Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Ben benieuwd, want de 50mcg clen hits hard like parkinson..

Update clen, dag 6: Slecht geslapen (alweer!), maar kan ook de warmte zijn. Beetje hoofdpijn ook, dus denk dat ik wat te weinig heb gedronken..verder was ik eigenlijk nog wat trillerig vanmorgen, maar heb ik tegen beter weten in toch 50mcg genomen..
enfin, de stats van vanmorgen:
Meting en weging 27-08-2016:
Gewicht: 77.6kg
Taille: 73.0cm (huh??)
Thanks! Ben benieuwd, want de 50mcg clen hits hard like parkinson..![]()

Nog ff dan heb ik zelfs grotere benen dan je traille![]()

Een team maat zijn ogen gingen op ten duur zelfs trillen van de clen dus je kan je lol nog op joh![]()
dat kan er ook nog wel bij..nope..spiegel is wat telt. Dus wat omtrekken meten is prima..verwacht ook niet na twee weken ineens op 6% te staan. Verder moet je bij mij in de gym nog net geen persoonlijke afspraak maken voor een meting en doet die gene het zelden..tja, wat zegt het dan..Doe je geen vetpercentagemeting op de gym oid? Kan je je progressie wat beter monitoren, er vanuit gaande dat die knakker iedere week de tang op de zelfde manier hanteert.
En daar moet ik van wakker liggen?Nog ff dan heb ik zelfs grotere benen dan je traille![]()
Kuurig hoor!
In 2013 zat ik aan het eind van mijn cut op 70.5..heb nog even dus, maar ga ik niet halen denk..
Klopt..ik wilde de clen al de schuld geven..dat werkt alicht ook niet mee, maar slaap al een aantal nachten kutDat doe je sws wel onder deze weersomstandigheden :')

Bij de 9e set een klein steekje in mijn linker knie)
), 10 (nice
)
)
), 4, 4, 3.5 (
), 3 (totaal volume wel gehaald)
)
), 8 (close grip
)

Je moest eens weten hoe ik me daarop verheug! Dat is echt mijn favoriete taart..maar hij MOET wel met een bodem van bastogne koeken!

Dit was meer dan 500g broccoli...dat was wel erg gortig..compensatie voor wat komen gaat..Nice, lijkt op mijn avondmaaltijd. 200g brocolli + zalm. Compensatie voor de zonden van vanmiddag...![]()

(~400kcals)Al die FSQ triples zien er pittig uit!Je moest eens weten hoe ik me daarop verheug! Dat is echt mijn favoriete taart..maar hij MOET wel met een bodem van bastogne koeken!![]()

Ook niet verkeerd! Ik vind echter die vlaaifruit kersen echt superlekker, dus de combi zoals hierboven op de foto vind ik goud!Al die FSQ triples zien er pittig uit!
Yummm! Heb vorige week voor mijn verjaardag idd ook een mon chou taart gemaakt, natuuuuurlijk met bastogne koeken, en topping van versie aardbeien![]()

Alle taarten met koekbodem zijn lekkerder met bastognekoek..Monchoutaart met bastogne koek klinkt als een topidee!!
Zalm en brocolli is stiekem ook best lekker trouwens..
Na 400g kwam de broccoli wel een beetje mijn neus uit!