- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
`MIsschien een idee om je voeding omhoog te schroeven in 2014. Gains you will make!

OMG... en vandaag weer 3 blz. pfffff...Ik heb weer 3 pagina's serieus Marvinnen gemist.. erg druk hier..
en kijk nu eens hoe je erbij staat!
Graag gedaan bro![]()
heerlijk dit!Dit dus..
Mogelijk...maar ja, dan mag je op een gegeven moment nakuren en begint het gezeik weer..Denk dat een beetje testosteron jou al goed zou doen om van dat gezeik (af en toe) af te komen

Niks veranderd..`
Toch leuk om zo'n log terug te lezen.. weinig veranderd![]()

Heup..??
Haha..lekker levendig hier toch..

Hiervoor dank aan mijn logbezoekers om de boel hier gezellig te houdenHeb toch een paar keer mn mondhoeken moeten liften in jouw log Marvin. In de afgelopen paar pagina's![]()

)
)
)
)

(~5000kcals
)Geen idee, geen ervaring meeMogelijk...maar ja, dan mag je op een gegeven moment nakuren en begint het gezeik weer..
Of raad jij me aan gelijk te gaan blasten en cruisen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Of raad jij me aan gelijk te gaan blasten en cruisen![]()

Ja toch..

Op advies van broeder @Sanca
zonder alle sides, kosten en verslavingsaspect (in mijn geval) zou ik het graag doen..
zonder alle sides, kosten en verslavingsaspect (in mijn geval) zou ik het graag doen..
![]()
verslaving tjah geen last van dus hoeft niet.Als het easy is, is het moment gekomen om ze op de tenen te gaan doen

Dat wordt dan AYCB, all you can blast.Langzaam maar zeker beweegt Marvin zich richting de dark side..![]()

Klopt..het zal ook meevallen. Ben verder ook nog bang geestelijk te veranderen en mijn relatie op het spel te zetten (al een aantal keer van dichtbij meegemaakt). Verlaving zal bij mij wel een issue worden, want ben vast na 1 kuur nog niet tevreden..en dan is vast het eind zoek..sides kan wel meevallen had alleen wat last van vocht (klein beetje maar) kosten valt ook wel mee 4 keer geen ayce heb je het er al uitverslaving tjah geen last van dus hoeft niet.

Jup..klein beetje spierpijn zat er nog wel, maar het was goed te doen. Op je tenen Ab-wheel is wel gelijk weer 10x zo zwaar..dan krijgen we van die rep-ranges voor abs als bij @Robke78Nette fsq! Doe ik je niet na dat gewicht.
Nog last van je benen gehad trouwens na die BB United?
Als het easy is, is het moment gekomen om ze op de tenen te gaan doen![]()
Thanks...en nee..Langzaam maar zeker beweegt Marvin zich richting de dark side..
Nette fsq's trouwens![]()

Zo lijkt het wel bij sommige op het forum..Ehm..
Zo is het! 100% powerlifting zou ik zeker niet snel doen..hooguit wat aspecten implementeren..Marv gaat nooit overstag imo. En een 'powerbelly' om te kunnen powerliften wil die al zeker niet![]()