Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik geloof dat je daar als naturel echt totaal niet bang voor hoeft te zijn..
Zeker niet op 1000 kcal netto!
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof dat je daar als naturel echt totaal niet bang voor hoeft te zijn..
.
Marvin ga nou eens bulken man.. Al is het maar 5+ boven onderhoud (goed berekend onderhoud). Weet zeker dat je er mooie gains aan overhoudt!

Ik heb wel gekkere dingen gedaan met 0.0 effect op mijn minimale hoeveelheid spiermassa..Ik zou daar juist extra bang voor zijn als natural om de gewonnen spiermassa te koesteren![]()
Don't worry

fixed
Marvin ga nou eens bulken man.. Al is het maar 5+ boven onderhoud (goed berekend onderhoud). Weet zeker dat je er mooie VETgains aan overhoudt!
Precies..Marvin zit aan z'n natty max en kan nu alleen nog maar vet gains maken![]()
Maar even serieus...hoeveel mensen modderen er nu echt naturel door op mijn 'niveau'?
Bij de meeste zou er al lang een spuit of een winny/anavar kuur inzitten
Maar even serieus...hoeveel mensen modderen er nu echt naturel door op mijn 'niveau'?
Marvin blijft dedicated doormodderen

Klopt. Maar op het niveau waarop ik nu zit zal ik voor 200g spiermassa een half jaar lang als een in mijn ogen vetz*k moeten rondlopen.Tuurlijk helpen die spuiten maar boven onderhoud eten heeft ook voordelen mbt vvmgains en krachtgains.
Ik heb ze persoonlijk altijd onderschat maar vond de progress van mijn 4/5 maanden bulk/ cut toch echt wel zeer succesvol. Deze progress had ik niet bereikt met alleen maar ander trainingschema. Dat weet ik zeker.
Nu leverde ik door onder onderhoud eten nl ook weer in vandaar dat ik weer begonnen ben met bulken.

Maar die is wel t*ring sterk..
Je hebt niks gemist hoor..different page..different day...same old storyVerdorie, ruim 1200 pagina's al. Ik heb een hoop gemist zie ik![]()

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid aardappelkroketten..heb geen junk op de planning staan..
"Marvinnen"
Waarom 6x6? Heb je al 6x5 met 75 gedaan? Volgende keer reps proberen toe te voegen op die latere sets?Incline benchpress:[/B]
75kg: 6, 4 (meeh), 3, 3, 3, 3, 3 (doel was 6x6
matig dit..)
Onderzoeken geven aan dat na x jaar de gains meer dan minimaal zijn..Haha bij jouw staat de junk nooit echt gepland volgens mij. Dan was je allang 90 kg!
200 g in een half jaar? Waar baseer je dat op?!
Vorige keer ging 6x4x80kg best ok, dus had verwacht dat 6x6x75kg wel zou lukken..Waarom 6x6? Heb je al 6x5 met 75 gedaan? Volgende keer reps proberen toe te voegen op die latere sets?

12 en hoger.. al heb ik geen idee waar ik nu zit.@Skatermarvin Wat vind je voor jezelf een te hoog vetpercentage dan?

Is voor jou toch totaal niet relevant om te weten wat er naturel haalbaar is..Marvin post eens wat recente foto's dan van jouw natty max. Ik ben nu wel benieuwd wat er als natty haalbaar is in deze wereld.

Is voor jou toch totaal niet relevant om te weten wat er naturel haalbaar is..
En verder oog ik op foto's altijd veel kleiner dan IRL..
Mja dat komt over als willekeur ipv progressie. Opbouwen naar 6x6 75 lukt misschien wel, en een andere sessie per week die 80 voortbouwen, en een lichtere sessie met meer reps onder je 8rm.Vorige keer ging 6x4x80kg best ok, dus had verwacht dat 6x6x75kg wel zou lukken..
Bij nader inzien als ik kijk naar totaal verplaatste kilo's..dan geldt:
6x4x80kg = 1920kg
en 6x6x75kg = 2700kg
Mogelijk een beetje een te groot verschil..![]()