Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

UB nog wel aardig..maar LB voelt eigenlijk gewoon de hele dag slap, maar de legpresses gister gingen opzich prima. Wel echt snel een zieke pomp..:eek!:

Moet morgen frontsquatten..daarna kan ik pas zeggen hoe erg het echt is..:o

Oog je ook al stuk droger dan?

Je bent blijkbaar vet en spieren aan het verbranden nu.... dat is niet de bedoeling :(
Lekkere train verder, ondanks de warmte...

Met die clen is het trainen in de hitte nog minder dragelijk waarschijnlijk!! :o. Hoe zit het eigenlijk met de spierpijn nu je bw ineens als een speer zakt. Ik kan mij voorstellen dat je lichaam amper herstelt..

Je bent blijkbaar vet en spieren aan het verbranden nu.... dat is niet de bedoeling :(
Ik heb nog een rekensommetje gemaakt of het verlies aan glycogeen en aanhangend water de afgenomen omtrek van je spieren niet kan verklaren.... wel dus:
Je kan zo'n 400 g glycogeen in je spieren opslaan, daar is nog 2.5x = 1000 g water aangebonden, tesamen 1400 g.
stel je hebt 40 kg spiermassa dan kan je 3.5% (=1400 g) daarvan verliezen als je glycogeen helemaal opgebruikt is.
Jij bent van 58 cm dus 3.4% omtrek (en dus volume) kwijtgeraakt. Dat is precies te verklaren door de glycogeen. No worries...

Op naar de 70kg?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.686
Oog je ook al stuk droger dan?
Dat wel..heb alleen teveel parkinson om een foto te maken..:roflol:

Hmm..ik weet het niet. Iedereen die weleens echt diep gecut heeft weet dat dat vrij snel ten kostte gaat van je benen...maar blij wordt ik er natuurlijk niet van..:rolleyes:

Iedereen die ik ken en daar besteld heeft heeft er positieve ervaringen mee..
Met die clen is het trainen in de hitte nog minder dragelijk waarschijnlijk!! :o. Hoe zit het eigenlijk met de spierpijn nu je bw ineens als een speer zakt. Ik kan mij voorstellen dat je lichaam amper herstelt..
Ik heb flink spierpijn van gister, maar de clen zorgt ook een beetje voor kramp, en daar valt niet tegen op te drinken en supplementeren..

Ik heb nog een rekensommetje gemaakt of het verlies aan glycogeen en aanhangend water de afgenomen omtrek van je spieren niet kan verklaren.... wel dus:
Je kan zo'n 400 g glycogeen in je spieren opslaan, daar is nog 2.5x = 1000 g water aangebonden, tesamen 1400 g.
stel je hebt 40 kg spiermassa dan kan je 3.5% (=1400 g) daarvan verliezen als je glycogeen helemaal opgebruikt is.
Jij bent van 58 cm dus 3.4% omtrek (en dus volume) kwijtgeraakt. Dat is precies te verklaren door de glycogeen. No worries...
Ik snap er geen reet van, maar het fijn om te lezen dat ik me niet druk hoef te maken..

Desalniettemin zijn mijn benen om te janken..:sad: Die groeien al jaren niet meer..

Post binnen de EU wordt in principe niet gecontroleerd
:thumbs:
:roflol: Dat zou me wat te gortig zijn..heb nog wel wat 'refeeds' komende week..dus komt goed ;)

Zo moeilijk is het rekensommetje toch niet? Iig: goeie refeed met KH en genoeg water erbij en de 3.5% zit er weer aan :)

• #25.689
Welke pwo heb je besteld?
Zo moeilijk is het rekensommetje toch niet? Iig: goeie refeed met KH en genoeg water erbij en de 3.5% zit er weer aan :)
klopt..ik had je post al geciteerd en probeerde het citaat toen te ontcijferen:roflol: dat was geen succes..

Zondag en dinsdag zullen wel refeed-achtig worden. Hoop dat het weer dinsdag zo blijft..dan kunnen we naar Scheveningen :D

Niet gek toch op <200 carbs

Why terug in gewicht en reps?
Shit..busted! Je bent de eerste die het ziet..maar de workload in totaal kilo's was ongeveer gelijk..

Dinsdag gaat het de hele dag regenen:)

Misschien moet je dan eens zwaar gaan squatten als je benen niet groeien :). 56 cm is noooooooit je "max".

• #25.692
  • #25.695
Dus je wordt er chaotisch van en krijgt er pijn van? :)

• #25.699
  • #25.700
De planning voor vandaag! Reps en ranges kunnen wat varieren, want kopieer mijn schema vaak uit word..

FB3:
FSQ:
?

MP:
4x8-12

SLDL:
4x8-12

Chin-up/Reverse grip pulldown:
35-45 reps

Wide grip benchpress:
4x8

Standing leg curl:
3x8-15

Pushdown:
4x6-15

Seated calfraise:
3x12-15

Cardio ?

Voeding iets hoger in carbs, want wil niet fasted trainen..

Voeding, zaterdag 27-08-2016:
7:00 2 koppen koffie + 50mcg clen
7:30 30g havermout + 10g bambix + 25g whey iso + 10g rozijnen + grapefruit + vit D & kalium
Pre-workout: 10g BCAA (8:1:1 musculi) + 2g taurine + 1 scoop 1M.R (blauw/wit)
Post-workout: 1 scoop Amino-1 + 2g taurine
11:00 25g havermout + 50g bambix + 35g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D + kalium
13:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 15g notenmix + 25mcg clen
16:00 75g kipfilet + 125g spinazie + 30g notenmix + 5g BCAA (8:1:1, USP labs)
18:00 175g zalmfilet + 400g broccoli
20:00 35g nightprotein

~2115kcals, E/K/V = 220g (41%) / 140g (26%) / 80g (33%)

Terug
Naar boven