- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm..het overwegen waardGek genoeg klopt dat wel... doe nu 3x/wk squat omdat het in TM schema zit. Maar met 1x zwaar, 1x recovery en 1x volume is het goed te doen.

thanks voor het meedenken!gewoon niet te zwaar hoeven gaan. Paar goeie sets met wat reps in de tank nog. Dan word het van zelf leuk als alles soepel gaat
Qua rep ranges en oefeningen, zijn wel een hoop opties. Ik zou gewoon wat compound oefeningen pakken op medium reps en daarna wat assistance op hogere reps
Bedankt..
Ben toch bang voor de vicieuze cirkelWow gaat Marvin het licht eindelijk zien?
Of is dit onderdeel van de door @diaephi opgetekende vicieuze cirkel?
niet?
nope..geen cheats gister....En miss wat cheats om je Squat training heen om je een beter gevoel te geven? ;p
RustaaaagEr is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (1 lid en 0 gasten).
Thanks

Haha..mijn schoonzusje zorgt er zo juist voor dat ik mijn bulk vast begonnen ben...had tompoezen meegenomen..Alvast fijne vakantie marv! Ik wil 90kg zien als je terug bent![]()
)
)
)
)
)
)
)
)Blij dat te horen en bedankt voor je insteek! Dat high rep/set squatten was ik toch al een beetje klaar mee. Tussen 1&6 reps vind ik fijner..en beter voor de uitvoering![]()
McDonald's komt met 'all you can eat'
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/mcdonalds-all-you-can-eat/
Just sayin'...

Haha geloof je het zelf