fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Definieer droog...
Normaal vp vind ik rond de 12-13%
Ach gewicht is maar een getal, spiegel is wat telt.

Heb je voor de gein wel eens gekeken wat een normaal vet% is? Zit je tussen de 15 & 20 ongeveer.
Wij hebben gewoon een vertekend beeld gekregen door deze sport![]()

Irl op dbb vetpercentage
Vooral dit ook. Verschilt zo erg per persoon

True, truePrecies ik denk dat ik rond de 80 kg misschien eens een keer shredded ben misschien nog niet eens zelfs. BW zegt eigenlijk helemaal geen drol. Ik ken ook zat mensen die het zelfde postuur als mij hebben maar omdat ik behoorlijk wat massa aan de benen heb hangen ben ik zo 5-10 kg zwaarder. Vergelijken is dus best lastig
Droog <8%?Definieer droog...
Normaal vp vind ik rond de 12-13%
Dat klopt...en vooral ook of je zelf enigzins tevreden bent..Ach gewicht is maar een getal, spiegel is wat telt.
Klopt!Uiteindelijk is de combinatie vp en lengte het belangrijkst denk ik. Net als je zegt is 90kg droog op 180cm wel aardig beest.
Irl op dbb vetpercentage
Vooral dit ook. Verschilt zo erg per persoon

Tussen 15&20% is niet normaalHeb je voor de gein wel eens gekeken wat een normaal vet% is? Zit je tussen de 15 & 20 ongeveer.
Wij hebben gewoon een vertekend beeld gekregen door deze sport![]()

Dan was je antwoord correctKlopt dat weet ik maar de vraag was wat ik een normaal vp vind![]()

Shit...dan ben ik nog dikker dan ik al denk te zijn..

Die gedachtegang inderdaad..Teveel? Te weinig? Het is geen voor-, hoofd-, nagerecht verhaal hè..1400 kcal voor het uit eten gaan..
Grapjas.
Veel plezier!!
Best nice..maar wetende dat daar al aardig wat gear voor nodig is (no ofence) snap ik niet dat er hier zoveel mensen zijn die denken dat er bij mij naturel nog wel MAKKELIJK een kilootje of wat bij kan..

Dit was 2014..Keek net even tussen je media maar zie niks meer vanaf 2013 staan en ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er nu bij staat aangezien je zo te lezen nog moeilijk kan gainen omdat je al zo lang traint.
)DBB op zijn best!vet percentage na je cut optimistisch inschatten. Dan gaan bulken en wel je BW aanpassen maar niet je vp![]()
niet bepaald ecto inderdaad![]()
1400 kcal voor het uit eten gaan..
Grapjas.
Veel plezier!!
!Ja op een vp van 4-5% nu weegt ie 110+
Op een normaal vp is 90kg op 1.85 niet echt bijzonder hoor
Tja vind dat een gewaagde stelling. Gewicht, vetpercentage. Tja, het zegt imo niet altijd even veel. Genetics en esthetics zeggen meer dan stats. Sommige gasten met indrukwekkende stats zullen toch geen hoge ogen gooien op een podium puur vanwege gebrekkige esthetics. Kan je helaas niet zo veel aan veranderen.
Daar heb je gelijk in maar ik had het over een, in mijn ogen, normaal vetpercentage. Geen podium fysiek. Op het eerste gezicht denk ik bij die stats met een vp of 12 tot 14% niet aan een extreem buffe gast. Zit je rond de 7-8% dan is het natuurlijk een heel ander verhaal. En op podium niveau van 5% of minder helemaal.
vond je op die pics gemaakt in een gym ook voor een dbb contest er ook shredded bijstaanDit was 2014..
https://forum.bodybuilding.nl/topics/skatermarvins-eeuwige-cutlog-2014.369097/page-27
![]()
minder droog dan 2013 (crappy cut)
Even zoeken naar recentere shit..
Deze was van een meet laatst:
![]()
DBB op zijn best!