- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..goed bezig! Dus olympia voor jou?Gelukkig had ik me goed ingelezen en was ik al begonnen met de intentie om nooit te stoppen![]()
Haha..niks gemist hoor! Ook geen facebook?30 kg DB press....... goed bezig!
Ik heb die Joel Beukers geloof ik gemist (maar ook niet gemist ....)

Focus, focus, focus! Ik snap niet dat mensen soms maar domweg gewichten aan het verplaatsen zijn zonder de betreffende spier te voelen..Wat mij vooral verbaasd is die ,top MMC , bij 30kg DB Press. Knap hoor !
Ik voel echt haast niks bij schouder presses![]()

30kg shoulder press is best nice man... het is toch 30kg per DB hé?![]()
ja...30kg per dumbel30kg shoulder press is best nice man... het is toch 30kg per DB hé?![]()

Olympia vind ik nog net iets te, een klasse lager zie ik misschien nog wel zitten
. Moet alleen nog ramhard werken aan het cutten, dat gaat me nog niet zo goed af.Jij durft het te vragen.... ik heb het wel even gedacht30kg shoulder press is best nice man... het is toch 30kg per DB hé?![]()

Lach maar!
haha..je hebt nog wel even de tijd..Olympia vind ik nog net iets te, een klasse lager zie ik misschien nog wel zitten. Moet alleen nog ramhard werken aan het cutten, dat gaat me nog niet zo goed af.
haters..ben ik toch sterker dan jullie denkenJij durft het te vragen.... ik heb het wel even gedacht![]()

Leg-day it is!Doe mijn best inderdaad! Hoop alleen niet dat mijn knie gaat lopen zeuren net als vorige week..

Even gekeken idd.... god god wat erg. Nivo van die broscientist uit New York, maar die is tenminste nog leukAl verveel je je...kijk voor de grap eens op youtube![]()

Even gekeken idd.... god god wat erg. Nivo van die broscientist uit New York, maar die is tenminste nog leuk![]()

Wat is dit nu weer
Waar zag je dat ik salade at

Even gekeken idd.... god god wat erg. Nivo van die broscientist uit New York, maar die is tenminste nog leuk![]()

Vroeg ik me ook af..
Zal even een filmpje zoeken.... ben toch niet geconcentreerd op mijn werk

Als ik vandaag van het dak spring ergens..dan is het jou schuld @Sanca