AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vandaag trainen en spelletjesavond ?

Is dinsdag geen spelletjesavond?

Dit is zijn vrije dag, dat weten jullie toch :D

Hij was naar de tandarts:p

True!
Al is het onderhoud van alle gains van het vele kuren niet te doen, naturel wel :)

Iemand die kuurt, zal dat blijven doen. Zo simpel is het. Dus ook ook zijn gains van het kuren behouden. Tot hij natuurlijk ermee stopt. En dan heeft hij nog steeds zijn natty gains over.

De marvin emoticon doet het niet meer :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.298
Ik vind het niet echt gek dat je moet blijven kuren om je gainz te behouden/verder te komen, als je een beetje naar de science erachter kijkt. Je hoeft niet perse te blasten en cruisen, tenzij je echt heel erg ver wilt komen. Met kuurtjes kun je ook nog ver komen, verder dan wat je natuurlijk kunt bereiken.

Maar daar zit het hem ook gelijk in, AAS worden gebruikt om boven je natuurlijke limiet te komen. Of nouja, daar hoort het eigenlijk gebruikt voor te worden. Je kan het ook gebruiken om snel even een kickstart te nemen en jezelf naar je natty limiet te boosten. Al gaat dat gelukkig bijna altijd fout omdat dat meestal mensen zijn die er geen verstand van hebben. Maar als je dus iets gebruikt om boven wat natuurlijk mogelijk is te komen, dan weet je van tevoren toch al dat je het ook moet blijven doen? Gezien het natuurlijk onmogelijk is.

De uitspraak dat kuren huren is klopt dan dus wel, want je verliest alles wat boven je natty max is als je er voorgoed mee stopt. Maar je gebruikt AAS om daar boven te komen, dus dan gebruik je het toch ook gewoon zo lang je het wilt om verder te komen en er te blijven? Het enige wat die uitspraak zegt is dat AAS niet geschikt is voor mensen die maar 1, 2 of 3 kuurtjes willen doen, maar daar hoort het naar mijn mening niet eens gebruikt voor te worden.

Of je leven lang cyclen tot je jezelf te oud vindt(met evt TRT) of je leven lang BCen tot je jezelf te oud vindt en daarna verder op TRT, persoonlijk vind ik dat de enige 2 geldige manieren om AAS te misbruiken.

Verder dat je een deel van je gainz verliest daar kun je dan ook niet veel aan doen met cycles, maar met die uitspraak wordt bedoeld dat je alles verliest. Netto pak je met cyclen als nog een stuk meer massa dan dat je verliest.
Goed beschreven IMO!:thumb:

Why?

Het is hier wer lekker ontspoord:popcorn:
Like usual

bro-love:heart:

Maar dan is kuren imo gewoon huren, tenzij je inderdaad on blijft. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt I guess, boven je natty limiet kan je toch niet behouden.
Eens..

Dus wat Sven en ik zeiden klopt. Kuren = huren.
Jup..
Maarre.. de gains van de kuren tot je naturel max blijven dus wel bestaan? Is dat een conclusie?
Jup..maar wat is je natty max? Hoe bepaal je die?

Die zijn te behouden inderdaad, hoe dichter bij je natuurlijke max (of er overheen zelfs), hoe moeilijker natuurlijk.
Als je tot over je natty max kuurt en off gaat kan je zelfs nog een tijd als je goed blijft trainen/eten etc. boven je natty max behouden. Maar hoe dan ook zal je altijd terugzakken.
Nog een nadeel is dat als je off gaat het een tijdje duurt tot je test levels weer herstellen en je dus makkelijker massa inlevert net na een kuur.

Aan de andere kant is het weer zo dat iemands natty max vaak veel hoger is dan men denkt ;)
Wederom eens..

Sowieso is deze hele sport huren. Als je het niet onderhoud, raak je het kwijt.
Zit wat in..
Bestaat er een sport waar dit niet het geval is dan?
Ook weer waar..
True!
Al is het onderhoud van alle gains van het vele kuren niet te doen, naturel wel :)
Wel beter..maar dan maak je weer nauwelijks gains:roflol:
Vandaag trainen en spelletjesavond ?
Nope..tandarts en rust :sad:

Is dinsdag geen spelletjesavond?
Precies:thumb:

Dit is zijn vrije dag, dat weten jullie toch :D
Nee! Ik ben niet vrij..:sad:

Dit dus..

Iemand die kuurt, zal dat blijven doen. Zo simpel is het. Dus ook ook zijn gains van het kuren behouden. Tot hij natuurlijk ermee stopt. En dan heeft hij nog steeds zijn natty gains over.
Precies:thumbs:

Jup.. ;) Zeker mijn dagboek op facebook..

Ik dacht op vrijdag ?

(betere discussie dan al dat voorgaande zinloze gebrabbel waar je toch altijd de meningsverschillen zult blijven behouden)
Nee..is op dinsdag. Opzich viel de echte discussie eigenlijk wel mee:thumbs:

nee dinsdag hij ging vandaagnaar de tandarts iets met het gaatje van de tandarts vullen ofzo. oh wait whut :D
Klopt...done ;)

Als hij het gaatje van de tandarts vult kan hij tenminste nog gewoon marvinnen achteraf :marvin::marvin:
#strafcardio wait what?!

ja en toch nog soort van spelletje dan toch dus zo ver zat je er niet vanaf
:roflol:
De marvin emoticon doet het niet meer :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet deze het ? (geknipt en geplakt)
RIP : marvin :

:sad:

Terug
Naar boven