AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.981
Staan hier ook trainingsreports? :eek:
:roflol: tussen het geouwehoer door wel, maar dat schijnt mijn log vermakelijk te maken..:o
Oja, ik heb ook respect voor je dat je 4 uur lang op twee koppen koffie en twee koppen groene thee rond wandelt.
Ik krijg al honger na 1,5 uur als ik als ontbijt een eiwitshake en een kop koffie heb gehad.
Tja..ben ooit begonnen met IF en daar hou ik eigenlijk al aardige tijd aan vast. Ben er wel flink flexibel mee geworden, maar ontbijten doe ik meestal pas rond 11:00uur..

Dit heeft als enige reden dat ik dan nog enigzins 'grote' maaltijden kan eten..dit gezien het feit ik eigenlijk gewoon een vreetzak ben in een fit lichaam..:o

Overigens is honger controleren wel makkelijker juist als je niet eet...tot op zekere hoogte..:o

Huh, train je ook dan? Ik vond het gewoon een gezellige boel hier..

Mooi dat je die FSQ vol houdt! Het blijft een oefening waar niemand van houdt :) En die MP is ook sterk.

Rijstolie omdat het altijd in de colruyt beschikbaar is, 4€/liter wat goedkoper is dan kokosolie

Fuark. Mooie training Marvin! Ik vind hem zeker 4 apenkoppen waard in ieder geval. ;)

Ik denk dat je qua assistance nog wel wat wijzigingen door kan voeren trouwens. Die leg curls en pushdowns lijken mij niet optimaal.

Trainingen waar?? :D dit is toch het dagcafe??

Verrek ik moet een pagina terug voor de training:p

Hoe breed is die wide grip bp eigenlijk? Zo breed mogelijk? Goeie training verder!

• #23.988
Huh, train je ook dan? Ik vond het gewoon een gezellige boel hier..
Ik zet ik af en toe fictieve trainingen hier...

eigenlijk is dit het geval..

1016663.png
Mooi dat je die FSQ vol houdt! Het blijft een oefening waar niemand van houdt :) En die MP is ook sterk.
Lekker blauwe plekken wederom..mijn gf vroeg zich al af of ik nu littekens op de voorkant ging creeeren..

Rijstolie omdat het altijd in de colruyt beschikbaar is, 4€/liter wat goedkoper is dan kokosolie
Klinkt niet verkeerd..

Fuark. Mooie training Marvin! Ik vind hem zeker 4 apenkoppen waard in ieder geval. ;)

Ik denk dat je qua assistance nog wel wat wijzigingen door kan voeren trouwens. Die leg curls en pushdowns lijken mij niet optimaal.
Klopt..beide oefeningen zijn een beetje twijfelactig..suggesties?
Trainingen waar?? :D dit is toch het dagcafe??
Klopt..:zuip:
Verrek ik moet een pagina terug voor de training:p

Hoe breed is die wide grip bp eigenlijk? Zo breed mogelijk? Goeie training verder!
Wide grip is in mijn geval wijsvingers op de 'ringetjes'van de bar..

Nah momenteel niet. Nou ja, voor de triceps vind ik diepe Close grip push ups (op kettlebells) erg fijn.

Dips zijn heerlijk, maar het dipstation in de basic fit is veel te wijd om de oefening imo goed uit te voeren en verneukt idd je scouder. :P

Is bijna overal, heb ooit ergens getraind waar je die stangen kon verstellen, dat was ideaal!

Is bijna overal, heb ooit ergens getraind waar je die stangen kon verstellen, dat was ideaal!
Bij gym waar ik nu train kan dat :cool:
Heb jaren geen dips gedaan omdat ik er altijd schouder- en borstbeenklachten van kreeg, laatst keer hier dips gedaan en geen problemen.

• #23.995
Nah momenteel niet. Nou ja, voor de triceps vind ik diepe Close grip push ups (op kettlebells) erg fijn.
Close grip pushups op een kettlebell?

Are you a wizzard..

waskeburt met de good old dips?
Vind ik ook niet geweldig..maar misschien een betere optie als enkel pushdowns..
Een kapotte schouder is gebeurd
BAH!:sad:
Dips zijn heerlijk, maar het dipstation in de basic fit is veel te wijd om de oefening imo goed uit te voeren en verneukt idd je scouder. :P
Waardeloos is dat!
Zo inderdaad!:thumbs:
Bij gym waar ik nu train kan dat :cool:
Heb jaren geen dips gedaan omdat ik er altijd schouder- en borstbeenklachten van kreeg, laatst keer hier dips gedaan en geen problemen.
Betere gym gevonden!:D:D Waar is dat..:rolleyes:

2 kettlebells. ;)

Deze oefening zeg maar..

Terug
Naar boven