AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekker gepompt weer ;)

Ik WIST het van die groepsles.... ouwe snoepers die vrouwen :)
Lekkere training weer, bij de legpress waren de carbs mogelijk allemaal op....

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.123
Pompen = lekker
Ik WIST het van die groepsles.... ouwe snoepers die vrouwen :)
Lekkere training weer, bij de legpress waren de carbs mogelijk allemaal op....
Haha klopt..tja, die legpress zou je eigenlijk eens moeten proberen. Het is gewoon hoe dan ook niet leuk. En soms lukt het me dan gewoon niet meer om de serie te voltooien..het feit dat je per set 45 rep(je)s maakt sloopt je!:eek!:

• #26.124
Ik ben de laatste tijd zo verrot moe, dat ik er toch weer een keer aan moet geloven denk. Ik ga volgende week eens kijken hoe het met mijn vermoeidheid gaat als ik even stop met pre-workouts. Vind het inmiddels niet chill meer dat ik gewoon regelmatig om fucking 20:00uur op de bank in slaap val..

Als dat niet gaat helpen ga ik naar de dokter om me te laten checken op schildklier of diabetes problemen..

Je pwo's inwisselen voor T3 :D

Ik ben de laatste tijd zo verrot moe, dat ik er toch weer een keer aan moet geloven denk. Ik ga volgende week eens kijken hoe het met mijn vermoeidheid gaat als ik even stop met pre-workouts. Vind het inmiddels niet chill meer dat ik gewoon regelmatig om fucking 20:00uur op de bank in slaap val..

Als dat niet gaat helpen ga ik naar de dokter om me te laten checken op schildklier of diabetes problemen..
Ach, stel je niet aan. Oorzaak zit natuurlijk in een hele dag op kouwe kip en spinazie zitten, en dan toch zwaar trainen en werken. Met een beetje spek op de buik heb je wat meer reserves :)

Misschien is wat meer of met wat meer regelmaat slapen ook een oplossing :)

• #26.131
Ach, stel je niet aan. Oorzaak zit natuurlijk in een hele dag op kouwe kip en spinazie zitten, en dan toch zwaar trainen en werken. Met een beetje spek op de buik heb je wat meer reserves :)
Er zit op mijn buik meer vet dan de jouwe volgens mij, dus wat dat betreft zit ik wel goed denk ;). En hebben hier een magnetron, dus koud op eten doe ik niet aan ;)

Of wat Neet zegt idd, gewoon meer brandstof erin
Tja, die vet-vrees van mij..
:roflol: zou dat het zijn? Ben al een langere tijd erg moe hoor..
Misschien is wat meer of met wat meer regelmaat slapen ook een oplossing :)
Ik slaap met een goede regelmaat hoor. Ik heb alleen een supergoede bio-wekker. Weekend of niet..ik word uiterlijk 8:00uur wakker, maar vaak al om 6:00uur.

Wat dat betreft ga ik dus te vaak laat naar bed, want ondanks dat ik gister om 21:00uur lag te slapen op de bank ging ik er gister pas 23:00uur in en stond mijn wekker om 6:00uur..

0fe0edb1ef7947f79a4d5edbe77bbaf5747d3404dd64e9bb5025b4014041d560.jpg

Die zooi gewoon weggooien man, ik heb jaren pre-workouts gebruikt, tot op een moment dat ik niet wou trainen als de PWO op was ... Nu gewoon een Monster erin en knallen (en op eventsdag een paar cafeine caps :D)

Sorry, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het menselijk lichaam goed functioneert op het 'dieet' dat jij hanteert icm fysieke activiteit :o..

Terug
Naar boven