- Waardering
- 15.911
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een leg press zou je kunnen zie als een compound, gezien je meerdere spiergroepen aanspreekt.![]()

Sinds ik alleen nog maar dumbell concentratie onderste boven hangende spider curls met een clownsneus op doe maak ik de gains van mijn leven.
. De uitspraak klopt dan wel weer bij festival mooiboys met de ballen verstand van zaken die even een matig fysiek huren om er het festivalseizoen goed bij te staan.
Doe mij die burger maar..what's in a name..Of gewoon zo een vieze kleffe McD hamburger wegspoelen met Nutricia! de enige echte!![]()
Zo zie ik het ook..maar ook dumbelpress..legpress etc..Een overhead press of barbell row bv. zie ik ook als een compound ...
Was inderdaad een geintje..Hoop dat dit een geintje is? (Leon dacht je namelijk ook al)
precies dit..Is natuurlijk ook. Maar er zijn tich toestellen waar je net zo goed resultaat krijgt. Het gaat per slot van rekening puur om spieractivatie als spiergroei je doel is.
En met een supported toestel kan je ook zwaarder gaan of meer gaan reppen omdat je niet enkel op de stabiliteit je lichaam afhankelijk bent.
die zijn er vast..Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van iemand die zo zijn fysiek naturel opbouwde![]()

eens..Dat gaat natuurlijk moeilijk zijn want zowat iedereen die traint probeerd wel zowat allesMaar je gaat me toch niet zeggen dat jij niet gelooft dat je bv geen dikke quads krijgt van
enkel te legpressen en te hackSQ bv? Uiteindelijk telt spieruitputting & belasting. En op welke manier je die bereikt maakt voor groei niks uit. Zolang je maar blijft overbelasten.
niks mis met legpresses ipv squatsIk heb gisteren stiekem nog tegen @IronWarfare gezegd dat hij in zijn geval het misschien wel te kunnen doen met legpress ipv te proberen te squatten maar om dan te gaan zeggen dat compounds overbodig zijn vind ik een brug te ver.
Pff..zou niet weten hoe eigenlijk..misschien even op YouTube kijken..Ik hoor wel eens van hacksquat op calf raise machine... kan dat op deze ook? en zo ja hoe?
Ik was ook niet van plan alleen maar isolatie te gaan doen..Compounds zie ik persoonlijk wel als dé bouwstenen eigenlijk, isolatie om de puntjes op de i te zetten.
Je groeit zeker wel van (alleen) isolatie hoor, maar je bent wel langer bezig en of je ooit je doelen zult halen ...
ook eens..Een leg press zou je kunnen zie als een compound, gezien je meerdere spiergroepen aanspreekt.![]()
Fixed

Goede vraag..
klopt..Kuren is huren jeweetzelluf
beter kopen door middel van TUT icm piekcontractie in quadrouplesets nipt je reps halen

Toch gaat niet iedereen blasten en cruisen en dan geldt het toch wel. Hoe goed je ook eet of traint..je gaat als je off bent echt niet je gains allemaal behouden. Wil je dat wel qua lichaamsgewicht bijvoorbeeld dan zul je zien dat je toch weer wat vetter wordtMeest retarded uitspraak dat er is, dat kuren huren is. Mag toch hopen dat als iemand gaat kuren dat die ook van plan is om dat te blijven doen om daadwerkelijk ergens te komen en te blijven. De uitspraak klopt dan wel weer bij festival mooiboys met de ballen verstand van zaken die even een matig fysiek huren om er het festivalseizoen goed bij te staan.
Dat is helaas wel zo..ligt er uiteraard aan hoeveel gains..de gains van een eerste goede kuur zijn nog wel te doen denk, maar hoe verder je komt hoe lastiger het wordt om het off vast te houden..Het is toch te gek voor woorden dat je moet blijven kuren om je gains grotendeels te houden?
Of bedoel je dat niet @Nootmuskaatje ?
Geen aanval overigens![]()
Dat is helaas wel zo..ligt er uiteraard aan hoeveel gains..de gains van een eerste goede kuur zijn nog wel te doen denk, maar hoe verder je komt hoe lastiger het wordt om het off vast te houden..
Van wat ik weet wel..
Het is toch te gek voor woorden dat je moet blijven kuren om je gains grotendeels te houden?
Of bedoel je dat niet @Nootmuskaatje ?
Geen aanval overigens![]()
Ik vind het niet echt gek dat je moet blijven kuren om je gainz te behouden/verder te komen, als je een beetje naar de science erachter kijkt. Je hoeft niet perse te blasten en cruisen, tenzij je echt heel erg ver wilt komen. Met kuurtjes kun je ook nog ver komen, verder dan wat je natuurlijk kunt bereiken.Toch gaat niet iedereen blasten en cruisen en dan geldt het toch wel. Hoe goed je ook eet of traint..je gaat als je off bent echt niet je gains allemaal behouden. Wil je dat wel qua lichaamsgewicht bijvoorbeeld dan zul je zien dat je toch weer wat vetter wordt
Die zijn te behouden inderdaad, hoe dichter bij je natuurlijke max (of er overheen zelfs), hoe moeilijker natuurlijk.Maarre.. de gains van de kuren tot je naturel max blijven dus wel bestaan? Is dat een conclusie?