XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Meest retarded uitspraak dat er is, dat kuren huren is. Mag toch hopen dat als iemand gaat kuren dat die ook van plan is om dat te blijven doen om daadwerkelijk ergens te komen en te blijven:o. De uitspraak klopt dan wel weer bij festival mooiboys met de ballen verstand van zaken die even een matig fysiek huren om er het festivalseizoen goed bij te staan.

Het is toch te gek voor woorden dat je moet blijven kuren om je gains grotendeels te houden?

Of bedoel je dat niet @Nootmuskaatje ?

Geen aanval overigens :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.268
Of gewoon zo een vieze kleffe McD hamburger wegspoelen met Nutricia! de enige echte! :roflol:
Doe mij die burger maar..what's in a name..
Een overhead press of barbell row bv. zie ik ook als een compound ...
Zo zie ik het ook..maar ook dumbelpress..legpress etc..
Hoop dat dit een geintje is? (Leon dacht je namelijk ook al)
Was inderdaad een geintje..

van Leon niet trouwens
Is natuurlijk ook. Maar er zijn tich toestellen waar je net zo goed resultaat krijgt. Het gaat per slot van rekening puur om spieractivatie als spiergroei je doel is.
En met een supported toestel kan je ook zwaarder gaan of meer gaan reppen omdat je niet enkel op de stabiliteit je lichaam afhankelijk bent.
precies dit..

Ik wacht nog altijd op een voorbeeld van iemand die zo zijn fysiek naturel opbouwde :)
die zijn er vast..

ikzelf bijvoorbeeld :rolleyes:

Dat gaat natuurlijk moeilijk zijn want zowat iedereen die traint probeerd wel zowat alles ;) Maar je gaat me toch niet zeggen dat jij niet gelooft dat je bv geen dikke quads krijgt van
enkel te legpressen en te hackSQ bv? Uiteindelijk telt spieruitputting & belasting. En op welke manier je die bereikt maakt voor groei niks uit. Zolang je maar blijft overbelasten.
eens..

Ik heb gisteren stiekem nog tegen @IronWarfare gezegd dat hij in zijn geval het misschien wel te kunnen doen met legpress ipv te proberen te squatten maar om dan te gaan zeggen dat compounds overbodig zijn vind ik een brug te ver.
niks mis met legpresses ipv squats

Ik hoor wel eens van hacksquat op calf raise machine... kan dat op deze ook? en zo ja hoe?
Pff..zou niet weten hoe eigenlijk..misschien even op YouTube kijken..
Compounds zie ik persoonlijk wel als dé bouwstenen eigenlijk, isolatie om de puntjes op de i te zetten.

Je groeit zeker wel van (alleen) isolatie hoor, maar je bent wel langer bezig en of je ooit je doelen zult halen ...
Ik was ook niet van plan alleen maar isolatie te gaan doen..

maar als ik geen zin heb om te squatten en wil legpressen of hacksquatten dan zie ik het probleem niet..
Een leg press zou je kunnen zie als een compound, gezien je meerdere spiergroepen aanspreekt. :trollface:
ook eens..

Sinds ik kuur maak ik de gains van mijn leven.
Fixed
Ik zie die ook als compound. Serieus :)
:)
Netjes! Wat is je kuurschema?
Goede vraag..
Kuren is huren jeweetzelluf

beter kopen door middel van TUT icm piekcontractie in quadrouplesets nipt je reps halen
klopt..

:D
Meest retarded uitspraak dat er is, dat kuren huren is. Mag toch hopen dat als iemand gaat kuren dat die ook van plan is om dat te blijven doen om daadwerkelijk ergens te komen en te blijven:o. De uitspraak klopt dan wel weer bij festival mooiboys met de ballen verstand van zaken die even een matig fysiek huren om er het festivalseizoen goed bij te staan.
Toch gaat niet iedereen blasten en cruisen en dan geldt het toch wel. Hoe goed je ook eet of traint..je gaat als je off bent echt niet je gains allemaal behouden. Wil je dat wel qua lichaamsgewicht bijvoorbeeld dan zul je zien dat je toch weer wat vetter wordt

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.269
Het is toch te gek voor woorden dat je moet blijven kuren om je gains grotendeels te houden?

Dat is helaas wel zo..ligt er uiteraard aan hoeveel gains..de gains van een eerste goede kuur zijn nog wel te doen denk, maar hoe verder je komt hoe lastiger het wordt om het off vast te houden..

Toch gaat niet iedereen blasten en cruisen en dan geldt het toch wel. Hoe goed je ook eet of traint..je gaat als je off bent echt niet je gains allemaal behouden. Wil je dat wel qua lichaamsgewicht bijvoorbeeld dan zul je zien dat je toch weer wat vetter wordt
Ik vind het niet echt gek dat je moet blijven kuren om je gainz te behouden/verder te komen, als je een beetje naar de science erachter kijkt. Je hoeft niet perse te blasten en cruisen, tenzij je echt heel erg ver wilt komen. Met kuurtjes kun je ook nog ver komen, verder dan wat je natuurlijk kunt bereiken.

Maar daar zit het hem ook gelijk in, AAS worden gebruikt om boven je natuurlijke limiet te komen. Of nouja, daar hoort het eigenlijk gebruikt voor te worden. Je kan het ook gebruiken om snel even een kickstart te nemen en jezelf naar je natty limiet te boosten. Al gaat dat gelukkig bijna altijd fout omdat dat meestal mensen zijn die er geen verstand van hebben. Maar als je dus iets gebruikt om boven wat natuurlijk mogelijk is te komen, dan weet je van tevoren toch al dat je het ook moet blijven doen? Gezien het natuurlijk onmogelijk is.

De uitspraak dat kuren huren is klopt dan dus wel, want je verliest alles wat boven je natty max is als je er voorgoed mee stopt. Maar je gebruikt AAS om daar boven te komen, dus dan gebruik je het toch ook gewoon zo lang je het wilt om verder te komen en er te blijven? Het enige wat die uitspraak zegt is dat AAS niet geschikt is voor mensen die maar 1, 2 of 3 kuurtjes willen doen, maar daar hoort het naar mijn mening niet eens gebruikt voor te worden.

Of je leven lang cyclen tot je jezelf te oud vindt(met evt TRT) of je leven lang BCen tot je jezelf te oud vindt en daarna verder op TRT, persoonlijk vind ik dat de enige 2 geldige manieren om AAS te misbruiken.

Verder dat je een deel van je gainz verliest daar kun je dan ook niet veel aan doen met cycles, maar met die uitspraak wordt bedoeld dat je alles verliest. Netto pak je met cyclen als nog een stuk meer massa dan dat je verliest.

lol'ed @ natty max :o

Maar dan is kuren imo gewoon huren, tenzij je inderdaad on blijft. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt I guess, boven je natty limiet kan je toch niet behouden.

Dus wat Sven en ik zeiden klopt. Kuren = huren.

Maarre.. de gains van de kuren tot je naturel max blijven dus wel bestaan? Is dat een conclusie?

Maarre.. de gains van de kuren tot je naturel max blijven dus wel bestaan? Is dat een conclusie?
Die zijn te behouden inderdaad, hoe dichter bij je natuurlijke max (of er overheen zelfs), hoe moeilijker natuurlijk.
Als je tot over je natty max kuurt en off gaat kan je zelfs nog een tijd als je goed blijft trainen/eten etc. boven je natty max behouden. Maar hoe dan ook zal je altijd terugzakken.
Nog een nadeel is dat als je off gaat het een tijdje duurt tot je test levels weer herstellen en je dus makkelijker massa inlevert net na een kuur.

Aan de andere kant is het weer zo dat iemands natty max vaak veel hoger is dan men denkt ;)

Terug
Naar boven