MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.761
Dat is weer een mooie planning!! :D Succes man.
Ik zou trouwens gewoon voor de FSQ gaan, voor die ecke quad gains! ;)
Ik ga ze maar weer eens proberen denk..

...met 40kg..:roflol:

Gisteren de rode op, vind ik tot nu toe de lekkerste!
Oranje smaakt een beetje hetzelfde IMO..

Training??? Ik zie vooral iets over blikken frisdrank.
Ook belangrijk!

Dat is weer een mooie planning!! :D Succes man.
Ik zou trouwens gewoon voor de FSQ gaan, voor die ecke quad gains! ;)
Bij de FSQ staat er wel relatief meer kracht op de quads, maar de meeste mensen kunnen meer gewicht met een klassieke sq hebben. Dus uiteindelijk lijkt me een zware parallele sq meer gains voor de quads geven. De FSQ is wel uitstekend voor verbetering van de houding en de core.

Bij de FSQ staat er wel relatief meer kracht op de quads, maar de meeste mensen kunnen meer gewicht met een klassieke sq hebben. Dus uiteindelijk lijkt me een zware parallele sq meer gains voor de quads geven. De FSQ is wel uitstekend voor verbetering van de houding en de core.

Je hebt helemaal gelijk Rene ;). Maar ik ben bang dat we voor back squats in de verkeerde log bezig zijn :D.

Goblet SQ ook een optie? :)

• #23.766
Ach ik post het gewoon elke dag, zit ik altijd goed :p
:roflol:

:thumb:
True, true..
Je hebt helemaal gelijk Rene ;). Maar ik ben bang dat we voor back squats in de verkeerde log bezig zijn :D.
Also true..
Die lijkt me ook wel leuk..gewoon met lange TUT, want dumbels gaan maar tot 40..

• #23.770
Is ook een echte vrouwenoefening :p

Kan je de gym eigenaar niet smeken om een hack.squat machine? Man, ik heb die gisteren bij muscle totaal gedaan en damn wat een zieke spierpijn heb ik nu.

meer kracht op quads is dan automatisch toch meer gains? of gaat het puur om het gewicht :P

Vrouwen kunnen dat idd ook wel waarderen bij mannen hoor ;)

;)

emoji6.png

Terug
Naar boven