behoorlijk oververhit wakker geworden met hoofdpijn, schrale keel en een beetje verstopte neus.

Desondanks zit ik nu wel op mijn werk, want wil vanmiddag gewoon naar de gym:roflol:

Back & biceps:
Pull ups:

3x8

Lat pulldown:
5x12-15

Barbell row:
3x10

T-bar row/cable row:
4x12

Cable curl:
4x12

Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):

Lichte squats/legpresses/extentions (pomp):
3sets

Voeding, woensdag 09-03-2016:
7:00 2x500mg paracetamol
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 zakje hot coldrex
11:00 75g havermout + 30g whey delicious + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: Ripped sample (B&F:o)
Post-workout: 20g whey iso + 1 scoop Amino-X + banaan
18:00 25g nightprotein + zakje hotcoldrex
19:15 Pasta met bolognesesaus (~750kcals)

~2295kcals, E/K/V = 190g (34%) / 270g (48%) / 50g (18%)

En de weging en meting vanmorgen..toch wat backfire van de AYCE afgelopen zondag..:o

Stats woensdag 09-03-2016:
Gewicht: 82.9kg (+1.4 t.o.v 04-03-2016)
Taille: 75.0cm (+1.5 t.o.v 04-03-2016)

Uiteraard niks om me zorgen over te maken, maar als ik de planning voor komende maand zo bekijk wordt succesvol cutten voor 09-04-2016 wel een beetje lastig...maximaal Marvinnen..

Zondag 13-03-2016: AYCE bij 't Zusje in Eindhoven
Vrijdag 18-03-2016: Uit eten bij Loetje (Amstelveen) + bioscoop:popcorn:
Vrijdag 25-03-2016: Uit eten: ??
Zondag 27-03-2016: Paasdiner bij mijn ouders
Maandag 28-03-2016: Paasdner bij mijn schoonmoeder

:roflol: en daar omheen strafcardio..en maximaal 2300kcals (planned food)

Terug
Naar boven