Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Die deadlift AMRAP is ook wel frituren ben ik bang (van de rug...)
In b4 complete CNS frituur na full-r*tard AMRAP

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die deadlift AMRAP is ook wel frituren ben ik bang (van de rug...)

Anders ik wel..Nou Marv, ik ben benieuwd naar die 202.5DLSucces alvast.
Eigenlijk moet ik niet zo opscheppen..het was maar 1 loempia..en 1 mexicano..Hoeveel loempias in zo'n bedje??
Ha ha, die moet ik onthouden![]()

Mijn lichaam is heel wat frutuur gewend..wait whut?!Die deadlift AMRAP is ook wel frituren ben ik bang (van de rug...)
Komt goed..Idd. En bij de rug is dat een beetje schadelijker dan bij biceps of zo.

Hmm..zal vanmiddag eens kijken wat het wordt. Thanks 4 the tipBeter meer volume met singles op 85% 90% draaien dan die AMRAP erna imo
Ik hou wel van frituren..
.
OT: Jij begint je werkdag al net zo productief als ik volgens mij. Koffie en DBB..

Klopt..ik betrap mezelf er weleens op dat ik DBB voor het werk laat gaan...
OT: Jij begint je werkdag al net zo productief als ik volgens mij. Koffie en DBB..

Goede vraag..
Dit

Ben je niet totaal leeg na een 90% dan? Want als ik 90% doe ben ik daarna echt klaar, of dat is een mentaal spelletje haha.Dit
@lloydatoni, ik zou zelf als ik eerst 90% met erna extra volume lekker op 75% triples doen voor een setje of 4-5 om nog redelijk wat volume te pakken.
2 singles op 90% moet in principe easypeasy zijn tochBen je niet totaal leeg na een 90% dan? Want als ik 90% doe ben ik daarna echt klaar, of dat is een mentaal spelletje haha.
. Wanneer het 95% wordt, wordt het al een ander verhaal.Ah vandaar, ik pak 90% altijd reps tot failure haha.2 singles op 90% moet in principe easypeasy zijn toch. Wanneer het 95% wordt, wordt het al een ander verhaal.
LolwatAh vandaar, ik pak 90% altijd reps tot failure haha.
Laatste setje deadlifts, altijd rond de 90% en dan doorgaan tot failure
Hoeveel reps zou je dan ermee halen?Laatste setje deadlifts, altijd rond de 90% en dan doorgaan tot failure
Hmm, klinkt ook niet verkeerd om te doen..Dit
@lloydatoni, ik zou zelf als ik eerst 90% met erna extra volume lekker op 75% triples doen voor een setje of 4-5 om nog redelijk wat volume te pakken.
90% tot failure is wel doodgaan..Ben je niet totaal leeg na een 90% dan? Want als ik 90% doe ben ik daarna echt klaar, of dat is een mentaal spelletje haha.

Mits mijn 1RM nog klopt..2 singles op 90% moet in principe easypeasy zijn toch. Wanneer het 95% wordt, wordt het al een ander verhaal.
En dat zijn hoeveel reps?Ah vandaar, ik pak 90% altijd reps tot failure haha.
Sinds ik pre-workout eet als meals maak ik de gains van mijn leven..Ben benieuwd naar die DL! Pure scoop pwo erin voor je lift?![]()
..
Was ook AMRAP met behoudt van goede vorm..heb ook weleens 25x150kg ofzo gedeadlift..dan worden ze lelijker en lelijker per rep..Ben zelf wel een fan van een AMRAP als laatste set, mits het niet gigantisch ten koste gaat van je techniek though.. Lekker nog even helemaal losgaan en leeg liften, en de allerlaatste restjes er met isolaties eruit halen..
Enjoy!
Heftig voor je CNS..Laatste setje deadlifts, altijd rond de 90% en dan doorgaan tot failure
Ben ik ook wel benieuwd naar!
11:55 en kom nu pas op dbb while workign... Nieuw record denk ik
Mogguh!
- strafcardio 
Marvin was meer van de apenkoppen toch?