- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hij kan meer

30 db presses voor 8 repsEven zoeken waar die zieke presses precies staan waar iedereen het over heeft

Zag bij de fox meet toen dat ie met 40s in de weer was toch?Dat was tijdens z'n laatste training ja
@lloydatoni zegt dat hij meer kan. Wat is zijn record dan?
@Skatermarvin ?
Zag bij de fox meet toen dat ie met 40s in de weer was toch?
Hij heeft goddome al een eigen ikoontje, hoeveel ikonischer kan het nog worden, ook nog forum hunk?

Even geen tijd om alles te quoten..zo uit eten. Maar heb al eens 5x5x40kg gepresst..Dat was tijdens z'n laatste training ja
@lloydatoni zegt dat hij meer kan. Wat is zijn record dan?
@Skatermarvin ?
Even geen tijd om alles te quoten..zo uit eten. Maar heb al eens 5x5x40kg gepresst..
Thanks & thanksBen liever geen kuddedier, maar ook ik wil je complimenteren wat betreft je shoulder press. Netjes man!
Enne.. congratz!

Merci

Op MMC nog niet..met gewoon debiel omhoog duwen weleens 40kg gepresst..Toch geen wereldschokkende schouder press verder? Meen te herinneren dat Marvin een stuk meer kan op mmc.
Dank

Soooon..
Dan moeten we achter z'n vodden aan zitten.
Wat zijn dat nou voor presses Marv?
slappe presses!Even zoeken waar die zieke presses precies staan waar iedereen het over heeft
Waarschijnlijk kun je ze niet vinden..
en 2 sets..

Zou ik er van wakker liggen dat als het wel slecht zou zijn?
Beste jongens zijn dat..Nee..dat was Mike volgens mij..rustig reppen met 40'sZag bij de fox meet toen dat ie met 40s in de weer was toch?

Klopt! Ik had eigenlijk forum hunk moeten wordenHij heeft goddome al een eigen ikoontje, hoeveel ikonischer kan het nog worden, ook nog forum hunk?![]()
"Heb je een idee?
Kon het niet laten vanmorgen even op de weegschaal te gaan staan en mijn taille op te meten. Van mijn taille word ik niet echt blij eigenlijk. Ik krijg ehm de laatste tijd met Marvinnen
niet meer zo makkelijk onder de 74cm. Heb ook wel erg veel social (llees: vreet) events.
)
Ik kijk nog even aan wat het wordt..