MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.301
En wanneer is je natty max bereikt dan ? Als de naald erin gaat ...
Goede vraag..er zijn wel wat calculators, maar je daadwerkelijke natty max is moeilijk vast te stellen.

Ik zal er vast nog niet zijn (natty max), maar vind dat wanneer je net als ik op niveau 0.2kg VVM per jaar gerechtigd bent om te kuren..
Voor veel meer natty massa zou ik waarschijnlijk extreem veel moeten doen en laten. Maar verwacht niet dat er voor mij stats als Mr10 zijn weggelegd...wat ik ook ga doen..

Zelfs niet wanneer ik naar jullie (loglezers) zou luisteren..

True..

Even wat anders...de training van gister bij mijn oude gym! Toch weer even een scoopje shatter gepakte pre-workout. Normaal vind ik deze waardeloos, maar na stoptober haktte die er toch aardig in!:D

UB2:
Benchpress:
20kg: 10
42.5kg: 8
62.5kg: 6 (warmup)
75kg: 8, 8, 8, 8 (allemaal hard! met goed MMC & TUT:fire:)

T-bar row:
20kg: 10
40kg: 8 (warmup)
55kg: 8, 8, 8, 8 (lekker, prima TUT..beetje sqeezen:fire:)

Ivm aanhoudende onderrug aids niet te zwaar!

Incline dumbelpress:
24kg: 10 (warmup)
30kg: 12 (easy!), 12 (nipt!), 10 (goede TUT & MMC:fire:)

Pullup:
Bw: 6, 6, 6, 6 (pff!), 6 (nipt!)

30 reps was wel even voldoende!

CGBP:
25kg: 8 (warmup)
42.5kg: 15 (top!), 16 (laatste twee reps lange TUT:fire:)

Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
26.5kg: 15, 15 (nice!)

Verzwaren naar 27.5kg:thumb:

Extra, Standing landmine press:
20kg: 15 (even aanvoelen)
15kg: 15 (matige MMC, gaat ehm even niet worden..)

CG chin-up (midden traps focus):
Bw-50kg: 15, 15, 15 (allemaal lange TUT, sqeez, MMC enzo..:fire:)

Incline pushups:
Bw: 15, 15, 15 (dikke, vette pomp!:fire:)

Side machine crunch:
23kg: 20
30kg: 15, 15, 15 (sqeez!!:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(wel verdiende 5 apenkoppen!:D)

De planning voor vandaag...rustdag:sad:

Voeding, vrijdag 04-11-2016:
7:30 2 koppen koffie
11:00 45g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop EAS (XXL, pina colada:heart:)
16:30 1 scoop EAS (XXL, pina colada:heart:)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~850kcals)

~1770kcals, E/K/V = 195g (44%) / 105g (24%) / 60g (32%)

En wanneer is je natty max bereikt dan ? Als de naald erin gaat ...
200972712014_Grafiek.jpg

Als we kijken naar groei, is dit zo'n beetje de passende grafiek daarvoor. Wel heel erg gesimplificeerd natuurlijk, maar het gaat alleen even het plaatje. Waarin X de tijd is en Y de FFM, en Y is dan weer verder afhankelijk van je genen, lengte etc etc, maar dat even achterwege.

Imo ben je praktisch gezien bij je natty max als je al zo dicht bij de asymptoot bent dat je nog geen halve kilo meer pakt in een jaar. Theoretisch gezien zul je nooit je natty max bereiken, maar dat zijn dan zulke kleine stappen dat het praktisch niet meer significant is.

Eigenlijk kunnen we verder weinig hierover zeggen, gezien we hier van uit gaan dat alles perfect gaat, wat nooit zo zal zijn in de praktijk. En misschien is de informatie die we hebben nog niet optimaal, en zijn er veel betere manieren van trainen in de toekomst. Er is altijd ruimte voor verbeteringen en progressie, dus is het best een kromme discussiepunt.

Marvin steek die naald er nou is in of train een keer fatsoenlijk en zie wat het je brengt

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.304
200972712014_Grafiek.jpg

Als we kijken naar groei, is dit zo'n beetje de passende grafiek daarvoor. Wel heel erg gesimplificeerd natuurlijk, maar het gaat alleen even het plaatje. Waarin X de tijd is en Y de FFM, en Y is dan weer verder afhankelijk van je genen, lengte etc etc, maar dat even achterwege.

Imo ben je praktisch gezien bij je natty max als je al zo dicht bij de asymptoot bent dat je nog geen halve kilo meer pakt in een jaar. Theoretisch gezien zul je nooit je natty max bereiken, maar dat zijn dan zulke kleine stappen dat het praktisch niet meer significant is.

Eigenlijk kunnen we verder weinig hierover zeggen, gezien we hier van uit gaan dat alles perfect gaat, wat nooit zo zal zijn in de praktijk. En misschien is de informatie die we hebben nog niet optimaal, en zijn er veel betere manieren van trainen in de toekomst. Er is altijd ruimte voor verbeteringen en progressie, dus is het best een kromme discussiepunt.
Toch wel een beetje hoe ik er ook over denk. Is mijn persoonlijk Y gewoon niet zo hoog en zit ik voor mijn gevoel dus tegen de asymptoot..

Marvin steek die naald er nou is in of train een keer fatsoenlijk en zie wat het je brengt
Ik train fatsoenlijk...als een echte bro-fessor

Netjes marv! Zaterdag 77,5kg op bp dan maar:)

Hey, hier staat ook nog een training :D

Man man man.. Het pwo festijn is weer begonnen hoor!

Pak gewoon een bak koffie en wat
MDmuBMh.gif
.

Terug
Naar boven