- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Die is speciaal voor pl'ers
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pl en depri is synoniem toch?
Why? Die mannen zijn toch altijd enthousiast hun Wilkinson score aan het oppeppen? En dat gedoe met trekkerbanden, biervaten en boomstammen heeft ook wel iets van een vrolijk oer feest. Ik snap dat gehak over en weer nooit zo....
Ik gebruik gillette fusion dus geen ideeWhy? Die mannen zijn toch altijd enthousiast hun Wilkinson score aan het oppeppen? En dat gedoe met trekkerbanden, biervaten en boomstammen heeft ook wel iets van een vrolijk oer feest. Ik snap dat gehak over en weer nooit zo....
Denk dat je hier op wedstrijd niveau wel gelijk hebt hoor...maar ken ook niet veel mensen die nog erg gezellig zijn op een procent of 3..imo zijn PL'ers gezelliger en behulpzamer onder elkaar dan bb'ers zijn. Zie bijvoorbeeld die onstage fights vs mensen in dezelfde klasse die elkaar aanmoedigen met hun lifts..

imo zijn PL'ers gezelliger en behulpzamer onder elkaar dan bb'ers zijn. Zie bijvoorbeeld die onstage fights vs mensen in dezelfde klasse die elkaar aanmoedigen met hun lifts..
Denk het ook. En antwoord van Marv is ook meteen een verklaring.Denk dat je hier op wedstrijd niveau wel gelijk hebt hoor...maar ken ook niet veel mensen die nog erg gezellig zijn op een procent of 3..![]()
Oef..shots fired richting de voetbal liefhebbersDenk het ook. En antwoord van Marv is ook meteen een verklaring.
PS heb me ook in de klok vergist. Het is gewoon niet in het nieuws geweest, ze hadden het de laatste tijd ook zo druk met het non-nieuws dat Cruijf zich eindelijk dood gerookt heeft. Dat heeft 5 dagen lang toch wel 60% van alle tijd opgeslokt.
Ik kan er ook geen seconde van wakker liggen..
Thanks! Jij ook Marina

76