AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ben benieuwd of je er bij bent!:D

Haha, die rommel kijk ik ook..

Ik blijf nog even zo trainen denk. Het bevalt me opzich wel. Daarna eens kijken of ik wat anders leuks kan gaan doen:D
Ik denk dat ik jou ooit al heb gezien in Turnhout 3-4 jaar terug toch? jij kon dacht ik toen ook al wat eten verzetten bij de wok toen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.442
volg je nog schema van die begleieding die je toen had gewonnen?

900kcal hutspot +rookworst? Hoeveel hutspot eet jij dan wel nie. Aardappel en wortel zit toch niet zoveel in.

Lekkere training marv.

• #22.446
  • #22.447
900kcal hutspot +rookworst? Hoeveel hutspot eet jij dan wel nie. Aardappel en wortel zit toch niet zoveel in.

Lekkere training marv.
Beetje ruim rekenen..zal wel 600-700g..en smelt er vaak een klontje boter door nog*:o (rookworst is ~275kcals)

*omdat: lekker:roflol:

pff vreetzak, ik zit bij 4-500 gram hutspot al aardig vol:P

• #22.449
pff vreetzak, ik zit bij 4-500 gram hutspot al aardig vol:P
Ik zeg niks..ik eet gerust een kilo..

Maar het is een kliekje die we nog in de vriezer hadden van iets van een kilo voor twee personen. Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat mijn gf niet de helft daarvan eet. Zo wel..dan neem ik wel wat extra nightprotein ofzo..of eet gewoon minder (dan mijn BMR:o)

:roflol:

Ik kan ook zo een kilo hutspot op.. Ik knap dan na de tijd wel uit elkaar.. maar het zou me wel lukken :roflol:

Pun zit ook altijd met grote ogen te kijken hoeveel ik wel niet kan eten. Verschil is denk ik wel dat ik overdag zo'n 800 kcal binnenkrijg en hij dan al 4000 op heeft :P

• #22.451
:roflol:

Ik kan ook zo een kilo hutspot op.. Ik knap dan na de tijd wel uit elkaar.. maar het zou me wel lukken :roflol:

Pun zit ook altijd met grote ogen te kijken hoeveel ik wel niet kan eten. Verschil is denk ik wel dat ik overdag zo'n 800 kcal binnenkrijg en hij dan al 4000 op heeft :P
Ongeacht wat ik overdag heb gegeten..een kilo stamppot (ongeacht welk) gaat er altijd wel in!:o

Stelletje vreetzakken :haha:

en viezerikken :o Hutspot :o

Ik zit zelf altijd best snel vol van aardappels, pasta of rijst kan ik veel meer eten.

• #22.454
:roflol: Wat eet jij dan graag eigenlijk?

Zowel junk als non-junk?

Had ik al eens verteld dat ik van zowat alles wat ik lekker vind veel kan eten:roflol:

Non Junk: Rib Eye / Draadjesvlees / Biefstuk / Kipfilet Mozzarella / Kip met Rijst (srsly)
Junk: Pizza / KFC / MCD / BK / Spareribs

Wat is er zo bijzonder aan hutspot bleh :dunno:

Stamppot met 10 liter jus nomnom

Terug
Naar boven