Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Duidelijk(er)
I see what you did there...f**k mn schouder gaat al pijn doen van alleen het zien van deze oefening....![]()
Je kunt wel lekker diepgaan zo
Vind de meeste kettlebell shit helemaal niet hardkoor
Dat staat net wat leuker!
Half 2...toen lag ik al even! Ben al de hele week dood-op! Val bijna elke avond rond 21:00 al in slaap op de bank..

Haut-fritureMooie deadlift planning! Niks mis met haute-friture trouwens![]()

Ik ga niet full r*tard liften overigens..dan is namelijk de rest van mijn workout crap..Goede DL-workout op de planning inderdaad! Ben benieuwd hoeveel AMRAP's je gaat halen!![]()

Deze kan ik je niet beantwoorden. Ben zelf niet zo een ster in periodiseren (understatement!) en had vorige keer de setup gedaan tot 80%..wilde de gewichten niet verzwaren, dus heb besloten vandaag ook 2 hopelijk easy singles met 90% te doen. Daar mij verteld is dat je ook wat volume moet draaien om te gainen op >70% heb ik besloten het af te maken met 75%..Vraagje, van waar pak je hem na 90% nog een keer op 75%?
Ik stop altijd na een 90 / 95 / 100% rep met deadlifts, is het beter om nog een 75% er achter aan te doen?
Hoe vind jij mijn setup vandaag?
Zie reactie op Freakjam..het wordt geen whatever it takes deadliften..Prima opbouw mits het je werkelijke 90% is van je max..
Ben zelf geen fan van AMRAPen omdat het wat minder goed is voor techniekgains, mensen gaan dan vaak juist techniek verwaarlozen voor extra reps.![]()

Ha ha, die moet ik onthoudenMooie deadlift planning! Niks mis met haute-friture trouwens![]()

Idd. En bij de rug is dat een beetje schadelijker dan bij biceps of zo.Prima opbouw mits het je werkelijke 90% is van je max..
Ben zelf geen fan van AMRAPen omdat het wat minder goed is voor techniekgains, mensen gaan dan vaak juist techniek verwaarlozen voor extra reps.![]()