- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man, ga jij ook kweken na je squatlessen morgen

Thanks! jups...tijd voor een k*t...ehm..cut, het wintervachtje mag eraf!gaat goed marvin!
beetje cutten en zomerklaar
vooral goede onderarmen en benen man!
Geen idee wat mijn bf is..wat schatten jullie
? Het zit met name om mijn middel
het een en ander kuurde...goh waarom vermoede ik dat al. Ach wat, ik blijf naturel! Maar goed..hier mijn laatste deload training!!
Een iso oefening voor je rear delts, waarbij je op je buik op een incline (45°) bankje gaat liggen en dan met dumbbells je delt isoleerd door je elleboog omhoog te brengen..

Jup...ik ga begin april maar eens proberen te cutten..Gaat de goede kant op baas, rustig aan doorcutten en met wat meer lijnen er in ben je het mannetje van de zomer1

Thanks..en wat betreft onder het laagje ben ik ook benieuwd...ben bang dat ik erg vlak wordt en een hoop massa verlies..Flinke poten heb je daar
Ben benieuwd hoe je bovenlichaam er onder dat 'laagje' uitziet binnenkort![]()

Waarom dan pas beginnen?Jup...ik ga begin april maar eens proberen te cutten..![]()
Als je massa verliest dan doe je iets goed foutThanks..en wat betreft onder het laagje ben ik ook benieuwd...ben bang dat ik erg vlak wordt en een hoop massa verlies..![]()

+ sorbetijs
Jup, jup
! Morgen weer mijn rug afbeulen!
Omdat ik geen maanden nodig heb voor een cut...denk ikWaarom dan pas beginnen?
Als je massa verliest dan doe je iets goed fout
Je gaat toch wel op een goede manier cutten?
...en tja, wat is een goede manier...ben van plan te gaan carbcyclen..weet alleen niet op hoeveel kcals...zit nu tussen 3600-4000...dus waarop moet ik m'n cut starten?