SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou maar zo kunnen dat mijn techniek nog verbeterd kan worden hoor.Dan is je de 100% wel wat hoger dan je denkt als je dit tenminste met een beetje goede techniek en deadstop uit zou voeren.

Als ik iets juist absoluut niet te vreten vind is het wel die Lindt pure chocolade.. Wel jammer want vult ontzettend goed en neemt dus hongergevoel weg!Ben ik nu de enige die echt niet van zoet houdt??
daarentegen extra pure chocolade... daar kan ik elke dag wel een paar van op...
al ben ik echt meer van hartige snoepen.
Vietnamese loempiaatjes...met flink wat saus!
Lindt 90%ls ik iets juist absoluut niet te vreten vind is het wel die Lindt pure chocolade.. Wel jammer want vult ontzettend goed en neemt dus hongergevoel weg!

Hahahaha... nou bij mij neemt het echt geen honger weg.... past prima in mijn schema.Als ik iets juist absoluut niet te vreten vind is het wel die Lindt pure chocolade.. Wel jammer want vult ontzettend goed en neemt dus hongergevoel weg!
3800 kcal per dagDie heb ik ook nog in de kast... Maar niet voor lang.

Opzich goed nieuws voor @Tim GietelingDan is je de 100% wel wat hoger dan je denkt als je dit tenminste met een beetje goede techniek en deadstop uit zou voeren.
Ook lekker! Hoewel ik die 99 iets te vind..de 85 en 90% zijn wel superniceBen ik nu de enige die echt niet van zoet houdt??

t*ring er lift hier een puntzak met schepsnoep te branden in de kast.... must not eat...![]()
You can do that!Zakjes met kokos "M&M's heb ik wel eens bij jamin gekocht, zelfde geld voor amandel vulling, maar scheppen hiervan nog niet tegengekomen. Behalve bij pathe arena in amsterdam, maar dat is denk alleen maar pinda, crunch en gewoon..Even serieus.. Die M&M's, heb je die echt in kokusvulling enzo?!!
WAAR?!
Nope..choco-apekoppen..blegh!Je houdt niet van chocolade apenkoppen?! Wut, Ik eet wel n zakje extra![]()
Snoep behoort tot het Marvinnen..echter niet shape bevorderend..Zou maar zo kunnen dat mijn techniek nog verbeterd kan worden hoor.
Te veel snoep hier, ik probeer te cutten.![]()
Hongergevoel wegAls ik iets juist absoluut niet te vreten vind is het wel die Lindt pure chocolade.. Wel jammer want vult ontzettend goed en neemt dus hongergevoel weg!
Ik krijg na een stukje altijd het gevoel dat de rest ook op moet..Goede keuze
Doe mij jouw eetschema... 3800kcals is een soort hemels paradijs voor mij..Hahahaha... nou bij mij neemt het echt geen honger weg.... past prima in mijn schema.3800 kcal per dag
Die heb ik ook nog in de kast... Maar niet voor lang.![]()

Net een boterham pindakaas met sambal brandal op.... we hebben een iets andere smaakOphouden nu hoor! Donuts
Je zou maar volop aan het cutten zijn en mijn log checken![]()

Pak er dan toch gelijk 10

Ook lekker!Net een boterham pindakaas met sambal brandal op.... we hebben een iets andere smaak![]()

*Het is nog geen 15:00...en de pot is nog niet leeg..
Doe mij ook die loempiaatjes maarBen ik nu de enige die echt niet van zoet houdt??

gewoon tot RPE 8 gaan, weten dat je er nog minstens 2 in kan krijgen maar niet zeker weten of een 3de er ook nog in kan.
zo wordt je een echte powerlifter marvin