- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat de meeste daar ook vanuit gemak bestellen..over smaak valt te twisten natuurlijk

Musclemeat en lidl kip tot op heden de beste die ik heb ervaren.
Het bovenstaande is wel een beetje: "Wij van WC-eens, adviseren WC-eend"..Heb laatst gesproken met Muscle Meat over de kwaliteit en zij garanderen iig 100% kipfilet dus niet ingespoten.
Geloof dat je dan uiteindelijk goedkoper uit bent dan in de supermarkt als je gaat kijken naar wat je over houdt (al heb ik nooit Lidl kip gehad dus weet niet hoe dat is)
Ze hadden een goed verhaal over hoe ze de producten selecteren en controleren op kwaliteit en smaak en vind ze in vergelijking met supermarkt niet duur.
Alleen jammer dat ik geen grote diepvries heb, nu kan ik er dus niks bestellen
Maar smaak is een verhaal apart natuurlijk, ben benieuwd als je er bestelt wat je er van vindt!
Zag dat ze nu ook proteine ijs hebben in samenwerking met XXL nutrition![]()
Het bovenstaande is wel een beetje: "Wij van WC-eens, adviseren WC-eend"..
Maar ga het zeker eens proberen en ben WEL in het bezit van een big-ass vriezerHoor ook wel goede verhalen over de gemarineerde biefstukpuntjes, dus die ga ik ook proberen en als ik dan toch bestel komen er ook wel potjes proteine-ijs bij
![]()

En wordt het droog als de Sahara..Kip gewoon lekker wokken op hoge temp., verdampt het vocht als een malle.

Ik wordt echt dood gegooid met die quote hier op stage.. man man man
Ik vroeg aan mn ouders ook 8 kilo biefstuk van Muscle Meat voor mijn verjaardag, maar ze wilde toch liever wat anders geven..
Laat tegen die tijd maar weten hoe het smaakt! Ik blijf nog even bij appie-vleesch.
Ben benieuwd naar je review tztNeeee joh.. Gewoon even op hoog vuur flink bruin wokken en dan nog paar minuutjes vuur helemaal laag en verder laten garen. Juist enorm sappig!

Neeee joh.. Gewoon even op hoog vuur flink bruin wokken en dan nog paar minuutjes vuur helemaal laag en verder laten garen. Juist enorm sappig!
.. Uiteraard zonder overdreven veel vocht![]()

Kokosolie heeft een veel te laag rookpunt..
Waarom begint die rotzooi dan vreselijk snel te roken?
Duidelijk! Vanwaar rijstolie?
Ik vind het persoonlijk niet zo lekker..Je kan beter in kokosolie bakken dan olijfolie imo voor de fijnste structuur
Wok olie is de shit

Ik word er een beetje kippig van..

)
), 8 (oef!), 6 (man, man!), 5, 6 (hammer grip..totaal 35 reps)
)
)
)
)
*)
)
Welkom hierNu een paar keer je log bekeken en je uitgebreide trainingreports trekken me wel, de titel vind ik persoonlijk ook wel erg gaaf haha.
Vanaf nu in!![]()