Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 Ik zou ook samen met maatje @flexx123 hierheen gaan, maar die mislukte migratie heeft roet in het eten gegooidG-zellige feestjes op zondaG middag zijn altijd wel leuk ja. Vorig jaar ook op Parkbeats G-weest. Dit jaar overG-slagen, maar daar baal ik achteraf wel van![]()

illumiNATTY

Voel me nu weer beter! Wel wat zweterig en vanmorgen knalde mijn kop uit elkaar!Blegh... beterschap. Hoop dat je morgen wat meer opgeknapt bent!
You see what I did thereG-zellige feestjes op zondaG middag zijn altijd wel leuk ja. Vorig jaar ook op Parkbeats G-weest. Dit jaar overG-slagen, maar daar baal ik achteraf wel van![]()

Had Flex nog een berichtje gestuurd! Balen man, had wel even willen meeten! het weer zat ook echt 100% mee!+1 Ik zou ook samen met maatje @flexx123 hierheen gaan, maar die mislukte migratie heeft roet in het eten gegooid
Inmiddels weer opgeknapt Marv?

Niet ziek.... kater van een heftig weekendDus je bent ziek thuis maar gaat wel trainen?
Krijg je daar geen last mee op je werk?
geniet van je spelletjesavond!
.Dus je bent ziek thuis maar gaat wel trainen?
Dus je bent ziek thuis maar gaat wel trainen?

Staat gewoon op de vorige pagina van dit log hoor

daar heb je DBB voor!Anders boekt Marvin straks ineens progressie..
Eerder een klucht
de klucht van de koe
Kan er ook niks aan doen dat dat spul zo heet..casseine kun je IMO prima om 17:00uur nemen..

Had gistermiddag mijn manager al gemeld dat het beter ging en dat ik vandaag weer kwam werken. Daartoe vond ik dat ik mijn deload ook wel gewoon kon doen..Dus je bent ziek thuis maar gaat wel trainen?
+ vreselijke koppijn en een verrot lijf..
Dat inderdaad..
Ik wel..Staat gewoon op de vorige pagina van dit log hoor
fb zit je toch niet op als je ziek bentdaar heb je DBB voor!
Ik begon/begin weer allerlei pijntjes te krijgen en had dit weekend een heftig weekend inderdaad, dus dacht dat dit wel een goed moment zou zijn

Progressie? Wat is dat?

Biefstuk

Ben weer aan het werk...soort van!Marvin heeft niets te verliezen, letterlijk en figuurlijkSpastisch die zooi voor het slapen nemen opmdat je bang bent voor spierverlies slaat in mijn geval ook nergens op..![]()