- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pompen = lekker
Haha klopt..tja, die legpress zou je eigenlijk eens moeten proberen. Het is gewoon hoe dan ook niet leuk. En soms lukt het me dan gewoon niet meer om de serie te voltooien..het feit dat je per set 45 rep(je)s maakt sloopt je!Ik WIST het van die groepsles.... ouwe snoepers die vrouwen
Lekkere training weer, bij de legpress waren de carbs mogelijk allemaal op....

Of test-E, schijn je ook energieker van te worden.. win-win
Ach, stel je niet aan. Oorzaak zit natuurlijk in een hele dag op kouwe kip en spinazie zitten, en dan toch zwaar trainen en werken. Met een beetje spek op de buik heb je wat meer reservesIk ben de laatste tijd zo verrot moe, dat ik er toch weer een keer aan moet geloven denk. Ik ga volgende week eens kijken hoe het met mijn vermoeidheid gaat als ik even stop met pre-workouts. Vind het inmiddels niet chill meer dat ik gewoon regelmatig om fucking 20:00uur op de bank in slaap val..
Als dat niet gaat helpen ga ik naar de dokter om me te laten checken op schildklier of diabetes problemen..

Of test-E, schijn je ook energieker van te worden.. win-win
Clen was het dus wel waard.
Er zit op mijn buik meer vet dan de jouwe volgens mij, dus wat dat betreft zit ik wel goed denkAch, stel je niet aan. Oorzaak zit natuurlijk in een hele dag op kouwe kip en spinazie zitten, en dan toch zwaar trainen en werken. Met een beetje spek op de buik heb je wat meer reserves![]()
. En hebben hier een magnetron, dus koud op eten doe ik niet aan 
Tja, die vet-vrees van mij..
zou dat het zijn? Ben al een langere tijd erg moe hoor..Ik slaap met een goede regelmaat hoor. Ik heb alleen een supergoede bio-wekker. Weekend of niet..ik word uiterlijk 8:00uur wakker, maar vaak al om 6:00uur.Misschien is wat meer of met wat meer regelmaat slapen ook een oplossing![]()
Ach, stel je niet aan. Oorzaak zit natuurlijk in een hele dag op kouwe kip en spinazie zitten, en dan toch zwaar trainen en werken. Met een beetje spek op de buik heb je wat meer reserves![]()

Stelletje feeders en fat-people lovers..Winter is coming dus dat zespak kan toch weer de kast in![]()

Ik ben de laatste tijd zo verrot moe, dat ik er toch weer een keer aan moet geloven denk. Ik ga volgende week eens kijken hoe het met mijn vermoeidheid gaat als ik even stop met pre-workouts. Vind het inmiddels niet chill meer dat ik gewoon regelmatig om fucking 20:00uur op de bank in slaap val..
Als dat niet gaat helpen ga ik naar de dokter om me te laten checken op schildklier of diabetes problemen..
)
Feels good to be loved