MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.401
witte bonen uit tomatensaus...
brings back memories
not the good ones
gruwel

• #27.404
Best goed spul als ze er niet zo godsgruwelijk veel suiker door zouden gooien. Bonen hebben prima voedingswaarde (eiwit/carb).

Je moet een beetje de labels checken neet ;) Er zijn er wel te vinden waar minder suiker in zit hoor ;)

ja letterlijk.....ik kreeg dan duimen tussen mijn kaken en werd als een gans volgepropt met dat spul voor ik een wedstrijd had (en die had ik bijna wekelijks)

• #27.407
Je moet een beetje de labels checken neet ;) Er zijn er wel te vinden waar minder suiker in zit hoor ;)
Na zuivel..is nu suiker de duivel?

ja letterlijk.....ik kreeg dan duimen tussen mijn kaken en werd als een gans volgepropt met dat spul voor ik een wedstrijd had (en die had ik bijna wekelijks)
Dan wordt het langzaam maar zeker wel een trauma..

Hoewel..ik zou witte bonen in tomatensaus vrijwillig iedere dag eten..:o

• #27.409
Hoewel..ik zou witte bonen in tomatensaus vrijwillig iedere dag eten..:o
+1 :o

zuivel en witte bonen in tomatensaus... ik zou elke dag ervan willen genieten hoor! :D
Op vakantie in Engeland/Schotland/Ierland.. elke dag full cooked breakfast en met de lunch lepelde ik ook nog een blik leeg :roflol:

• #27.412
+1 :o

zuivel en witte bonen in tomatensaus... ik zou elke dag ervan willen genieten hoor! :D
Op vakantie in Engeland/Schotland/Ierland.. elke dag full cooked breakfast en met de lunch lepelde ik ook nog een blik leeg :roflol:
Nomnom..

Wat een onsmakelijke pagina zeg.... brrr
Terug naar de orde van de dag..

Ik ben zo stom geweest om een paar snoepjes te pakken op mijn werk...zieke cravings nu..:marvin:

Edit: Maak daar maar een shitload snoepjes van.. :marvin: :marvin: :marvin:

Laatst bewerkt:
Geen frontsquats ? :sad:

Suiker is de duivel Marvin :D.

• #27.415
Als het je tot die tijd maar mooi wat gains oplevert is er niks aan de hand imo :D

• #27.418
Terug
Naar boven