Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Was jij de uitvinder?Have fun bro
En zo ontstond marvinnen, ga nu niet met mijn eer strijken jij![]()
Tja...die terugkomst..have fun! en een lekkere shape om te starten. Nu maar zien hoe je terugkomt!
maar dat Marvin j eer zo weer af he!
enjoyyyyyyyyyyyyyyyy

Het duurde best een aantal dagen, maar nu is het niet veel soeps meerFijne vakantie en geniet van de sixpack voor zolang het duurt![]()

Die Mac ging niet door! Was verdomme niet open, dus hebben het op dag 1 netjes gehouden..soort van dan..geniet van je vakantie en MacD.
inb4 marvin vreet morgen zoveel bij de MacD dat hij zijn shape alweer voor de vakantie kwijt is
Zie hierboven..
Dat is wel gelukt!

Merci! Hoe was de jouwe?
Thanks!!
Was het wel van plan, maar is er niet van gekomen..meer als wat pushups heb ik niet gedaanPff. Tijdens die FSQ's moet je haast wel bijna knockie zijn gegaan
Geniet er van Marvin!. Ben je van plan daar op Mallorca ook nog een paar keer te trainen trouwens? Volgens mij heb je daar in de regio van Palma meer dan prima gyms namelijk.

Klopt..halve liters pina colada, swimming pools en creaming orgasms..De eerste 10 B-52 en rare cocktails zullen er al wel in zitten
En ja..natuurlijk B52's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee..zo exotisch niet..
Dit dus:Ik heb al zes posts op facebook voorbij zien komen van Marvin. Waarvan twee huge cocktails.
Dat is wel goed gekomen..Hoop voor hem dat hij zn vriendin ook een goeie c**k(tail) aan t geven js
Daar heb ik nooit problemen mee eigenlijk..

Haha..
Heb ik geen problemen mee eigenlijk! Ik drink gerust 1.5L zoete meuk...hoewel eerst een halve liter pina collade en daarna een halve liter long iceland icebomb nekte me welAls je de hele avond zulke zoete troep naar binnen gooit zit je volgens mij op 1 plek en dat is op je knieën voor de pot

Viespeuken!...bij op je knieën ging het nog goed
dat laatste dan weer minder![]()

Tja je kan,als je vrouw zit, als man erachter kruipen en ze dan nemen maar of dat zo op prijs wordt gesteld tijdens het kotsen...![]()
Zeg je dat je haar haar uit haar gezicht komt houden...trek je daarmee uiteindelijk haar hoofd mee naar achter en pak je haar tegen de pot
..
*nohomo*
*nohomo*... wait whut?
Ehm..Eerst vanvoor langs de mond wat nat maken, glijd die makkelijker naar binnen![]()
Vond de opmerking hiervoor erg homofoob of zelfs seksistisch en niet van deze tijd te noemen aangezien vrouwen ook de dominerende rol kunnen aannemen.

Nomnom..
Viespeuk confirmed

Haha..
Haha..hoe ik er nu uitzie na 10 dagen zuipen en vreten krijg je nachtmerries van denk..Meting en weging 06-09-2016:
Gewicht: 77.4kg (-0.2kg t.o.v. gister)
Taille: 71.2cm (-0.6cm t.o.v. gister)
Met dit als resultaat vanmorgen (droger ga ik het even niet krijgen in twee weken tijd..)
Nog steeds nog lekker droog marvinn!
ik kan hier maar van dromen.![]()
Dit was dag 1...
Meting vrijdag 16-09-2016, 14:00uur (weeg normaal nuchter):
Gewicht: 86.2kg (+8.8kg t.o.v. voor de vakantie, maar morgen zal ik de echte 'schade' opnemen)
Taille: meet ik morgen..
Hier mijn verneukte shape (let op: vieze beelden onder de spoiler..)
mini foto 

)

Beetje dubbel gevoel..fysiek voel ik me goed..geestelijk klote..