fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn lekker

Heb er ooit eens eentje in Oostenrijk besteld...
Ik kwijl nu al .. na me cut maar weerHeb er ooit eens eentje in Oostenrijk besteld...
Holy moly, daar weten ze wat Bourgondisch is en hoe veel kaas en ham er in een schnitzel past!

Dat voornamelijk!

Ben ik niet heel gek op..
Uhu..
Ik hou niet zo van kaas, maar de combi met ham en schnitzel..Heb er ooit eens eentje in Oostenrijk besteld...
Holy moly, daar weten ze wat Bourgondisch is en hoe veel kaas en ham er in een schnitzel past!

Cutten is kut!
+1000kcal onder me onderhoud whoop whoop partyyyDat voornamelijk!
Ben ik niet heel gek op..
Uhu..
Ik hou niet zo van kaas, maar de combi met ham en schnitzel..
Cutten is kut!
Whut...doe je een sneltrein cut??
Zo kan ik mezelf in het weekend 1 dag laten gaan (lekker high carbus) .. plus ik haat cutten dus hoe sneller hoe beter :-)
Haha...mijn manier van 'cutten' ik hoor het al..Zo kan ik mezelf in het weekend 1 dag laten gaan (lekker high carbus) .. plus ik haat cutten dus hoe sneller hoe beter :-)
Gaat maar om 1 dag dat ik 500 tot max 1000kcal boven me onderhoud eet dus denk niet dat het kwaad kan iig voor me humeur op maandag op me werk niet :-)Haha...mijn manier van 'cutten' ik hoor het al..
Maak je uiteindelijk niet je cut-resultaat ongedaan met 'jezelf lekker laten gaan'...want 7000kcals junk beuk je er op 2 dagen zo in..
Valt goed mee dan! Maar dan ben je met wat ondersteuning zo klaar met cutten!Gaat maar om 1 dag dat ik 500 tot max 1000kcal boven me onderhoud eet dus denk niet dat het kwaad kan iig voor me humeur op maandag op me werk niet :-)

Dat is erg afhankelijk van de tijd. Maar hou wel van koken hoor..Kook jij zelf ook veel? Zie je altijd over eten enzo praten maar vraag me dan af of jij voor de snelle hap (diepvries of afhaalpizza) gaat of zelf pizza maakt om het meer in je macro's te laten passen?![]()
Ik ben meteen van bulk naar cut gegaan dus wil ook zo snel mogelijk klaar zijn ivm lang op de trenValt goed mee dan! Maar dan ben je met wat ondersteuning zo klaar met cutten!![]()

Vooral het vetgedrukteDat is erg afhankelijk van de tijd. Maar hou wel van koken hoor..
Echter vaak geen culinaire hoogstandjes..kan ik wel maar vind het vaak zonde van mijn tijd. Zo ga ik bijvoorbeed niet zelf pasta maken of pasta saus..kost me teveel tijd (en dat verhoudt zich niet tot de snelheid waarmee ik het op eet)..
Kant-en-klaar maaltijden doe ik zelden tot nooit, maar een diepvries pizza daarentegen wel soms.
ja nee snap je welIk ben ook de laatste die zijn kip bij muscle meat gaat bestellen, want weet 1000% zeker dat mijn zelf gemarineerde en in de oven bereide kip veeel lekkerder is!![]()