Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe...met name op rustdagen..
Duidelijk
True, true!opzich wel logish dat als je bulkt je sterker word toch![]()
wat een BB training, dacht dat je nu een PL was geworden
hoe weet jij dit nou?

Thanks Neet!Nette benches hoor. Die DB pullover vind ik ook een goeie stretch geven.
Zeker lekker! Echter had mijn schoonmams geen spekjes...maar een sausijs...of 2
Ben benieuwd hoe ik vandaag op koningsdag voeding train..Hahaha.. klinkt goed! en lekker eten hoeft soms niet mooi opgemaakt te zijn voor zo een prijsje!
Training knalt er lekker uit zo te zien! Vakantie-food-power!![]()

Lekker!!

Welke Griekse yoghurt haal je? Volvet of 0.0?Welcome back Marv! Lekkere training meteen. Griekse yoghurt heb ik ook sinds kort ontdekt, erg lekkah!![]()
Haha...is all you can eat toch?Lekkere training!
Enne.. Herkenbaar.. Dat je alles opeet wat je tafelgenoten niet willen/hoeven.

Kracht geef ik nog steeds weinig om hoor..maar met name die incline vlogen omhoog en dat is ook weleens fijn..nog geen concrete plannen, dus deze week is nog even yolo..wist wel hoe mijn split zou zijn, maar dat was het dan ook wel..Leuk he, als je jezelf sterk voelt! Oh nee, kracht boeide je niks natuurlijk..Zonder gein een mooie training neergezet hoor! Heb je trouwens nog geen plannen om een nieuw schema te gaan volgen?

Die van Fage is anders wel lekker...en duur (3.50euro per 500g0.0 griekse yoghurt is geen echte dan
10% vet nom nom nom![]()
)Die is inderdaad lekker en niet eens zo slecht qua voedingswaarde! Ik haal zelf meestal de variant van optimel zonder smaak of die van fage (0.0)toch is die griekse yoghurt van optimel errug lekker....
met kersennnnnnnnnnnnnn
mjum
(dit was toch hét log om over alles mbt eten te praten)
....aaand it's gone!

de appel-kaneel kwark van optimel is ook te lekkerDie van Fage is anders wel lekker...en duur (3.50euro per 500g)
Die is inderdaad lekker en niet eens zo slecht qua voedingswaarde! Ik haal zelf meestal de variant van optimel zonder smaak of die van fage (0.0)
en best goede voedingswaardeJa, komt door die vakantie gains. Ouwe vetz*k dat het is.Hij lijkt (tijdelijk) wat meer op een pl'er, that's all![]()

Hij lijkt (tijdelijk) wat meer op een pl'er, that's all![]()

Klinkt ook goed..soort appeltaart in een pot..de appel-kaneel kwark van optimel is ook te lekkeren best goede voedingswaarde
Bedankt hèJa, komt door die vakantie gains. Ouwe vetz*k dat het is.![]()
Gister voelde ik me ook wel sterk..ondanks dat ik me overdag de hele dag slap heb gevoeld. Met een zelfde gevoel ben ik vandaag opgestaan helaas..
)
)
)
)
)
)Ik was laatst rope crunches aan het doen..toen heb ik die beweging ook even geprobeerd en dat voelde wel goed. Gister daarentegen liep het niet zoals ik wilde en ben ik ermee gestopt..Ging lekker man.
Waarom doe je die kneeling pull down?
Thanks Rambo!
Merci!

Die drankjes zijn al voldoende cheat aangezien ik enkel lieur en shotjes drinkDrankjes in Utrecht doen, ik voel een cheat aankomen..![]()

Even een vraag, vast al eens eerder gesteld, maar wat is MMC?
Enige wat ik kan bedenken is Marvins Mcdonalds Cheat..