MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Marvin, als ik mij niet vergis heb jij zo af en toe een sportmassage hè? Ik ben ook aan het kijken om dat te laten doen, maar wat zij jou ervaringen ermee?

Vooral rug/schouders/nek voelt nogal stijf aan gedurende de dag

Maarja dat is beter dan wat anders he .. :o

Marvin, als ik mij niet vergis heb jij zo af en toe een sportmassage hè? Ik ben ook aan het kijken om dat te laten doen, maar wat zij jou ervaringen ermee?

Sportmassage werkt goed, alleen gruwelijk pijnlijk vooral hamstrings, rug en kuiten

Dacht check die Marvin maar eens weer maar t*ring, je eet nog steeds weinig :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.808
Damn, dat was inderdaad een beste PWO!!
Succes met fietsen, ik vind mijn dagelijkse ritje van een halfuur meer dan genoeg :o.
Oja, en :bow: voor het feit dat je niet kan panikeren om het resultaat van je ge-binge, lijkt erop dat je jezelf er gewoon in berust hebt ;)
haha..mezelf berust:roflol:

Kan je best een keer doen.. als je niet aan het Marvinnen bent ;) :D

Respect hoor! Ik onbijt wel voor je en rust ook wel voor je uit *teamnocardioallowed* :roflol:
true, true..maar ik moet zo nodig regelmatig snaaien en vreten..

Lol, whats up met die kcals dan?
rustdag = low kcals dag ;)

Monster beter dan devil shot?
hmm..moeilijk te zeggen. Heb monster pas 1 keer geprobeerd. Wel een stuk minder fillers.. 4.5-5g per scoop..

Hij doet in ieder geval goed zijn werk. En als preworkout junk..it's worth the try ;)

Geen paniek. Waarschijnlijk komt hij wel ergens taart, snoep of een frituur tegen!
Nog niet..maar je weet het nooit op vrijdag:rolleyes:
Komt idd nog wel 1000 kcals troep bij :roflol:
Is niet de planning..maar je weet het niet natuurlijk. Het gaat heel slecht met mijn schoonmoeder..dus ben in het ziekenhuis en er bestaat ergens wel een kans op afhaalvoedsel straks

Je vergist je wel...:roflol:

Maar wat ik wel weet is dat je baat hebt bij een goede sportmassage..dus mocht je portemonnee het toelaten..
Sportmassage werkt goed, alleen gruwelijk pijnlijk vooral hamstrings, rug en kuiten
dit..

Moeite waard dus.. om te beginnen rug/nek/schouders/armen.
Ook zitten kijken voor IASTM, maar eerst dit maar eens proberen.
:thumbs:
Dacht check die Marvin maar eens weer maar t*ring, je eet nog steeds weinig :P
Rustdagen 1800 momenteel..trainingsdagen 2200..beetje compenseren voor komende ellende.. :roflol: maar nog steeds trainenzondergainen
Ben ik ook wel benieuwd naar... Anyone?
Beide anders..maar kan me niet voorstellen dat er iemand is bij wie Monster preworkout niets doet:o

Ga hem zeker keer proberen:)
Devil shot is nu ook nog maar 6 gram per serving ipv 10.
Sterkte met je schoonmoeder!

• #28.810
Ga hem zeker keer proberen:)
Devil shot is nu ook nog maar 6 gram per serving ipv 10.
Sterkte met je schoonmoeder!
Thanks! Het lijkt erop dat het haar laatste weekend is..:sad:

@Robke78 @Rambo1 Het is inderdaad pizza geworden..een verse uit de supermarkt (1050kcals) en twee speculaasjes..

Verder mijn kip met spinazie van vanmiddag vervangen voor een kleine proteinereep (165kcals)..

Totaal komt wat hoger uit, maar ga ervan uit dat het zo blijft.. ;)

Lekkere Front squat! En dan meteen erachteraan die legpress! Nice man, ga zo door!

Lees je log nog steeds altijd met veel plezier, reageer dan ook niet even vaak maar moet altijd lachen om het marvinnen!

Jij en je vriendin sterkte gewenst!

Klote man sterkte voor je gf en jezelf!

• #28.815
Lekkere Front squat! En dan meteen erachteraan die legpress! Nice man, ga zo door!
ik doe mijn best! En nu groeien..groeien sateprikkers!

Kwam je toevallig tegen op FB, damn jij doet elke like&share actie mee?!
Haha..daarom win ik ook zoveel.

je krijgt overigens wel een heel fout beeld van me als je mijn fb vind. Ik deel namelijk alleen die acties openbaar..dan is het net of dat het enige is dat ik deel :roflol:

Lees je log nog steeds altijd met veel plezier, reageer dan ook niet even vaak maar moet altijd lachen om het marvinnen!

Jij en je vriendin sterkte gewenst!
Goed om te lezen..dit log is natuurlijk ook deels ter vermaak. Thanks!
Klote man sterkte voor je gf en jezelf!
Thanks..wordt een pittig weekendje denk...en de daarop volgende periode..

Ik kwam jou ook al tegen bij de een of andere win actie :D

• #28.817
Wat een monstertraining Marv! Sterkte toegewenst aan jullie beiden wat betreft de situatie van je schoonmoeder.

Sterkte Marvin. :(

Ook ik lees altijd mee. Veel sterkte voor jou en je vriendin de komende tijd!

Terug
Naar boven