Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

emoji36.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.145
Er zijn momenteel 3 gebruikers aanwezig in dit topic (3 leden en 0 gasten).
  1. Hoody,
  2. sneeuwwitje,
Hoi... :o
En? Heeft 'ze' contact met je opgenomen? @sneeuwwitje :roflol:

dit..:o

:D

Hoody mist wat testosteron in zn lichaam wrs
Ik ook..weet jij waar ik wat erxtra kan krijgen..

:roflol:

Ik dacht serieus eerst dat je zelf de titel had veranderd @Skatermarvin :o
Nee..dat doen Mod's tegenwoordig voor je..

Wat dan?
:aai:
Lach maar..:sad:

Tja..waar zal ik beginnen..ok, met het feit dat ik gister thuis kwam en mijn gf geen behoefte had aan chicken tonight, maar aan katervoedsel..

Dit dus..

..medium BigMc (zonder kaas) menu met 9 McNuggets met monsters saus en een halve McKroket..fitte niet in de macro's..

/care

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de training! Had eigenlijk de hele dag al last van mijn onderrug..mijn erectors zitten eigenlijk continue vol en dat zeurt door naar mijn onderrug. Vooral zitten is een drama. Ik hoop dat de filmpjes het doen zo, want kreeg copyright gezeik ivm muziek op de achtergrond..kut youtube!

FB1:
Deadlift (aan vorm werken):

60kg: 3, 3, 3 (op film), 8, 3 (SLDL/RDL, op film)
80kg: 8 (gestopt ivm zeurende rug..)

Paused floorpress:

25kg: 10
50kg: 6
65kg: 3
70kg: 3
80kg: 6, 6, 6, 6 (best pittig!), 6 (5 reps meer als vorige keer!:D)

CG-cable row:
100kg: 12 (TUT!)
128kg: 12 (prima!)
146kg: 8, 8, 8 (:fire:)

Incline dumbelpress:
24kg: 12 (warmup)
34kg: 8 (moeizaam vandaag!), 8 (nipt..)
30kg: 8 (langere TUT, betere MMC..), 8 (:D)

Leg extentions (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 toe’s up):
36kg: 10-10-10 (pff, zieke burn al!)
43kg: 10-10-10 (au, au:fire:)
50kg; 10-10-10 (4f.)

Barbel curl:
20kg: 15
25kg: 10, 10, 10 (prima!:fire:)

Single arm side raise:
3kg: 20
4kg: 20
5kg: 20 (vies goor pompen..)

(Preventieve?) Strafcardio, HELling lopen 15% @5.5-6km/uur:
16min / 1.47km / 216kcals / HR~139

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(best ok!)

En de planning voor vandaag in de spoiler..rustdag!~

Voeding, dinsdag 02-08-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee + 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
11:00 35g whey + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 1 scoop Amino-1
18:30 Rijst + chicken tonight (~850kcals) + 30g nightprotein

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 120g (27%) / 65g (32%)

En? Heeft 'ze' contact met je opgenomen? @sneeuwwitje :roflol:

dit..:o

:D

Ik ook..weet jij waar ik wat erxtra kan krijgen..

:roflol:

Nee..dat doen Mod's tegenwoordig voor je..

Wat dan?

:aai:

Lach maar..:sad:

Tja..waar zal ik beginnen..ok, met het feit dat ik gister thuis kwam en mijn gf geen behoefte had aan chicken tonight, maar aan katervoedsel..

Dit dus..

..medium BigMc (zonder kaas) menu met 9 McNuggets met monsters saus en een halve McKroket..fitte niet in de macro's..

/care

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de training! Had eigenlijk de hele dag al last van mijn onderrug..mijn erectors zitten eigenlijk continue vol en dat zeurt door naar mijn onderrug. Vooral zitten is een drama. Ik hoop dat de filmpjes het doen zo, want kreeg copyright gezeik ivm muziek op de achtergrond..kut youtube!

FB1:
Deadlift (aan vorm werken):

60kg: 3, 3, 3 (op film), 8, 3 (SLDL/RDL, op film)
80kg: 8 (gestopt ivm zeurende rug..)

Paused floorpress:

25kg: 10
50kg: 6
65kg: 3
70kg: 3
80kg: 6, 6, 6, 6 (best pittig!), 6 (5 reps meer als vorige keer!:D)

CG-cable row:
100kg: 12 (TUT!)
128kg: 12 (prima!)
146kg: 8, 8, 8 (:fire:)

Incline dumbelpress:
24kg: 12 (warmup)
34kg: 8 (moeizaam vandaag!), 8 (nipt..)
30kg: 8 (langere TUT, betere MMC..), 8 (:D)

Leg extentions (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 toe’s up):
36kg: 10-10-10 (pff, zieke burn al!)
43kg: 10-10-10 (au, au:fire:)
50kg; 10-10-10 (4f.)

Barbel curl:
20kg: 15
25kg: 10, 10, 10 (prima!:fire:)

Single arm side raise:
3kg: 20
4kg: 20
5kg: 20 (vies goor pompen..)

(Preventieve?) Strafcardio, HELling lopen 15% @5.5-6km/uur:
16min / 1.47km / 216kcals / HR~139

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(best ok!)

En de planning voor vandaag in de spoiler..rustdag!~

Voeding, dinsdag 02-08-2016:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee + 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
11:00 35g whey + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 1 scoop Amino-1
18:30 Rijst + chicken tonight (~850kcals) + 30g nightprotein

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 120g (27%) / 65g (32%)

Lekker man Mac.
Ook best veel eiwit nog. Gaat vanavond chicken tonight wel lukken met je vriendin denk je?

Training ziet er prima uit! Veel gewicht ook bij cable row.

Heb hetzelfde probleem :) DL ziet er goed uit, wellicht je gluteus goed oprekken voor en eventueel tijdens je DL. Voor mij scheelt dat wel een beetje. Verder zeggen ze foam rollen alleen heb ik daar nooit zin in. Als ik deadlift ga ik vaak voor low rep en hoog gewicht, scheelt ook want met high rep krijg ik snel last van m'n onderrug.

Same with squat btw.

60kg is te licht om aan form te werken maken, dat is wat, 28% ofzo ?

Het einde van de lift ziet er vreemd uit, je bent helemaal niet gelocked met je knieën.

1800kcal? Pff honger!

• #25.150
Lekker man Mac.
Ook best veel eiwit nog. Gaat vanavond chicken tonight wel lukken met je vriendin denk je?

Training ziet er prima uit! Veel gewicht ook bij cable row.
Vanavond wordt het hoe dan ook chicken tonight..:thumb:

Heb hetzelfde probleem :) DL ziet er goed uit, wellicht je gluteus goed oprekken voor en eventueel tijdens je DL. Voor mij scheelt dat wel een beetje. Verder zeggen ze foam rollen alleen heb ik daar nooit zin in. Als ik deadlift ga ik vaak voor low rep en hoog gewicht, scheelt ook want met high rep krijg ik snel last van m'n onderrug.

Same with squat btw.
Gluteus oprekken klinkt altijd een beetje raar, maar snap wat je bedoeld. Tja...dat foamrollen..ik gun mezelf daar gewoon geen tijd voor ofzo

60kg is te licht om aan form te werken maken, dat is wat, 28% ofzo ?

Het einde van de lift ziet er vreemd uit, je bent helemaal niet gelocked met je knieën.
Hmm, ik dacht doe ze maar superlicht. Maar beter toch minstens 50% pakken? Dat van die knieen zag ik ook al. Best lastig om die al ingesleten form er weer uit te krijgen..

Klopt..en als ik een beetje zuinig doe met de rijst zit ik nog wat lager..beetje compenseren voor gisteren. Echter moet ik ook weer niet overdrijven, want 1800kcals gaat al richting BMR..

Leuk weer filmpjes :)
Volgens mij maak je de RDL niet af, aan het einde heupen (p**mel) naar voren drukken. Dan krijg je ook dat locken wat Daeffy denk ik bedoelt. En moet je niet constant spanning op de BB houden, je legt hem nu neer beneden.

Filmpjes, altijd goed! :thumb:.
Allereerst zou ik je adviseren je nek in een neutrale positie te houden tijdens het deadliften. Momenteel kijk je bijna naar het plafond volgens mij. Verder lijk je inderdaad behoorlijk wat spanning te creeeren van uit je rug, ipv glutes. Er is geen volledige lock-out te zien.

Doe je die ramzware SLDL/RDL die hier soms voorbij komen trouwens met dezelfde techniek als hierboven?! Of maak je dan gebruik van een deadstop?

Hmm, ik dacht doe ze maar superlicht. Maar beter toch minstens 50% pakken? Dat van die knieen zag ik ook al. Best lastig om die al ingesleten form er weer uit te krijgen..

Vind 50% zelfs nog licht, zeker als je verder niks doet zoals in deze training

Eens met Daffy

• #25.155
Leuk weer filmpjes :)
Volgens mij maak je de RDL niet af, aan het einde heupen (p**mel) naar voren drukken. Dan krijg je ook dat locken wat Daeffy denk ik bedoelt. En moet je niet constant spanning op de BB houden, je legt hem nu neer beneden.
Normaal leg ik ehm ook niet neer. Weet eigenlijk niet waarom ik dat gister wel deed..

Filmpjes, altijd goed! :thumb:.
Allereerst zou ik je adviseren je nek in een neutrale positie te houden tijdens het deadliften. Momenteel kijk je bijna naar het plafond volgens mij. Verder lijk je inderdaad behoorlijk wat spanning te creeeren van uit je rug, ipv glutes. Er is geen volledige lock-out te zien.

Doe je die ramzware SLDL/RDL die hier soms voorbij komen trouwens met dezelfde techniek als hierboven?! Of maak je dan gebruik van een deadstop?
Zoals ik hierboven al zei doe ik die normaal zonder deadstop..

Thanks voor de tip..die neutrale nekpositie hoorde in vorige keer ook al inderdaad. Moeilijk om te corrigeren zeg..:o

Vind 50% zelfs nog licht, zeker als je verder niks doet zoals in deze training
:roflol: Vond je de rest van mijn workout klote..of enkel het feit dat ik zo weinig deads deed.

Ik vond dat steeds aan en uitzetten van mijn camera maar een gedoe:roflol:

Wel gezien dat ik geen lederen handschoentjes droeg?

• #25.156
Edit: Huh? Staat er nu twee keer hetzelfde filmpje?

Tja, zoals je misschien weet is het voor mij ook een probleempje :P. Echter heb ik vorige week eens RDL's gedaan zonder een spiegel in de buurt. Dan ben je gelijk minder snel geneigd om naar voren te kijken ;).

• #25.158
Tja, zoals je misschien weet is het voor mij ook een probleempje :P. Echter heb ik vorige week eens RDL's gedaan zonder een spiegel in de buurt. Dan ben je gelijk minder snel geneigd om naar voren te kijken ;).
Ik ben er nooit blij mee geweest dat ze het rack voor een spiegel neer gezet hebben...Nu ben ik inderdaad geneigd om naar voren te kijken..

Met squats vind ik het wel fijn..

Squaten voor een spiegel vind ik ook nog steeds fijn, al wordt het over het algemeen afgeraden.. :o

Terug
Naar boven