MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik heb weer 3 pagina's serieus Marvinnen gemist.. erg druk hier.. zeker als je beneden komt en je vriezer staat op 0 ipv -20:eek:
dus gisteren was mijn dag niet zo.. maar na dit gelezen te hebben.. :D maakt me weer vrolijk ook. hahahhaa
Ik Marvin wel mee vanavond.. AYCO sushi! :D

Meer vreten

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.983
Precies dat!

Is all you can eat toch?:eating:

Ik heb weer 3 pagina's serieus Marvinnen gemist.. erg druk hier.. zeker als je beneden komt en je vriezer staat op 0 ipv -20:eek:
dus gisteren was mijn dag niet zo.. maar na dit gelezen te hebben.. :D maakt me weer vrolijk ook. hahahhaa
Ik Marvin wel mee vanavond.. AYCO sushi! :D
Haha, same-same hier..

Pff, dat is knap waardeloos van de vriezer!:sad: Hoop niet dat die te vol lag met voedsel? Maar aan de andere kant: hoelang stond die al op 0? Want met de deur dicht weet een goede vriezer het nog aardig lang vol te houden. Na een goede stroomdip gooi ik in ieder geval ook niet alles weg..

Geniet ervan vanavond!!:D

Haha..zal morgen wel een kleine 6000kcals worden..

...minimaal..

• #26.986
  • #26.988
Precies dat!

Is all you can eat toch?:eating:

Haha, same-same hier..

Pff, dat is knap waardeloos van de vriezer!:sad: Hoop niet dat die te vol lag met voedsel? Maar aan de andere kant: hoelang stond die al op 0? Want met de deur dicht weet een goede vriezer het nog aardig lang vol te houden. Na een goede stroomdip gooi ik in ieder geval ook niet alles weg..

Geniet ervan vanavond!!:D

Haha..zal morgen wel een kleine 6000kcals worden..

...minimaal..
Onbeperkt bier ook voor die prijs natuurlijk. Inb4 volgende meet in Utrecht met eten daar.

• #26.991
Op het moment werk ik met 32kg dumbbells Marv, hoop snel weer te verhogen. Maar 40 is wel veel :D

Klopt..ben ontzettend eigenwijs...

Maar tot die tijd hebben er best een hoop die mij komen vertellen hier wat en hoe ik het moet doen gewoonweg een slechter fysiek of zijn niet natty..

Ik ben natty en een stuk groter, neem je van mij wel wat aan dan?

• #26.994
Ik ben natty en een stuk groter, neem je van mij wel wat aan dan?
Volgens mij heb jij in het verleden al eens orals gepakt en heb je wel even iets meer vetjes als ik heb..

Het zal in verhouding goed meevallen qua groter IMO. Maar heb je natuurlijk nog nooit IRL gezien. Misschien dat ik het dan terug moet nemen..

• #26.995
Volgens mij heb jij in het verleden al eens orals gepakt en heb je wel even iets meer vetjes als ik heb..

Het zal in verhouding goed meevallen qua groter IMO. Maar heb je natuurlijk nog nooit IRL gezien. Misschien dat ik het dan terug moet nemen..

Wat ook maar een geintje :)
Laatste oral kuur is zeker 10 jaar geleden dus ben gewoon natty nu ;)
Misschien komen we elkaar nog eens tegen op een meet :)

• #26.998
Terug
Naar boven