Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci!
Haha..pompen of verzuipen..
Standaard op rustdagen..overdag low/zero-carb..Kip en spinazie zonder carbs.... wat heb je nu weer misdaan?![]()
Moet goed komen toch! Ik wilde eigenlijk ook voor 67.5kg gaan, maar kon de 1.25kg schijven nergens vinden. 70kg ging ook wel aardig, dus ik klaag nietNetjes die reps op incline bp marv, ik ga voor de 67,5kg vandaag
Die Oosterse andijvie stamppot lijkt me serieus lekker jammer dat m'n vriendin niet van andijvie houdt.

Weet je wat? Ik post het recept wel even tegen die tijd. Je moet ze echt eens geprobeerd hebben namelijk en je kunt er een hoop mensen mee verassen![]()

Thanks kerel!!Hmm.. ik zou zeggen 4 apenkoppen..
Maar goed, ben het met @flexx123 eens, sterke Inclined. Sterke training![]()
...bij de spelletjes avond een kleine 300g snoep weg gewerkt..wel met cola zero, want moet op mijn suikers letten

In tomatensaus...fucking lekker! Ik lust dat spul zelfs koud

In tomatensaus...fucking lekker! Ik lust dat spul zelfs koud![]()

Nee...maar dat klinkt wel gruwelijk..+1 nom nom nom. Heb je ook al eens Cassoulet gegeten. Dat is nog net een lekkerder![]()
Full cooked English breakfast en daar mogen witte bonen in tomatensaus niet aan ontbreken.In tomatensaus...fucking lekker! Ik lust dat spul zelfs koud![]()

Ik doe wel mee hoor!Snap je niet!
Jij snapt het!Full cooked English breakfast en daar mogen witte bonen in tomatensaus niet aan ontbreken.
My kind of breakfast! Witte bonen in tomatensaus zijn zoooo lekker. Gewoon koud uit blik lepelen.Ik doe wel mee hoor!

Nee...maar dat klinkt wel gruwelijk..
Heb je ergens een goed recept?
"Hij is viessss Patrick"
Wow..ik wil de voedinswaarde van die verse niet weten. Maar het klinkt wel als een stukje gruwelijke winterkorst!Als je eens gek wil doen en de tijd hebt:
http://www.piethuysentruyt.com/cassoulet/
Maar vaak neem ik gewoon :
![]()

"Hij is viessss Patrick"
Wow..ik wil de voedinswaarde van die verse niet weten. Maar het klinkt wel als een stukje gruwelijke winterkorst!![]()