- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank u, dank u!
even goed cutten nog voor de vakantie..wil volgende week op ongeveer 79-80kg bij 72-73cm taille zitten 

Ik vraag me toch elke keer af als ik zo iets lees wat voor dikke wijven jullie neuken..
Als jij wat afvalt...en ik wat aankom...Lekker getraind man.
Nog even en je bent net zo dik als ik Marv![]()
70kg pff op 1,80 + misschien, ik vind 65kg al veel voor een vrouw.
Can confirm70kg pff op 1,80 + misschien, ik vind 65kg al veel voor een vrouw.

De meeste gasten hier op het forum van 1.80m bij 90kg zijn of dik of fake nattyAls je op 1.80 geen 90 kilo of meer weegt ben je gewoon een vrouw.
Alles daaronder is gewoon een vrouw en mag je dus gewoon mee in bed liggen. Geen probleem.

Die incline curls zijn wel lekker! Mijn favoriet blijft denk wel de preacher curl...voor de derde oefening ben ik nog even aan het kijken wat daarvoor geschikt is..Wat vind je van de incline curls? Ik vind dat echt een van de chillste biceps oefeningen, op barbell curls na.
Is dit tegen mij bedoeld?Dus je wilt eigenlijk gewoon net zoveel wegen als je gf![]()

Is dit tegen mij bedoeld?
Want dan mag ik nog wel even een flinke cut inzetten..c.q 3 weken stoppen met eten![]()
65 kg op 1.80 is ook best sexy toch voor een gast
Pff...viel net bijna in slaap, dus dat wordt wat!Nice. 10 pull-ups ondanks een beetje meer bw. Sterkte met de cardio eah!
Mijn gf is nog minder dik..55kg ofzo..

Smiley's!!!

Mijn gf is nog minder dik..55kg ofzo..
Lijk ik tenminste wat groter![]()

Is dit tegen mij bedoeld?
Want dan mag ik nog wel even een flinke cut inzetten..c.q 3 weken stoppen met eten![]()

Ja hang de Starvinmarvin uit!
Dan kan je daarna weer vanaf een 0-punt beginnen, waardoor het net is alsof je weer superveel gains boekt.![]()
Klopt..zij heeft het hele jaar door betere abs dan ik heb..Maar zij heeft wel abs
En als je 1.85 bent hoe zwaar mag je dan op je natty / atletische max wegen volgens jou?

Ja hang de Starvinmarvin uit!
Dan kan je daarna weer vanaf een 0-punt beginnen, waardoor het net is alsof je weer superveel gains boekt.![]()
Kan ik wel vreten als een idioot daarna...