- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Huh wat, is dit een trainingslog?Flinke train weer al, heeft niemand het daar nog over.
Chocola > suiker met een smaakje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh wat, is dit een trainingslog?Flinke train weer al, heeft niemand het daar nog over.
honing drop bahhh zo smerig
Waarvan 20 pagina's trainingen, zo iets?

Jij snapt het

Daar kun je mijn ook blij maken! Gefrituurde en gebakken deegmeuk. Met oudjaarsdag vreet ik gerust 25 oliebollen..doe mij deze maar of appelbollen van de oliebollenbakkerrrr
![]()
![]()
![]()

One luv

Kut-leven inderdaad!
Dat dan weer wel..
Ik discrimineer niet..ik eet alle chocolade! Veel teveel (vr)etentjes en lekkere shit momenteel om niet te Marvinnen..Chocola is hemel![]()
![]()
Maar heb nu eerder een voorkeur voor pure chocola; melk en wit zijn nog steeds te zoet.
& chiiiips <3
Ik was vandaag ook aan het Marvinnen geblazen :s rip cut. Ik denk dat ik je log teveel lees @Skatermarvin.
![]()

Haha...die bonlen vind ik niet zo. Lijkt een beetje op taai taai en die eet ik dan liever in combinatie met kruidnoten en strooigoed!+2 hoewel ik bij elkaar wel aardig wat kruid- en pepernoten (bonken) heb verslonden de laatste 2 weken... dat dan wel.

Hmm..beetje same same..
Klopt..frontsquats vond ik voorheen super kut! Weigerde ook om ze te doen. Nu doe ik ze eigenlijk liever dan backsquats.Flinke train weer al, heeft niemand het daar nog over. Puntjes voor de Fronts, vroeger haatte je die toch? Wat doe je voor ab-ductie precies?
Godver, die appelflappen van vntl ....![]()
Team alles

Ook lekker!
Huh wat, is dit een trainingslog?
Chocola > suiker met een smaakje

Die lust ik zelfs..
Yeah

Het is gewoon gezellig hier ja!En nog 20 pagina's mega-quotes..1380 pagina's rellen en eetstoornissen, dat klopt idd wel aardig denk ik
Eens kijken...motivatie op doen voor de brunch..een beetje laatste refeed motivatie voor binnenkort.. dat kan wel in jou log dacht ik

Was flink koud om een uur of 7! Ik stap flink door, mar mijn benen werden pas warm toen ik walking lunges ging doen!Heerlijk weer voor (straf)cardio idd. Ik ga zo even fietsen naar mijn ouders....
Geniet van je brunch.... make us proud![]()

een beetje laatste refeed motivatie voor binnenkort.. dat kan wel in jou log dacht ik

mijn buik zit wel al de hele dag vol..maar dat onderhoudt ik natuurlijk ook. Geen idee wat ik allemaal gegeten heb, maar heb een keer of 8 gelopen..

weekend dit.. 
hmm..waarschijnlijk fantaseer je inmiddels over eten. Daar heb je een dergelijk filmpje niet voor nodig
goeie bulk wel
Vond het ook maar matig..maar zojuist is de frituur op het aanrecht gezet..
Haha..doordeweeks flink compenseren..

Ga voor goud!
gainenzondertrainenIk doe hele korte bulk en cut-cyclusssen..doordeweeks cut en weekend bulk..

Ik doe Marvinnen..niet echt bulk..maar ook geen serieuze cutBen je nou eigenlijk aan het cutten of bulken, voor zover ik het zie denk ik cutten? Beetje lastig te zeggen in een veel rel en eten log met soms een beetje trainen
En tot hoe ver ga je dan cutten, en wanneer bulken?![]()