Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die baard is nep toch? Om je onherkenbaar te maken..
ThanksGefeliciteerd meid met je jubileum!
Goeie shoulder press!

Nope...die slaan we deze week even over. Prima vervanging dit..
Jup..dat houden we nu al 31 maanden vol..
Nope..

Gefeliciteerd!En de planning voor vandaag! Ik en mijn gf zijn 2 jaar en 7 maanden bij elkaar..een goed excuus om te gaan poolen en uit eten te gaan..![]()

Volgens mij mis ik wat... Wat voor spelletjes?Nope...die slaan we deze week even over. Prima vervanging dit..

Ligt net boven Gouda. Is verder alleen bekend omdat Johan Derksen daar woont.

Juist niet. Wat ik begreep (onthouden heb van de rondleiding) was het de enige betrouwbare waag in Nederland en is er dus nooit iemand veroordeeld tot heks zijnde

Juist niet. Wat ik begreep (onthouden heb van de rondleiding) was het de enige betrouwbare waag in Nederland en is er dus nooit iemand veroordeeld tot heks zijnde![]()

Het centrum zeker wel ja. Ik rijd er ook wel eens door heen als ik naar Utrecht fiets. Dat stuk is niet zo bijzonder
(Kan wel omrijden, maar Utrecht is al ver genoeg haha
)Al lijkt het boek me oprecht interessant!
Voeding, dinsdag 25-10-2016
10:00 150g kipfilet + 125g spinazie + multivit + vit D
12:00 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
14:45 30g whey isolaat (XXL) + 15g nightprotein (XXL)
(Biefstuk & sticky toffee (~1500kcals)
.
.
.Thanks! Normaal heb ik op dinsdagavond altijd spelletjesavond met vrienden. Dan spelen we bordspellen of computerspellen en kookt degene die het host iets lekkersGefeliciteerd!
Volgens mij mis ik wat... Wat voor spelletjes?![]()

Welkom! Yes..heb me ooit al eens laten wegen.
CorrectJuist niet. Wat ik begreep (onthouden heb van de rondleiding) was het de enige betrouwbare waag in Nederland en is er dus nooit iemand veroordeeld tot heks zijnde![]()
Klopt
Alleen OV is een drama bij ons..enkel bussenHaha..grappig hoe dingen en personen verbonden kunnen zijn. Vanaf waar fiets je door Oudewater dan?Het centrum zeker wel ja. Ik rijd er ook wel eens door heen als ik naar Utrecht fiets. Dat stuk is niet zo bijzonder(Kan wel omrijden, maar Utrecht is al ver genoeg haha
)
Trouwens had ik het pas met mijn moeder over Oudewater en toen vertelde ze me dat mijn overgrootmoeder uit Oudewater kwam. Tenminste... 1 of 2 generaties. Oorspronkelijk was ze Duits.
Klopt..voldoende eiwitten in ieder geval!Weet je zeker dat jij dat wil lezen Marvi? Volgens mij ga je er alleen maar (meer) gefrustreerd door raken.
Vadaag dus zo'n halve kg vlees en 45 g proteinpowder. Gains will be saved...
Veel plezier vanavond trouwens. Sticky toffee.
Dat boek lijkt me echt oprecht interessant. Het schrijft heus niet voor dat je moet gaan kuren..het is denk een mooi stuk wetenschappelijke literatuur.
Thanks Sjek!

Welkom! Yes..heb me ooit al eens laten wegen.
De weegschaal zei: "Do you even lift?!"
Correct
KloptAlleen OV is een drama bij ons..enkel bussen

Ah... Ik ben zelf nogal een RPG liefhebber. Dus als ik het woord 'spelletjes' zie, dan denk ik gelijk "Yey een mede-geek"Thanks! Normaal heb ik op dinsdagavond altijd spelletjesavond met vrienden. Dan spelen we bordspellen of computerspellen en kookt degene die het host iets lekkers![]()

RPG speel ik soms wel, zoals Baldur's Gate, WoW. Secret World was heel tof, maar die staat op mijn niet-aangesloten computer. En daar ik hem online gekocht hem en de aankoopgegevens kwijt ben, kan ik hem ook niet op mijn andere computer installeren. Gaat wel weer komen als ik een behoorlijke werkplek heb om mijn computer neer te zetten.
Binnenkort ga ik weer eens langs, zijn VR-bril uitproberen 
It's a small world after allHaha..grappig hoe dingen en personen verbonden kunnen zijn.

(Even spieken op Google Maps...Vanaf waar fiets je door Oudewater dan? Want je kunt ook binnendoor langs de Ijsel fietsen..dat is een stuk boeiender dan de n228
) Ik fiets over de Hekerdorperweg. Zie nu op de kaart dat dat toch eigenlijk vlak langs het centrum is. Dus volgende keer toch maar eens detourtje maken 
Ik ken het redelijk, had in de regio vroeger de zaak (en medewerkers) zitten totdat we besloten het bedrijf te verhuizen richting het westen. Heb er verder ook nog wat aangetrouwde familie wonen.
Komt ie..even van internet geript:Ik verwacht nu eigenlijk wel een foto van die sticky toffee.. klinkt te goed![]()
Zie rood..Ah... Ik ben zelf nogal een RPG liefhebber. Dus als ik het woord 'spelletjes' zie, dan denk ik gelijk "Yey een mede-geek"
Computerspelletjes kunnen leuk zijn. Meestal raken mijn vingers in de knoop van die consoleknoppen. Dus meestal kijk ik alleen hoe een ander speelt, als een soort interactieve filmRPG speel ik soms wel, zoals Baldur's Gate, WoW. Secret World was heel tof, maar die staat op mijn niet-aangesloten computer. En daar ik hem online gekocht hem en de aankoopgegevens kwijt ben, kan ik hem ook niet op mijn andere computer installeren. Gaat wel weer komen als ik een behoorlijke werkplek heb om mijn computer neer te zetten.
Bordspellen is niet zo mijn ding. Moet eerlijk bekennen dat juist als er computer of console spellen gespeeld worden dat ik ook liever kijk. Ik ben niet zo'n gamer. Die spellen zijn wel leuk, spelen Dominion, Metropolis, Bonanza etc. Het is gewoon een leuke manier om mijn vrienden minimaal 1 keer per week te zien
Vorig jaar was ik naar een vriend in Barneveld gefietst en heb daar 's avonds Cards Againgst Humanity gespeeld dat was echt lachenBinnenkort ga ik weer eens langs, zijn VR-bril uitproberen
Is spelletjesavond inclusief of exclusief je gf? Exclusief...mannenavond
It's a small world after allTrue
(Even spieken op Google Maps...) Ik fiets over de Hekerdorperweg. Zie nu op de kaart dat dat toch eigenlijk vlak langs het centrum is. Dus volgende keer toch maar eens detourtje maken
Klopt en daarna kun je door via de waardsedijk naar montfoort richting Utrecht..is ook wel iets leuker fietsen![]()

Kansloos allemaal.... vind het jammer van je initiatief wat gewoon een grappige competitie had moeten zijn, maar ik heb de 2e stemronde maar voorbij laten gaan.True that maar ik wist niet dat ik ook een cursus kleuterbegeleiding moest gaan doen om alles in goede banen te leiden
Edit, eigenlijk had ik wel moeten weten![]()

Kansloos allemaal.... vind het jammer van je initiatief wat gewoon een grappige competitie had moeten zijn, maar ik heb de 2e stemronde maar voorbij laten gaan.

Kansloos allemaal.... vind het jammer van je initiatief wat gewoon een grappige competitie had moeten zijn, maar ik heb de 2e stemronde maar voorbij laten gaan.
doe een protest stem op mij...
Haha...ook leuk toch..Die van mij en ik zijn samen van 20 januari 2006, elke maand op de 20ste zegt ze, proficiat mijn schatje![]()

Ja..