- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Geen paniek. Waarschijnlijk komt hij wel ergens taart, snoep of een frituur tegen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Marvin, als ik mij niet vergis heb jij zo af en toe een sportmassage hè? Ik ben ook aan het kijken om dat te laten doen, maar wat zij jou ervaringen ermee?
Vooral rug/schouders/nek voelt nogal stijf aan gedurende de dag
Maarja dat is beter dan wat anders he ..
Sportmassage werkt goed, alleen gruwelijk pijnlijk vooral hamstrings, rug en kuiten
haha..mezelf berustDamn, dat was inderdaad een beste PWO!!
Succes met fietsen, ik vind mijn dagelijkse ritje van een halfuur meer dan genoeg.
Oja, envoor het feit dat je niet kan panikeren om het resultaat van je ge-binge, lijkt erop dat je jezelf er gewoon in berust hebt
![]()

true, true..maar ik moet zo nodig regelmatig snaaien en vreten..Kan je best een keer doen.. als je niet aan het Marvinnen bent![]()
Respect hoor! Ik onbijt wel voor je en rust ook wel voor je uit *teamnocardioallowed*![]()
rustdag = low kcals dag

hmm..moeilijk te zeggen. Heb monster pas 1 keer geprobeerd. Wel een stuk minder fillers.. 4.5-5g per scoop..

Nog niet..maar je weet het nooit op vrijdagGeen paniek. Waarschijnlijk komt hij wel ergens taart, snoep of een frituur tegen!

Is niet de planning..maar je weet het niet natuurlijk. Het gaat heel slecht met mijn schoonmoeder..dus ben in het ziekenhuis en er bestaat ergens wel een kans op afhaalvoedsel straks
Je vergist je wel...Marvin, als ik mij niet vergis heb jij zo af en toe een sportmassage hè? Ik ben ook aan het kijken om dat te laten doen, maar wat zij jou ervaringen ermee?
Vooral rug/schouders/nek voelt nogal stijf aan gedurende de dag
Maarja dat is beter dan wat anders he ..

dit..Sportmassage werkt goed, alleen gruwelijk pijnlijk vooral hamstrings, rug en kuiten
Moeite waard dus.. om te beginnen rug/nek/schouders/armen.
Ook zitten kijken voor IASTM, maar eerst dit maar eens proberen.
Rustdagen 1800 momenteel..trainingsdagen 2200..beetje compenseren voor komende ellende..Dacht check die Marvin maar eens weer maar t*ring, je eet nog steeds weinig![]()
maar nog steeds trainenzondergainenBeide anders..maar kan me niet voorstellen dat er iemand is bij wie Monster preworkout niets doet

Thanks! Het lijkt erop dat het haar laatste weekend is..Ga hem zeker keer proberen
Devil shot is nu ook nog maar 6 gram per serving ipv 10.
Sterkte met je schoonmoeder!

ik doe mijn best! En nu groeien..groeien sateprikkers!Lekkere Front squat! En dan meteen erachteraan die legpress! Nice man, ga zo door!
Haha..daarom win ik ook zoveel.Kwam je toevallig tegen op FB, damn jij doet elke like&share actie mee?!

Goed om te lezen..dit log is natuurlijk ook deels ter vermaak. Thanks!Lees je log nog steeds altijd met veel plezier, reageer dan ook niet even vaak maar moet altijd lachen om het marvinnen!
Jij en je vriendin sterkte gewenst!
Thanks..wordt een pittig weekendje denk...en de daarop volgende periode..
Verbaast me niks..win zowat iedere week wel ietsIk kwam jou ook al tegen bij de een of andere win actie![]()