- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behoorlijk hè..

Ehm..dat komt omdat we met vrienden gaan eten welk uit sittard komen. Eindhoven lag een beetje in het midden..Eindhovuh!!! Hoe kom je erbij om helemaal in Eindhoven uiteten te gaan? Als ik de recencies mag geloven heeft het zusje in Eindhoven niet zo goeie service.

Ehm...ja..Wordt bij jullie alles gevierd met eten ofzo?
Beterschap dikke!

Was ook voor de lol hoor

Lang geslapen wel, maar werd wakker met koppijn

Tja..ik hou van vreten..Treffen?Ik vind het maar irritante verplichtingen. Ben blij dat het bij ons beperkt is tot de kerst
![]()

Treffen?Ik vind het maar irritante verplichtingen. Ben blij dat het bij ons beperkt is tot de kerst
![]()
Treffen?Ik vind het maar irritante verplichtingen. Ben blij dat het bij ons beperkt is tot de kerst
![]()

Tja..ik hou van vreten..
Ik rij gewoon rond 16:00uur naar mijn ouders/schoonouders..vreet alles op en ga 20:00uur weer naar huis
Hoef ik zelf niet te koken..![]()

Haha..zachtst gezegd ben je niet zo'n sociaal wezenLol, ik maak liever zelf mijn eten, of bestel, of ga uit eten. Al die sociale verplichtingen zijn niet aan mij besteed en kan ik missen als kiespijn. Vreten kan ik overal en altijd![]()

Haha..ik vind het wel gezellig.Echt he
Al die religieuze feestdagen waar niemand meer om geeft maar toch opeens nationale familie komt bij elkaar dag word.

Ook lekker!Dit idd! Kerst is al erg genoeg...vroeger vaak genoeg geskipt
Stapel films, phone uit en gordijnen dicht![]()

Haha..zachtst gezegd ben je niet zo'n sociaal wezen![]()

Nee klopt en ik haat kinderen en oude mensen het meest![]()

HahahahaNee klopt en ik haat kinderen en oude mensen het meest![]()

Toch wel een beetje...zo haat ik het als ze traag zijn..Alsof Marvin iets om de service geeft van een restaurant. Als ie maar kan vreten toch?![]()

+1
Enfin..ik begin toch een beetje ziek te worden. Vanmorgen behoorlijk oververhit wakker geworden met hoofdpijn, schrale keel en een beetje verstopte neus.