- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Omdat true NattyHoe kun je nou met 5kg en 7kg side raises matige MMC hebben?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat true NattyHoe kun je nou met 5kg en 7kg side raises matige MMC hebben?

thanks Rambo
Griek is altijd goed!Nice fooood, ik ga donderdag naar de griek, heb ik ook wel weer zin in!
Toch lekkere pomp training ondanks weining tijd.
Omdat ik altijd loop te kloten met de juiste uitvoering van die oefening..Hoe kun je nou met 5kg en 7kg side raises matige MMC hebben?
als ik zeg dat ik de tafelvuilnisbak was snap je vast dat dit bordje niet het enige was..lekker getraind en gegeten!!
die grill schotel valt nog wel mee... kan groter!![]()

Zeker hnnng
Had bij de griek wel aardig zitten knallen en ieta van 12 shotjes op..vond het wel weer even goed zo..Whhhut, in een snackbar zijn en vrijwillig niets nemen, voelde je je verder wel lekker?
Het eten ziet er wel erg lekker uit, krijg er trek van![]()
het excuus voor alles hier..

Men neme een dumbell in de hand. Van de zijkant van je lichaam, hef je je arm licht gebogen omhoog tot je arm parallel met de grond loopt. Men laat de arm met dumbell weer gecontroleerd zakken tot beginpositie. Herhaal.Omdat ik altijd loop te kloten met de juiste uitvoering van die oefening..

Je vergeet het essentiele deel van de mind.Men neme een dumbell in de hand. Van de zijkant van je lichaam, hef je je arm licht gebogen omhoog tot je arm parallel met de grond loopt. Men laat de arm met dumbell weer gecontroleerd zakken tot beginpositie. Herhaal.
Zo moeilijk is het niet![]()
Dat weet ik ook wel..maar toch fucked het met mijn hoofd als ik in twee weken 6.5kg aankom.*lol* hier nog zo een vuilnisvat..
Gaat lekker omlaag met je gewicht.. zo zie je maar dat een vakantie all-out gaan er ook weer redelijk vlotjes afgaat als je weer normaal eet.![]()

Zo simpel klinkt het..en op deze wijze kan ik ze ook nog wel met 20kg..echter wil ik gewoon goed mijn schouder voelen werken en daar komt IMO wel meer bij kijken dan deze simpele beschrijving..Men neme een dumbell in de hand. Van de zijkant van je lichaam, hef je je arm licht gebogen omhoog tot je arm parallel met de grond loopt. Men laat de arm met dumbell weer gecontroleerd zakken tot beginpositie. Herhaal.
Zo moeilijk is het niet![]()
Onder andere!
)
)
)
)
), 8 (beuken!)Haha, jij voelt ze helemaal niet in je schouders als je 3x 10 reps ofzo doet?Zo simpel klinkt het..en op deze wijze kan ik ze ook nog wel met 20kg..echter wil ik gewoon goed mijn schouder voelen werken en daar komt IMO wel meer bij kijken dan deze simpele beschrijving..
haha..ik heb wel vaker PR's gezet na brakke nachten, maar ga er geen gewoonte van maken..Hmmm, je zou toch zeggen dat die shotjes en paar uurtjes slaap je erg goed hebben gedaan![]()
niet altijd..Haha, jij voelt ze helemaal niet in je schouders als je 3x 10 reps ofzo doet?
haha..zou het
Nee, bij side raises voel ik ze echt altijd. Of ik nou cheaty reps doe met 15+ of strikt met 10 tot 12kgHeb jij dan niet dat dat het soms beter voelt dan de andere keer?
Thanks Hoody!
Ik niet helaas..Nee, bij side raises voel ik ze echt altijd. Of ik nou cheaty reps doe met 15+ of strikt met 10 tot 12kg
Ik begin het steeds leuker te vinden als ik eerlijk ben..Flnke legday Marvin! Die strafcardio moet indd een HEL zijn geweest achteraf.
Je BW vliegt omlaag trouwens!!![]()

Bodyweight zakt snel inderdaad en ook alweer wat centimeters taille eraf!Harde training Marvin! Die cardio moet indd een hel zijn geweest na afloop.
Je BW gaat ook alweer rap omlaag zie ik. Trekt t buikje weer een beetje weg?![]()
Echter voel en zie ik gewoon dat mijn onderbuik nog wat vetter is dan voorheen..
)
)
)
) ss 27kg: 15
)
)Thanks Rambo!
Klopt. Normaal gesproken was ik vandaag gaan fietsen, maar moet vandaag mijn gf nog even naar haar moeder brengen dus dat ging niet lukken qua tijd. Donderdag ben ik vrij, dus deze week geen extra fietsaktiviteiten..Wordt er niet meer gefietsd naar het werk hier? Het weer laat het toch wel weer toe zo langzamerhand![]()
Maar dan blijf ik dik..stop ook gewoon met die cardio
is spelletjes avond iets erotisch of echt spelletjes spelen?![]()