XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.882
Niet te geloven eigenlijk dat je zo'n BF kan maintainen met al die junk. Ja, zelfs ondanks de compensatie dagen :)
Komt allemaal door de clen:roflol:

Goeie vakantie shape marv, droog zat:) . Training ziet er ook prima uit.
Droger kan altijd..
Geniet van je vakantieshape...hopelijk langer dan 1 dag voordat je als een vochtballon rond loopt :roflol:
:roflol: We'll see..

Pfoe, om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat je zo een training zou neerzetten gezien je kcals gisteren. Lekker hoor :P!

Mwoah. Da's geen wonder. Het gaat uiteindelijk om de totale wekelijkse inname. Met die extreme compensatie dagen is het geen enkel probleem om in het weekend los te gaan :roflol:.
Het viel niet tegen inderdaad!:thumb:
Droger dan my grandma's p*ssy.
:roflol:

Mooie vakantie shape inderdaad! Toch jammer dat het eten altijd zo'n gejojo is, maar dit resultaat is netjes hoor.

• #25.884
Mooie vakantie shape inderdaad! Toch jammer dat het eten altijd zo'n gejojo is, maar dit resultaat is netjes hoor.
Tja..ik ben eigenlijk gewoon een vreetzak! Het liefst zou ik mezelf de hele dag volduwen, maar ben te ijdel om mezelf vet te laten worden...en zo ontstond het Marvinnen..

Enfin..ben eerder weg gegaan op mijn werk (12:15uur), want was toe aan vakantie (en klaar met mijn werk). Omdat mijn eigen gierige gym op dinsdag, woensdag en donderdag gesloten is tussen 12:30-16:00 ben ik naar Woerden gereden om te trainen bij Fit2Go. Ben daar al vaker geweest, maar blijkbaar dachten ze dat ik graag een proeflesje wilde dus mocht gratis naar binnen..ze lieten me ook met rust met de opmerking: "Zo te zien weet jij wel wat je hier kunt doen" en "Je gaat zeker krachttraining doen"..:o

Blijkbaar is het toch zichtbaar dat ik lift...of ze zijn niks gewend:roflol:

FB3:
FSQ:

20kg: 10
40kg: 10
60kg: 6, 6 (alles paused, maar man wat moeizaam en sore! Maar goed wat wil je..4 dagen fullbody op een rij..)
70kg: 4, 4 (prima!)
82.5kg: 3, 3, 3 (best ok!), 3, 3, 3, 3 (oef! hier rolde de barbel bijna van mijn schouders af), 3 (deze ging best prima!)

MP:
25kg: 8
35kg: 6 (warmup)
45kg: 11 (waarvan 1 pushpress), 8 (hier begint toch de 3e dag low carb, low kcals zijn tol te eisen..)
50kg: 7 (1 pushpress), 5 (man, man!), 6 (1 pushpress)
55kg: Skipped!

SLDL:
60kg: 10 (warmup)
80kg: 12, 12
90kg: 9 (gripfail door hand/onderarm kramp), 8 (idem..)

Wide grip benchpress:
20kg: 12
45kg: 6
65kg: 4, 4, 4 (top reps!:fire:)
75kg: 2, 2 (hoppa!)
80kg: 6, 6 (nipt!), 5 (tja..), 1 (gestopt door steek in rechter schouder..)

Hammer grip chin-up:
Bw: 12, 8, 6, 6, 3 (op=op..kramp again!)

Lying leg curl:

18kg: 15, 15, 15 (:fire:)
14kg: 15, 15 (toe's out:fire:)

Pushdown (zware kabel!):
14kg: 10
18kg: 10 (warmup)
18kg: 11 (zwaar zat!), 11 (oef!)
23kg: 8 (close grip), 8 (t*ring!)

Dumbel curl (piramide up and down, 4-10kg):
4kg: 10
6kg: 10
8kg: 10
10kg: 10
8kg: 10
6kg: 10
4kg: 10 (de t*ring!!!:fire::fire:)

CG cable row (pompen):
41kg: 15, 12 (:fire:)

En toen was ik helemaal gesloopt!

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Tja, het viel te verwachten dat niet alles goed zou gaan! Maar toch de FSQ's met 2.5kg kunnen verzwaren:D)

Netjes voor een proeflesje :)

Veel plezier.

Zoo hoop gemist hier, gefeliciteerd nog kerel!
Over die Clen zal ik me niet uitlaten... Je shape is weer gewoon netjes dit jaar ondanks dat je volgens mij behoorlijk wat kracht ingeleverd hebt als ik zo je trainingen bekijk. Deed jij een tijd terug niet Mp´s met 80kg?
Fijne vakantie!

• #25.890
Ja toch..

:roflol: Was een piramide set up and down zonder rust. Probeer maar eens...

Mmm...popcorn!:D

Thanks man!

Zoo hoop gemist hier, gefeliciteerd nog kerel!
Over die Clen zal ik me niet uitlaten... Je shape is weer gewoon netjes dit jaar ondanks dat je volgens mij behoorlijk wat kracht ingeleverd hebt als ik zo je trainingen bekijk. Deed jij een tijd terug niet Mp´s met 80kg?
Fijne vakantie!
De 'MP's met 82.5-85 was 1R.M. Ik druk nu gewoon erg strict en voel mijn schouders goed (MMC?), dus eigenlijk maakt het gewicht me weinig uit. Verder ben ik gedurende mijn cut niet veel slapper geworden..enkel deze workout..

Vannacht vertrek ik om 5:00uut naar schiphol, dus verwacht een uur of 6:30uur bij de McD te zitten:roflol: 7:55uur vliegen.wedan naar Palma (Mallorca).:D:D

Have fun bro
En zo ontstond marvinnen, ga nu niet met mijn eer strijken jij ;)

have fun! en een lekkere shape om te starten. Nu maar zien hoe je terugkomt! :roflol:
maar dat Marvin j eer zo weer af he! ;)

enjoyyyyyyyyyyyyyyyy

Fijne vakantie en geniet van de sixpack voor zolang het duurt ;)

geniet van je vakantie en MacD.

inb4 marvin vreet morgen zoveel bij de MacD dat hij zijn shape alweer voor de vakantie kwijt is

Goeie vakantie!

Lekker, vakantie! Enjoy

Fijne vakantie marv!

Fijne vakantie en erg nette shape!

Pff. Tijdens die FSQ's moet je haast wel bijna knockie zijn gegaan :roflol:
Geniet er van Marvin! :D. Ben je van plan daar op Mallorca ook nog een paar keer te trainen trouwens? Volgens mij heb je daar in de regio van Palma meer dan prima gyms namelijk.

Terug
Naar boven