Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

De size van de echte schnitzels is sws epic!

Oehhh.. Of een cordon bleu...

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.626
De size van de echte schnitzels is sws epic!
Dat voornamelijk! :eating:
Oehhh.. Of een cordon bleu...
Ben ik niet heel gek op..
Uhu..
Heb er ooit eens eentje in Oostenrijk besteld...
Holy moly, daar weten ze wat Bourgondisch is en hoe veel kaas en ham er in een schnitzel past!
Ik hou niet zo van kaas, maar de combi met ham en schnitzel..:meal:
Ik kwijl nu al .. na me cut maar weer :)
Cutten is kut!

• #22.630
Zo kan ik mezelf in het weekend 1 dag laten gaan (lekker high carbus) .. plus ik haat cutten dus hoe sneller hoe beter :-)
Haha...mijn manier van 'cutten' ik hoor het al..

Maak je uiteindelijk niet je cut-resultaat ongedaan met 'jezelf lekker laten gaan'...want 7000kcals junk beuk je er op 2 dagen zo in..

Haha...mijn manier van 'cutten' ik hoor het al..

Maak je uiteindelijk niet je cut-resultaat ongedaan met 'jezelf lekker laten gaan'...want 7000kcals junk beuk je er op 2 dagen zo in..
Gaat maar om 1 dag dat ik 500 tot max 1000kcal boven me onderhoud eet dus denk niet dat het kwaad kan iig voor me humeur op maandag op me werk niet :-)

• #22.632
Gaat maar om 1 dag dat ik 500 tot max 1000kcal boven me onderhoud eet dus denk niet dat het kwaad kan iig voor me humeur op maandag op me werk niet :-)
Valt goed mee dan! Maar dan ben je met wat ondersteuning zo klaar met cutten!:D

Kook jij zelf ook veel? Zie je altijd over eten enzo praten maar vraag me dan af of jij voor de snelle hap (diepvries of afhaalpizza) gaat of zelf pizza maakt om het meer in je macro's te laten passen? :D

• #22.634
Kook jij zelf ook veel? Zie je altijd over eten enzo praten maar vraag me dan af of jij voor de snelle hap (diepvries of afhaalpizza) gaat of zelf pizza maakt om het meer in je macro's te laten passen? :D
Dat is erg afhankelijk van de tijd. Maar hou wel van koken hoor..

Echter vaak geen culinaire hoogstandjes..kan ik wel maar vind het vaak zonde van mijn tijd. Zo ga ik bijvoorbeed niet zelf pasta maken of pasta saus..kost me teveel tijd (en dat verhoudt zich niet tot de snelheid waarmee ik het op eet)..

Kant-en-klaar maaltijden doe ik zelden tot nooit, maar een diepvries pizza daarentegen wel soms.

• #22.635
Ik ben ook de laatste die zijn kip bij muscle meat gaat bestellen, want weet 1000% zeker dat mijn zelf gemarineerde en in de oven bereide kip veeel lekkerder is!:meal:

jou kip uit de oven ziet er altijd wel heel goed uit inderdaad.

god***domme, waarom gaat het hier nou altijd over vreten. Zit hier weer te kwijlen op mijn werk.. drool:

Dat is erg afhankelijk van de tijd. Maar hou wel van koken hoor..

Echter vaak geen culinaire hoogstandjes..kan ik wel maar vind het vaak zonde van mijn tijd. Zo ga ik bijvoorbeed niet zelf pasta maken of pasta saus..kost me teveel tijd (en dat verhoudt zich niet tot de snelheid waarmee ik het op eet)..

Kant-en-klaar maaltijden doe ik zelden tot nooit, maar een diepvries pizza daarentegen wel soms.
Vooral het vetgedrukte :roflol: ja nee snap je wel

Ik ben ook de laatste die zijn kip bij muscle meat gaat bestellen, want weet 1000% zeker dat mijn zelf gemarineerde en in de oven bereide kip veeel lekkerder is!:meal:

Die nieuwe roasted kipreepjes zijn echt zo lekker, alleen beetje curry erover en klaar.
En scheelt zoveel tijd...zonder MM at ik denk ik elke dag gewoon brood met pindakaas en 2 kilo kwark :cool:

Terug
Naar boven