AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Musclemeat en lidl kip tot op heden de beste die ik heb ervaren.

Denk dat de meeste daar ook vanuit gemak bestellen..over smaak valt te twisten natuurlijk

Heb laatst gesproken met Muscle Meat over de kwaliteit en zij garanderen iig 100% kipfilet dus niet ingespoten.
Geloof dat je dan uiteindelijk goedkoper uit bent dan in de supermarkt als je gaat kijken naar wat je over houdt (al heb ik nooit Lidl kip gehad dus weet niet hoe dat is)
Ze hadden een goed verhaal over hoe ze de producten selecteren en controleren op kwaliteit en smaak en vind ze in vergelijking met supermarkt niet duur.

Alleen jammer dat ik geen grote diepvries heb, nu kan ik er dus niks bestellen:o
Maar smaak is een verhaal apart natuurlijk, ben benieuwd als je er bestelt wat je er van vindt!
Zag dat ze nu ook proteine ijs hebben in samenwerking met XXL nutrition:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.963
Musclemeat en lidl kip tot op heden de beste die ik heb ervaren.
:thumb:
Heb laatst gesproken met Muscle Meat over de kwaliteit en zij garanderen iig 100% kipfilet dus niet ingespoten.
Geloof dat je dan uiteindelijk goedkoper uit bent dan in de supermarkt als je gaat kijken naar wat je over houdt (al heb ik nooit Lidl kip gehad dus weet niet hoe dat is)
Ze hadden een goed verhaal over hoe ze de producten selecteren en controleren op kwaliteit en smaak en vind ze in vergelijking met supermarkt niet duur.

Alleen jammer dat ik geen grote diepvries heb, nu kan ik er dus niks bestellen:o
Maar smaak is een verhaal apart natuurlijk, ben benieuwd als je er bestelt wat je er van vindt!
Zag dat ze nu ook proteine ijs hebben in samenwerking met XXL nutrition:p
Het bovenstaande is wel een beetje: "Wij van WC-eens, adviseren WC-eend"..

Maar ga het zeker eens proberen en ben WEL in het bezit van een big-ass vriezer:thumb: Hoor ook wel goede verhalen over de gemarineerde biefstukpuntjes, dus die ga ik ook proberen en als ik dan toch bestel komen er ook wel potjes proteine-ijs bij:thumb:

Kip gewoon lekker wokken op hoge temp., verdampt het vocht als een malle ;).

:thumb:
Het bovenstaande is wel een beetje: "Wij van WC-eens, adviseren WC-eend"..

Maar ga het zeker eens proberen en ben WEL in het bezit van een big-ass vriezer:thumb: Hoor ook wel goede verhalen over de gemarineerde biefstukpuntjes, dus die ga ik ook proberen en als ik dan toch bestel komen er ook wel potjes proteine-ijs bij:thumb:

Ik wordt echt dood gegooid met die quote hier op stage.. man man man

Ik vroeg aan mn ouders ook 8 kilo biefstuk van Muscle Meat voor mijn verjaardag, maar ze wilde toch liever wat anders geven.. :(

Laat tegen die tijd maar weten hoe het smaakt! Ik blijf nog even bij appie-vleesch.

• #23.966
Kip gewoon lekker wokken op hoge temp., verdampt het vocht als een malle ;).
En wordt het droog als de Sahara..

Ik bak mijn kip al jaren in de oven nadat deze 2 dagen in een marinade heeft gestaan:meal:
Ik wordt echt dood gegooid met die quote hier op stage.. man man man

Ik vroeg aan mn ouders ook 8 kilo biefstuk van Muscle Meat voor mijn verjaardag, maar ze wilde toch liever wat anders geven.. :(

Laat tegen die tijd maar weten hoe het smaakt! Ik blijf nog even bij appie-vleesch.
:roflol: Ben benieuwd naar je review tzt

Klopt niet

Je kan beter in kokosolie bakken dan olijfolie imo voor de fijnste structuur

Pam spray is de shit.

Goeie kip discussie vandaag :D

• #23.976
Duidelijk! Vanwaar rijstolie?

Je kan beter in kokosolie bakken dan olijfolie imo voor de fijnste structuur
Ik vind het persoonlijk niet zo lekker..
Wok olie is de shit:meal:

Ik word er een beetje kippig van..

De training van gister! Qua reprange een beetje afgeweken met de FSQ en later op de avond een beetje zeurende rug..:sad:

FB3:
FSQ:

20kg: 8
40kg: 8
50kg: 8 (warmup)
60kg: 6 (even zwaarder proberen)
70kg: 3, 3, 3, 3 (alles paused)

MP:
20kg: 12
30kg: 8 (warmup)
42.5kg (~50%): 12 (easy), 12 (top), 12 (oef!), 12 (waarvan 2 pushpress..)

Volgende keer 2 sets 45kg & 2 sets 50kg (lager in reps)

SLDL (straps):
60kg: 12 (warmup)
90kg: 12, 12 (laaange TUT + stretch)
125kg: 12 (nice!), 12 (hoppa! zweet me kapot:fire:)

Eerste twee sets naar 100kg, laatste twee naar 130kg :D

Chin-up:
Bw: 10 (nice:D), 8 (oef!), 6 (man, man!), 5, 6 (hammer grip..totaal 35 reps)

Wide grip benchpress:

45kg: 12 (warmup)
70kg: 12 (top!), 11 (t*ring!), 6, 6 (laatste rep nipt..2x6 = ook 12...:rolleyes:)

Wel verzwaren, desnoods iets minder reps

Standing leg curl:
23kg: 12, 12
16kg: 12 (sqeez & hold:fire:)

Deze oefening voelt ergens een beetje misplaatst in de training..

Rope pushdown:
23kg: 15 (sqeez!)
27kg: 8
32kg: 10 (hè hè, eindelijk wat pomp!:fire:)
36kg: 8, 8 (prima!)

Seated calfraise:
40kg: 15 (warmup)
75kg: 15, 15, 15 (nice!:D)

Verzwaren naar 80kg..

Cardio, Helling lopen 15% @5-6km/uur:
16min / 1.50km / 215kcals / HR~139

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(gewoon tevreden!)

Stats 02-06-2016:
Gewicht: 83.0kg (+2.9kg t.o.v zondag:roflol:*)
Taille: 75cm (+1cm t.o.v zondag:D)

* Was toch een hoop vocht kwijt na Emporium wat uiteraard vrij snel weer terug is! Echter is mijn taille t.o.v. vorige week wel -0.5cm, dus zo slecht nog niet. Het gaat echter niet zo hard als ik verwacht, maar moet eerlijk bekennen wel hier en daar een paar snoepjes of chips te vreten + ik weeg mijn avondeten momenteel niet af..

Verder vandaag een rustdag..ook geen cardio:thumb:

Voeding, donderdag 02-06-2016:
7:00 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 2 koppen groene thee
11:00 50g whey + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 115kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL) + blik monster energy zero
15:00 115g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
18:30 Avondeten (~850kcals) + 35g nightprotein

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 120g (27%) / 65g (32%)

Nu een paar keer je log bekeken en je uitgebreide trainingreports trekken me wel, de titel vind ik persoonlijk ook wel erg gaaf haha.

Vanaf nu in! :D

• #23.978
Staan hier ook trainingsreports? :eek:

Oja, ik heb ook respect voor je dat je 4 uur lang op twee koppen koffie en twee koppen groene thee rond wandelt.
Ik krijg al honger na 1,5 uur als ik als ontbijt een eiwitshake en een kop koffie heb gehad.

Terug
Naar boven