MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Paasdiners? :roflol:

Lekker burgerlijk :D

Eindhovuh!!! Hoe kom je erbij om helemaal in Eindhoven uiteten te gaan? Als ik de recencies mag geloven heeft het zusje in Eindhoven niet zo goeie service:p.

Wordt bij jullie alles gevierd met eten ofzo? :D
Beterschap dikke!

Hij logt zelfs zijn medicijnen :roflol:

Opstaan met een gram paracetamol?

Lange nacht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.406
Paasdiners? :roflol:

Lekker burgerlijk :D
Behoorlijk hè..

Ik tref het gewoon dat zowel mijn eigen familie als schoonfamilie dergelijke zaken ziet als een excuus om te vreten:roflol:

Eindhovuh!!! Hoe kom je erbij om helemaal in Eindhoven uiteten te gaan? Als ik de recencies mag geloven heeft het zusje in Eindhoven niet zo goeie service:p.
Ehm..dat komt omdat we met vrienden gaan eten welk uit sittard komen. Eindhoven lag een beetje in het midden..

Hmm..we zullen zien. Als de service slecht is eet ik misschien wat minder:roflol:

Wordt bij jullie alles gevierd met eten ofzo? :D
Beterschap dikke!
Ehm...ja..:o

Hij logt zelfs zijn medicijnen :roflol:
Was ook voor de lol hoor:roflol:

Zouden meer mensen moeten doen..:trollface:
Opstaan met een gram paracetamol?

Lange nacht?
Lang geslapen wel, maar werd wakker met koppijn:sad:

Treffen? :D Ik vind het maar irritante verplichtingen. Ben blij dat het bij ons beperkt is tot de kerst :engel:

• #22.408
Treffen? :D Ik vind het maar irritante verplichtingen. Ben blij dat het bij ons beperkt is tot de kerst :engel:
Tja..ik hou van vreten..

Ik rij gewoon rond 16:00uur naar mijn ouders/schoonouders..vreet alles op en ga 20:00uur weer naar huis:roflol:

Hoef ik zelf niet te koken.. ;)

Echt he

Al die religieuze feestdagen waar niemand meer om geeft maar toch opeens nationale familie komt bij elkaar dag word.

Tja..ik hou van vreten..

Ik rij gewoon rond 16:00uur naar mijn ouders/schoonouders..vreet alles op en ga 20:00uur weer naar huis:roflol:

Hoef ik zelf niet te koken.. ;)

Lol, ik maak liever zelf mijn eten, of bestel, of ga uit eten. Al die sociale verplichtingen zijn niet aan mij besteed en kan ik missen als kiespijn. Vreten kan ik overal en altijd :D

• #22.412
Lol, ik maak liever zelf mijn eten, of bestel, of ga uit eten. Al die sociale verplichtingen zijn niet aan mij besteed en kan ik missen als kiespijn. Vreten kan ik overal en altijd :D
Haha..zachtst gezegd ben je niet zo'n sociaal wezen ;)

• #22.413
Alsof Marvin iets om de service geeft van een restaurant. Als ie maar kan vreten toch? :D

• #22.417
Test flu..

Ojaaaa, Pasen zit er natuurlijk weer aan te komen! AYCE brunch x 2 incoming :o. Jij gaat neem ik aan voor ongeveer hetzelfde? :rolleyes:
Niet ziek worden hoor.. Als ik iets op voel komen wil een dagje Citrosan nog wel eens voorkomen dat het doorzet.. Maar goed, moet natuurlijk wel in je macro's passen ;).

Terug
Naar boven