- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt allemaal door de clenNiet te geloven eigenlijk dat je zo'n BF kan maintainen met al die junk. Ja, zelfs ondanks de compensatie dagen![]()

Droger kan altijd..Goeie vakantie shape marv, droog zat. Training ziet er ook prima uit.
Geniet van je vakantieshape...hopelijk langer dan 1 dag voordat je als een vochtballon rond loopt![]()
We'll see..Het viel niet tegen inderdaad!Pfoe, om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat je zo een training zou neerzetten gezien je kcals gisteren. Lekker hoor!
Mwoah. Da's geen wonder. Het gaat uiteindelijk om de totale wekelijkse inname. Met die extreme compensatie dagen is het geen enkel probleem om in het weekend los te gaan.

Tja..ik ben eigenlijk gewoon een vreetzak! Het liefst zou ik mezelf de hele dag volduwen, maar ben te ijdel om mezelf vet te laten worden...en zo ontstond het Marvinnen..Mooie vakantie shape inderdaad! Toch jammer dat het eten altijd zo'n gejojo is, maar dit resultaat is netjes hoor.

)
)
)
)
)
)Ja toch..
Was een piramide set up and down zonder rust. Probeer maar eens...Mmm...popcorn!

Thanks man!
De 'MP's met 82.5-85 was 1R.M. Ik druk nu gewoon erg strict en voel mijn schouders goed (MMC?), dus eigenlijk maakt het gewicht me weinig uit. Verder ben ik gedurende mijn cut niet veel slapper geworden..enkel deze workout..Zoo hoop gemist hier, gefeliciteerd nog kerel!
Over die Clen zal ik me niet uitlaten... Je shape is weer gewoon netjes dit jaar ondanks dat je volgens mij behoorlijk wat kracht ingeleverd hebt als ik zo je trainingen bekijk. Deed jij een tijd terug niet Mp´s met 80kg?
Fijne vakantie!
7:55uur vliegen.wedan naar Palma (Mallorca).

Vannacht vertrek ik om 5:00uut naar schiphol, dus verwacht een uur of 6:30uur bij de McD te zitten![]()