- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vragen naar bronnen is verboden

Wel gezien dat ik geen lederen handschoentjes droeg?

Thanks voor de tip!Bar ook dichter bij je houden marvin, je ziet vooral vanaf je knie dat de barbell van je af zweeft.
Ik vroeg naar natuurlijk testo-boosters..Daar had ik eerlijk gezegd niet eens op gelet, goede progress !!

Rest van de training heb ik ze gewoon weer aangedaan..moet wel mijn logtitel in ere houden!![]()

Begon met deadliften dus had die stinkdingen nog niet eens aangedaan..heel misschien zie je ze wel liggen in het filmpje naast mijn schoenen..

@sanca, als je toch bezig bent zet deze log dan ook bij de vrouwensectie. Daar zijn handschoentjes geoorloofd.
Het moet niet gekker worden..
@sanca, als je toch bezig bent zet deze log dan ook bij de vrouwensectie. Daar zijn handschoentjes geoorloofd.
Als je een beetje buff ben hoef je geen excuus te hebben voor het dragen van mooie mittens 
Bij Marvin kun je je er inderdaad je vragen bij stellenAls je een beetje buff ben hoef je geen excuus te hebben voor het dragen van mooie mittens
![]()
Inb4 Ronnie Coleman droeg ook handschoentjes argument
Inb4 Ronnie Coleman droeg ook handschoentjes argument
Het moet niet gekker worden..
Al moet ik toegeven dat ik wel kan zeuren en zeiken als een vrouw..![]()
rather be misstaken for gay person and be terribly buff then be one of those guys with bf over 20% and shouting gayyyy to the first mentioned above..
![]()