Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup..snel aankomen..snel verliezen
Volgens mijn kcals ben ik ook de helft vergeten...straks maar even langs de kebab tent..Ik ben de helft van mn eten vergeten vandaag
Straks maar ff langs de pomp denk ik![]()

JupKijk, kijk.. Je maakt het weekend weer goed begrijp ik![]()

Eet je vriendin wel normaal op dit soort dagen, of moet die ook aan deze gekkigheid mee doen?Klopt..heb maandag en dinsdag ook low/no-carb avond gegeten. En kom daarmee waarschijnlijk nog wel lager uit dan gepland..
Maar ook vandaag is het hetzelfde verhaal. Volgende week gewoon weer carbs bij het avondeten of in ieder geval mijn geplande kcals wel nemen..
Misschien dat ik er tijdens de lunch nog even een pakje rosbief of wat aardbeien aan toevoeg vandaag![]()
Ik zou het je nog mooier vertellen...mijn vriendin bedacht deze gekkigheid..Eet je vriendin wel normaal op dit soort dagen, of moet die ook aan deze gekkigheid mee doen?
)Ha ha, je vriendin is het tegenovergestelde van die feeders die hun vrouw vetmesten tot ze klapt.Ik zou het je nog mooier vertellen...mijn vriendin bedacht deze gekkigheid..
Ik vond het persoonlijk niet super nodig, want had al gepland lower kcals te gaan..dat hoefde niet nog lager eigenlijk. Maar goed..je komt op een behoorlijk vlotte manier van je vocht af door wat low carb dagen te houden.
Die smaakte meer dan prima! Die zelfgemaakte dressing is echt super lekker. Dan eet je echt met plezier die hele bak salade leeg..

Omdat: lekker!Waarom doe je ook overal pindasaus man... dat scheelt je haast 500kcal op een maaltijd denk ik![]()

Hmm, haha. Mijn vriendin is er nog al 1 van twee uitersten..of strict en gezond of 3 kit katchuncky's, een halve kilo snoep en 4 vietnamese loempia's...in beide gevallen doe ik 'gezellig' mee..Ha ha, je vriendin is het tegenovergestelde van die feeders die hun vrouw vetmesten tot ze klapt.
Iig heeft je training er nog niet erg onder te lijden....en BBQ is (goede?) refeed.

Waren de vietnamese loempia's te min voor je quote!

Waren de vietnamese loempia's te min voor je quote!![]()
.Nee lekker

Waren de vietnamese loempia's te min voor je quote!![]()
Kijk..jij begrijpt het!
Serieus? Ook niet bij zo'n vietnamees vrouwtje in zo'n smoezelig busje?JA.
Ik heb hier tenminste nog nooit een goede loempia gegeten.
Nee!

Bedankt voor de tip, maar dat gaat ehm niet worden helaas.. 12:00uur is op werkdagen wel het maximale wat ik kan doen qua rek in mijn meals. Ik sta zes uur op en al zou ik dan pas om 13:00-14:00 ontbijten dan heb ik om een uur of 12 denk al drie mensen vermoordProbeer die koppen koffie dan wat later te pakken..
Opstaan, eerst 2/3 uur op water leven, daarna 2/3 koppen koffie en je kunt zo tot 1/2 uur smiddags je IF uitstellen! Zo kun je in de avond wat langer door eten en hou je (naar mijn mening) wat meer energie over.. al is het maar voor je gevoel, toch?
Ieder zijn eigen eet 'window', maar mij bevalt het beter op die manier. Koffie (caffeïne) een klein beetje strategisch inzetten, dan is die nóg lekkerder![]()

Vanmorgen dus weer ietsje zwaarder..(maaginhoud enzo..)..
)
)
)
), 12 (hoppa!0
Omdat ik daarna ging verzwaren. Wil mezelf niet vermoeien met veel reps op laag/lager gewicht. Zie dat soort setjes vaak als semi-opwarming..Goed gecheat weer,
Marv, bij pulldown 59kg 10reps zet je erbij easy, waarpom dan niet een paar reps extra?
)
)
)
)
). Hierna moesten we in twee tallen afwisselend de zaal heen en weer rennen en bw squatten..vervolgens lunges en rennen...opdrukken en zit ups to jumpsquats..opdrukken en knieheffen en weet ik wat allemaal nog meer. Na een half uur was mijn keel droger als de sahara, zweette ik me kapot en had ik een hartslag van 175
)
)
)
)
)
)