XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Pl'ers zijn altijd depri?

9ed9f5adf254e53599ae557d521933c5.gif

Pl en depri is synoniem toch?
Why? Die mannen zijn toch altijd enthousiast hun Wilkinson score aan het oppeppen? En dat gedoe met trekkerbanden, biervaten en boomstammen heeft ook wel iets van een vrolijk oer feest. Ik snap dat gehak over en weer nooit zo....

Why? Die mannen zijn toch altijd enthousiast hun Wilkinson score aan het oppeppen? En dat gedoe met trekkerbanden, biervaten en boomstammen heeft ook wel iets van een vrolijk oer feest. Ik snap dat gehak over en weer nooit zo....
Ik gebruik gillette fusion dus geen idee

imo zijn PL'ers gezelliger en behulpzamer onder elkaar dan bb'ers zijn. Zie bijvoorbeeld die onstage fights vs mensen in dezelfde klasse die elkaar aanmoedigen met hun lifts..

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.955
imo zijn PL'ers gezelliger en behulpzamer onder elkaar dan bb'ers zijn. Zie bijvoorbeeld die onstage fights vs mensen in dezelfde klasse die elkaar aanmoedigen met hun lifts..
Denk dat je hier op wedstrijd niveau wel gelijk hebt hoor...maar ken ook niet veel mensen die nog erg gezellig zijn op een procent of 3..:roflol:

Omdat ik gister druk was met sauzen heb ik mijn prep-meal met rijst verschoven naar avondeten en daar een shake bijgepakt en in de avond nog wat snoepjes (stuk of 10). uiteindelijk blijkbaar een stuk lager uitgekomen qua kcals dan gepland...goede stats om de twee vreet...ehm.. paas-dagen mee in te gaan..

Pre paas-stats:
Gewicht: 79.8kg (-1,1kg t.o.v vrijdag)
Taille: 73.0cm (-0.8cm t.ov. vrijdag)

Zeau..ook nog wat preventieve strafcardio gedaan..flink doorstappen, want was vergeten dat de klok een uur vooruit is gegaan en 'moet' om 13:00uur ergens zijn voor een brunch..

Preventieve strafcardio, (snel)wandelen:
50min / ~6km / ~400kcals

En de voeding...:roflol:

Voeding eerste paasdag (27-03-2016):
8:00 2 koppen koffie
10:00 1 monster caps
12:00 1 grapefruit (waarom ook niet) + vit D
13:00 1 monster caps
13:00-17:00 Brunch
18:00 Gourmet

r*tard kcals..

Laatst bewerkt:

Denk dat je hier op wedstrijd niveau wel gelijk hebt hoor...maar ken ook niet veel mensen die nog erg gezellig zijn op een procent of 3..:roflol:
Denk het ook. En antwoord van Marv is ook meteen een verklaring.
PS heb me ook in de klok vergist. Het is gewoon niet in het nieuws geweest, ze hadden het de laatste tijd ook zo druk met het non-nieuws dat Cruijf zich eindelijk dood gerookt heeft. Dat heeft 5 dagen lang toch wel 60% van alle tijd opgeslokt.

Enjoy de paas etentjes! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.958
Denk het ook. En antwoord van Marv is ook meteen een verklaring.
PS heb me ook in de klok vergist. Het is gewoon niet in het nieuws geweest, ze hadden het de laatste tijd ook zo druk met het non-nieuws dat Cruijf zich eindelijk dood gerookt heeft. Dat heeft 5 dagen lang toch wel 60% van alle tijd opgeslokt.
Oef..shots fired richting de voetbal liefhebbers:schoot:Ik kan er ook geen seconde van wakker liggen..:o

Ach..nu is het in ieder geval sneller etenstijd! Ik vroeg me al af waarom die brunch pas om 13:00uur begon, maar dat de klok vooruit gaat zal de reden wel zijn geweest. Stelletje luie uitslapers..

Thanks! Jij ook Marina:D

73cm taile, hoe dan? :roflol:

Terug
Naar boven