- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ik doe Marvinnen..niet echt bulk..maar ook geen serieuze cut![]()

dus een beetje een vorm van recompen?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe Marvinnen..niet echt bulk..maar ook geen serieuze cut![]()

dus een beetje een vorm van recompen?Hardoplachsgoede bulk.
die tag bij je log is trouwens verkeerd. er staat gainenzondertrainen, maar dat moet zijn trainenzondergainen![]()

Zo begon het ooit..
Grappig dat je dat zegt..gebruik jou term best vaak op facebookgoede bulk.
die tag bij je log is trouwens verkeerd. er staat gainenzondertrainen, maar dat moet zijn trainenzondergainen![]()

Maar vanwaar eigenlijk niet gewoon ramhard bulken en dan cutten? Persoonlijk vind ik het mentaal prettiger om gewoon een lange periode goed te eten, en daar gain je nog meer meeZo begon het ooit..
Grappig dat je dat zegt..gebruik jou term best vaak op facebook
![]()
. Hoef je ook niet elke keer strafcardio en low cals te nemen, kun je daarna wel een periode volgooien met strafcardio en low cals
.Omdat ik mezelf niet om aan te zien vind wanneer ik bulk en wel graag vreet..:rolleys:Maar vanwaar eigenlijk niet gewoon ramhard bulken en dan cutten? Persoonlijk vind ik het mentaal prettiger om gewoon een lange periode goed te eten, en daar gain je nog meer mee. Hoef je ook niet elke keer strafcardio en low cals te nemen, kun je daarna wel een periode volgooien met strafcardio en low cals
.
Hmm dan zou ik al helemaal niet aan de AAS gaanOmdat ik mezelf niet om aan te zien vind wanneer ik bulk en wel graag vreet..:rolleys:
. Heb toevallig vandaag nog een leuke pic in m'n log geplaatst met m'n huidige waterballonhoofd
Moet die zichzelf alleen niet vermoorden met strafcardio...Dat is toch wel een geschatte 12.000 kCal. Als je nu de hele week op 1200 /dag blijft zitten wordt je gemiddelde een kleine 4000.
Proud!!![]()

Da's waar.... gaat weer ten koste van de gainsMoet die zichzelf alleen niet vermoorden met strafcardio...![]()

Pls, ik zie die onzin van die fgt al vaak genoeg langskomen op fb.
Ik vind t wel beter dan alle random broscience, ook grappig dat hij overal schijt aan heeftPls, ik zie die onzin van die fgt al vaak genoeg langskomen op fb.
Ik heb het sowieso niet met wie dan ook in een voorbeeld functie of die als voorbeeld worden gezien die hun status gebruiken om geld te verdienen aan zij die hen als voorbeeld zien. Geld vragen voor schema's, en daarnaast ofc zijn eigen supplementen er bij in gooien. Uiteraard zijn de mensen die daarvoor betalen ook niet de meest heldere, maar het blijft triest vind ik. De gemiddelde volger van zulke fitness voorbeelden zijn mensen die er geen verstand van hebben, die dan nog eens veel geld verspillen doordat ze in die 'veelbelovende' resultaten trappen die die vent zo nu en dan plaatst.Ik vind t wel beter dan alle random broscience, ook grappig dat hij overal schijt aan heeft
Als...en dan zeg ik nadrukkelijk 'als' ik aan de AAS zou gaan zou ik in ieder geval gedurende kuur op zeg 90% bro-food gaan en dit soort dingen gewoonweg niet doen.Hmm dan zou ik al helemaal niet aan de AAS gaan. Heb toevallig vandaag nog een leuke pic in m'n log geplaatst met m'n huidige waterballonhoofd
![]()
Dat is toch wel een geschatte 12.000 kCal. Als je nu de hele week op 1200 /dag blijft zitten wordt je gemiddelde een kleine 4000.
Proud!!![]()
Rustdagen op 1800..trainingsdagen 1800-2100 deze week
Eind van de week ben ik wel weer waar ik afgelopen vrijdag startte..
Vandaag in ieder geval al geskipt..Moet die zichzelf alleen niet vermoorden met strafcardio...![]()

Gains?
Whahaha..ook deze shit gebruik ik regelmatig op facebook. Ik vind die gast zo grappig..
Is toch hilarisch!Pls, ik zie die onzin van die fgt al vaak genoeg langskomen op fb.
Die gast stroomt over van de bro-science...Ik vind t wel beter dan alle random broscience, ook grappig dat hij overal schijt aan heeft

Die Joel Beukers lijkt af en toe wel op mij. Van de week ook..voelde hij zich niet lekker..neemt vervolgens twee scoops pre-workout...gaat tekeer als een ware bro-scientist om vervolgens s'avonds gewoon te gaan zuipen en de dag erna het riedeltje weer te herhalen...Ik heb het sowieso niet met wie dan ook in een voorbeeld functie of die als voorbeeld worden gezien die hun status gebruiken om geld te verdienen aan zij die hen als voorbeeld zien. Geld vragen voor schema's, en daarnaast ofc zijn eigen supplementen er bij in gooien. Uiteraard zijn de mensen die daarvoor betalen ook niet de meest heldere, maar het blijft triest vind ik. De gemiddelde volger van zulke fitness voorbeelden zijn mensen die er geen verstand van hebben, die dan nog eens veel geld verspillen doordat ze in die 'veelbelovende' resultaten trappen die die vent zo nu en dan plaatst.
Ik heb het niet zo met dat soort lui, maar dat is mijn persoonlijke opinie. Ik wil dan ook niet voor niks een docent worden. Grotendeels zou die kans grijpen als zij bijvoorbeeld een onzin schema voor geld weg zouden kunnen krijgen.

Maar dat is omdat wij wel beter wetenIk zie dit soort gasten en eigenlijk maar weinig gasten als voorbeeld..ik vind het meer gewoon vermaak..![]()
, de gemiddelde volger heeft de kennis niet en geloven blind wat hij zegt/laat zien.Druk die stok dan eens in je achtersteAls...en dan zeg ik nadrukkelijk 'als' ik aan de AAS zou gaan zou ik in ieder geval gedurende kuur op zeg 90% bro-food gaan en dit soort dingen gewoonweg niet doen.
Ik denk wat dat betreft dat AAS een best goede stok achter de deur zou zijn om normaal te doen..

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)True..best zielig voor de mensen die dik geld betalen voor dergelijke schema's..Maar dat is omdat wij wel beter weten, de gemiddelde volger heeft de kennis niet en geloven blind wat hij zegt/laat zien.
Beter niet..dan is net als bij jou het eind zoek..Gelukkig had ik me goed ingelezen en was ik al begonnen met de intentie om nooit te stoppenTrue..best zielig voor de mensen die dik geld betalen voor dergelijke schema's..
Beter niet..dan is net als bij jou het eind zoek..