AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.204
Ik zou daar juist extra bang voor zijn als natural om de gewonnen spiermassa te koesteren:roflol:
Ik heb wel gekkere dingen gedaan met 0.0 effect op mijn minimale hoeveelheid spiermassa..

Dagen als dit houden me redelijk shredded..

Zeker niet op 1000 kcal netto!

:o.
Don't worry ;)

:roflol:

Marvin ga nou eens bulken man.. Al is het maar 5+ boven onderhoud (goed berekend onderhoud). Weet zeker dat je er mooie VETgains aan overhoudt!
fixed

Marvin zit aan z'n natty max en kan nu alleen nog maar vet gains maken :rolleyes:
Precies..

Maar even serieus...hoeveel mensen modderen er nu echt naturel door op mijn 'niveau'?

Bij de meeste zou er al lang een spuit of een winny/anavar kuur inzitten..

Maar even serieus...hoeveel mensen modderen er nu echt naturel door op mijn 'niveau'?

Bij de meeste zou er al lang een spuit of een winny/anavar kuur inzitten

Tuurlijk helpen die spuiten maar boven onderhoud eten heeft ook voordelen mbt vvmgains en krachtgains.

Ik heb ze persoonlijk altijd onderschat maar vond de progress van mijn 4/5 maanden bulk/ cut toch echt wel zeer succesvol. Deze progress had ik niet bereikt met alleen maar ander trainingschema. Dat weet ik zeker.
Nu leverde ik door onder onderhoud eten nl ook weer in vandaar dat ik weer begonnen ben met bulken.

Verdorie, ruim 1200 pagina's al. Ik heb een hoop gemist zie ik :(

Uiteindelijk wordt het toch wel meer dan 1800?

• #25.212

:yarly:

Tuurlijk helpen die spuiten maar boven onderhoud eten heeft ook voordelen mbt vvmgains en krachtgains.

Ik heb ze persoonlijk altijd onderschat maar vond de progress van mijn 4/5 maanden bulk/ cut toch echt wel zeer succesvol. Deze progress had ik niet bereikt met alleen maar ander trainingschema. Dat weet ik zeker.
Nu leverde ik door onder onderhoud eten nl ook weer in vandaar dat ik weer begonnen ben met bulken.
Klopt. Maar op het niveau waarop ik nu zit zal ik voor 200g spiermassa een half jaar lang als een in mijn ogen vetz*k moeten rondlopen.

Dat vind ik het gewoon niet waard. Ik zit totaal niet lekker in mijn vel bij een hoog vetpercentage (mijn definitie van hoog is misschien wat verkeerd) en begin er dus nu niet aan. Wie weet komt er wel weer een keer een kantelpunt.

Kracht boeit me overigens ook weinig, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.. ;)

van dit forum kan ik alleen @meaantje bedenken
Maar die is wel t*ring sterk..
Verdorie, ruim 1200 pagina's al. Ik heb een hoop gemist zie ik :(
Je hebt niks gemist hoor..different page..different day...same old story ;)
Uiteindelijk wordt het toch wel meer dan 1800?
Dat is afhankelijk van de hoeveelheid aardappelkroketten..heb geen junk op de planning staan..
Marvin blijft dedicated doormodderen:cool:
"Marvinnen"

Haha bij jouw staat de junk nooit echt gepland volgens mij. Dan was je allang 90 kg :P!
200 g in een half jaar? Waar baseer je dat op?!

@Skatermarvin Wat vind je voor jezelf een te hoog vetpercentage dan?

• #25.216
Haha bij jouw staat de junk nooit echt gepland volgens mij. Dan was je allang 90 kg :P!
200 g in een half jaar? Waar baseer je dat op?!
Onderzoeken geven aan dat na x jaar de gains meer dan minimaal zijn..

Ik train inmiddels 9-10 jaar...so do the math..

Waarom 6x6? Heb je al 6x5 met 75 gedaan? Volgende keer reps proberen toe te voegen op die latere sets?
Vorige keer ging 6x4x80kg best ok, dus had verwacht dat 6x6x75kg wel zou lukken..

Bij nader inzien als ik kijk naar totaal verplaatste kilo's..dan geldt:

6x4x80kg = 1920kg

en 6x6x75kg = 2700kg

Mogelijk een beetje een te groot verschil..:rolleyes:

@Skatermarvin Wat vind je voor jezelf een te hoog vetpercentage dan?
12 en hoger.. al heb ik geen idee waar ik nu zit.

Het zal vast als wijvengezeik klinken..maar als ik vet gain zit er zowat niet op mijn armen, benen, rug en borst (nog strepen en lijnen), maar gaat alles rond mijn middel zitten. Vind dat persoonlijk gewoon erg lelijk.

Al zou een bulk zich nou uiten in overall buffheid zou ik het nog overwegen..maar meestal als ik mijn kcals opschroef ga ik er enkel uitzien als iemand die met een zwemband naar het zwembad gaat :roflol:

Marvin post eens wat recente foto's dan van jouw natty max. Ik ben nu wel benieuwd wat er als natty haalbaar is in deze wereld.

• #25.218
Marvin post eens wat recente foto's dan van jouw natty max. Ik ben nu wel benieuwd wat er als natty haalbaar is in deze wereld.
Is voor jou toch totaal niet relevant om te weten wat er naturel haalbaar is..:trollface:

En verder oog ik op foto's altijd veel kleiner dan IRL..

-------------------------------------------------------------------------

Overigens begint mijn rugpijn met de minuut erger te worden! Zou wensen dat ik vandaag al terecht kon bij de fysio..:sad:

Nog even geduld heb morgen om 08:30uur een afspraak

Is voor jou toch totaal niet relevant om te weten wat er naturel haalbaar is..:trollface:

En verder oog ik op foto's altijd veel kleiner dan IRL..

Mijn winny only kuurtje van 6 jaar geleden maakt mij net zo veel niet natty als jouw clen kuur Marvin. Verder oogt iedereen kleiner op foto's.

Je geeft aan dat je 12% en hoger te dik vind, ik vraag me dan ook zeer af waar jij jezelf op schat op deze foto bv:

412428749.jpg

Vorige keer ging 6x4x80kg best ok, dus had verwacht dat 6x6x75kg wel zou lukken..

Bij nader inzien als ik kijk naar totaal verplaatste kilo's..dan geldt:

6x4x80kg = 1920kg

en 6x6x75kg = 2700kg

Mogelijk een beetje een te groot verschil..:rolleyes:
Mja dat komt over als willekeur ipv progressie. Opbouwen naar 6x6 75 lukt misschien wel, en een andere sessie per week die 80 voortbouwen, en een lichtere sessie met meer reps onder je 8rm.

Terug
Naar boven